Beantwoord

Simkaart voor Oekraïense vluchtelingen

  • 3 April 2022
  • 40 reacties
  • 1017 keer bekeken

Beste KPN

 

Voor onze vier gasten uit Oekraine, willen wij graag een KPN simkaart aanvragen.

Onze gasten wonen sinds woensdag bij ons thuis.

Zou KPN de simkaarten kunnen opsturen, of is er een andere manier om aan de gedoneerde simkaarten te komen?

 

grroet

 

Annerieke Luijendijk

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 July 2022, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @AnneriekeL, welkom op het forum. We kunnen deze simkaarten naar je opsturen. Daarvoor hebben we nodig je adres, en de namen van de personen voor wie de simkaarten aangevraagd worden. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen met je adres in de daarvoor bestemde velden, en de namen in het veld ‘persoonlijke opmerking’, en dan hier weer reageert als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit verder met je op.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @AnneriekeL. Als je de simkaarten nog steeds nodig hebt, vul alsnog je forumprofiel in en reageer hier in het topic als je dat gedaan hebt.

Je kunt ook, als je dat liever hebt, naar een KPN Winkel gaan, of dit via de telefonische klantenservice aanvragen op 0800-0402 (gratis).

BEste Erik,

 

Het lukt mij niet om mijn adres toe te voegen aan het forumprofiel.

Bij de helpdesk hebben zij geen idee dat dit mogelijk is.

Kan ik jou een mail sturen?

 

groeten

 

Annerieke

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, dan help ik je verder @AnneriekeL 🙂

Als je klikt op het woord forumprofiel kom je op de profielpagina terecht waar je gegevens ingevuld kunnen worden. Postcode en huisnummer invullen in de gelijknamige velden plus de namen van de Oekraïense mensen in het veld ‘persoonlijke opmerking’ is voldoende. Druk daarna helemaal onderop de pagina op de knop ‘Sla wijzigingen op’. Daarmee zou het moeten lukken. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Of als het niet lukt, waar je tegenaan loopt.

Hoi Erik,

Ook wij hebben Oekraïeners in huis, heb je voor hen ook een simkaart? Het gaat om twee vluchtelingen.

Super dat kpn dit doet,

Groet,

Coen de Weerd 

Dag, ik heb 2 simkaarten gekregen voor 2 vluchtelingen die we in huis hebben. Bedankt, dat het kan! Er is geen brief erbij of enige uitleg hoe je ze moet activeren. Gewoon  zoals altijd in de telefoon 📞 en klaar? Zit daar ook iets van beltegoed? Bedankt. Groet, olga

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Erik,

Ook wij hebben Oekraïeners in huis, heb je voor hen ook een simkaart? Het gaat om twee vluchtelingen.

Super dat kpn dit doet,

Groet,

Coen de Weerd 

Hoi @De Weerd, welkom! Kan ik voor hen aanvragen inderdaad. Zou je, in je forumprofiel, hun namen willen aanvullen naar voornaam + achternaam? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan vraag ik het aan. 

 

Dag, ik heb 2 simkaarten gekregen voor 2 vluchtelingen die we in huis hebben. Bedankt, dat het kan! Er is geen brief erbij of enige uitleg hoe je ze moet activeren. Gewoon  zoals altijd in de telefoon 📞 en klaar? Zit daar ook iets van beltegoed? Bedankt. Groet, olga

Gewoon zoals altijd inderdaad, @Olga van Beek-Shevchenko. De kaart komt voorgeladen met afdoende beltegoed en data om een maand of zes mee vooruit te kunnen. Bellen naar Oekraïense nummers kost verder geen beltegoed, dat is op het moment nog gratis

Erik! Bedankt! Top dat jullie dat doen 👍🏻

Badge

Hoi Erik, 

 

Ik zou ook graag een simkaart voor een vluchteling in huis aan willen vragen. Ik heb mijn profiel als het goed is volledig aangepast. Is het mogelijk? 

 

Paula

Reputatie 7
Badge +30

Ha Paula, ik heb bij dezen een verzoek voor een prepaid simkaart ingediend! Je zult deze binnen enkele werkdagen in de bus ontvangen. 

Wij hebben 2 Oekraïense gasten in huis, veel problemen met andere providers gehad dus hoop dat kpn onze redder in nood kan zijn

Reputatie 7
Badge +30

Welkom @Martijnberk, ik heb de aanvraag gedaan. Je ontvangt ze binnen enkele werkdagen in de brievenbus. 

Reputatie 1
Badge

Hallo @Erik_ mag ik je verzoeken om mij voor een Oekraïens gezin van 5, 5x simkaarten te sturen aub?  Alvast bedankt, mijn adres staat in mijn profiel. 

 

met vriendelijke groet,  Peter

 

@Erik_ wij hebben in barsingerhorn een gezin van 4 erbij gekregen. zussen met hun kinderen zussen zijn 43 en 45 en kinderen 14 en 15

 

alle info staat in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +30

@peterpijpelink, gaan we regelen, maar dan heb ik nog wel even hun namen nodig. Zou je die aan je forumprofiel willen toevoegen in het veld ‘persoonlijke opmerking’? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt.

 

@Martijnberkhout, dank voor de info. Aanvraag is de deur uit. Ik weet niet zeker of dat in het weekend wordt opgepakt. Ik laat het even weten hier als ze verzonden zijn.  

Reputatie 1
Badge

Hallo Erik namen staan er in. 🙏 

Reputatie 7
Badge +30

 @Martijnberkhout, voor jou worden de aanvullende simkaarten vandaag verzonden.

Dank, @peterpijpelink voor de namen. Aanvraag is de gedaan, ik verwacht ook dat ze vandaag verzonden worden. Edit: worden ze inderdaad 👍🏻

 

Beste Erik,

Voor onze twee gasten uit Oekraïne willen wij graag een KPN simkaart aanvragen. De namen zijn ingevuld als persoonlijke opmerking in mijn profiel.

Veel dank!

​​​

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de vertraging, @TK-J! De aanvraag is de deur uit, ik ga ervan uit dat het ook vandaag nog op de bus gaat. Je hebt ze dan met een dag of wat ook in huis.

@Erik_ wij hebben nog 1 moeder en 2 omas welke ook graag een sim kaartje willen gebruiken. kan je deze toesturen?

Sorry voor de vertraging, @TK-J! De aanvraag is de deur uit, ik ga ervan uit dat het ook vandaag nog op de bus gaat. Je hebt ze dan met een dag of wat ook in huis.

Erik, volgens mij is er iets mis gegaan, we hebben namelijk nog geen post ontvangen met de simkaarten. Zou je het nogmaals willen aanvragen? Veel dank!

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_ wij hebben nog 1 moeder en 2 omas welke ook graag een sim kaartje willen gebruiken. kan je deze toesturen?

Aanvraag gedaan, @Martijnberkhout!

 

Sorry voor de vertraging, @TK-J! De aanvraag is de deur uit, ik ga ervan uit dat het ook vandaag nog op de bus gaat. Je hebt ze dan met een dag of wat ook in huis.

Erik, volgens mij is er iets mis gegaan, we hebben namelijk nog geen post ontvangen met de simkaarten. Zou je het nogmaals willen aanvragen? Veel dank!

Ik heb op de 24e bevestiging gekregen dat ze verzonden zouden gaan worden, @TK-J. Heb er zojuist even achteraan gemaild om dit na te vragen.

Reputatie 1
Badge

Hallo @Erik_  tijd geleden is er een simkaart ontvangen voor een vluchteling. Meneer zit in een rolstoel en heeft dagelijks contact met diverse artsen etc. Nu kan hij niet meer bellen met Oekraïne. Is het beleid van KPN aangepast of is deze kaart gewoon leeg? Kan deze ook opgewaardeerd worden? Zijn nummer is nu bekend bij diverse instanties.. Kan iemand helpen aub?

@Erik_ 

 

Wij vangen een Oekraïeens gezin op, zouden de vader en moeder een simkaart kunnen ontvangen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Erik_  tijd geleden is er een simkaart ontvangen voor een vluchteling. Meneer zit in een rolstoel en heeft dagelijks contact met diverse artsen etc. Nu kan hij niet meer bellen met Oekraïne. Is het beleid van KPN aangepast of is deze kaart gewoon leeg? Kan deze ook opgewaardeerd worden? Zijn nummer is nu bekend bij diverse instanties.. Kan iemand helpen aub?

Per juni moeten wij aan onze kant iets activeren, @peterpijpelink.  Wil je het 06-nummer + simkaartnummer van deze prepaid in je forumprofiel zetten? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’ . Reageer hier weer als je dat gedaan hebt, dan heractiveer ik het. 

 

@Erik_

Wij vangen een Oekraïeens gezin op, zouden de vader en moeder een simkaart kunnen ontvangen?

Dat kan, @Boi. Wil je hun namen nog in je forumprofiel zetten? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’ . Reageer hier weer als je dat gedaan hebt, dan vraag ik de simkaarten aan.