Beantwoord

Simkaart voor Oekraïense vluchtelingen

  • 3 April 2022
  • 40 reacties
  • 1018 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

@Erik_ Done!

Reputatie 1
Badge

Hallo @Erik_ ik heb de nummers in forumprofiel geplaatst. Gisteravond leek het weer te lukken, maar wil je alsnog nakijken aub? dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_ Done!

Merci, de kaarten zijn aangevraagd, @Boi. Ik verwacht dat ze maandag verzonden worden. Neem, nadat de kaarten ontvangen en geactiveerd zijn, even contact op met de klantenservice (0800-0402) of loop langs in een KPN Winkel zodat de bundel om gratis naar Oekraïne te kunnen bellen en sms’en geactiveerd kan worden.

 

Hallo @Erik_ ik heb de nummers in forumprofiel geplaatst. Gisteravond leek het weer te lukken, maar wil je alsnog nakijken aub? dankjewel! 

Ik heb het nagekeken, @peterpijpelink, en het zou in orde moeten zijn. Ik zie dat op alle vier de nummers op donderdag de 9e de Oekraïne bundel weer geactiveerd is. Dus ze zouden nu alle vier weer ongestuurd naar huis moeten kunnen bellen.

Reputatie 1
Badge

Dank je wel @Erik_ goeie service! Fijn weekend.

@Erik_ Wij zijn maatjes van een aantal oekraïense vluchtelingen. Zojuist hebben we de aanwijzingen opgevolgd en de gegevens aangevuld op onze profielpagina. Is het mogelijk om voor deze mensen een simkaart te ontvangen?

Reputatie 7
Badge +30

Aangevraagd, @bvos! Ik verwacht dat ze morgen opgestuurd worden. Je hebt ze dan waarschijnlijk overmorgen in de bus. Neem, nadat de kaarten ontvangen en geactiveerd zijn, even contact op met de klantenservice (0800-0402) of loop langs in een KPN Winkel zodat de bundel om gratis naar Oekraïne te kunnen bellen en sms’en geactiveerd kan worden.

Badge

Beste Erik,

Voor onze twee gasten uit Oekraïne willen wij graag een KPN simkaart aanvragen. De namen zijn ingevuld als persoonlijke opmerking in mijn profiel.

Veel dank!
 

Amy

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Amy Harper, welkom! Excuses voor de vertraging. Normaal zou ik de aanvraag nu gelijk voor je doen. Maar omdat er een paar dagen tussen hebben gezeten: zijn de simkaarten nog steeds nodig of ben je toevallig al via de winkel geholpen? Als ze nog steeds nodig zijn vraag ik ze direct voor je aan. 

Badge

Hoi @Erik_ ,

Goed om eerst te vragen- onze vluchtelingen zijn heel zelfstandig en hebben het bij de winkel al geregelde.  Dus ik verwacht morgen of overmorgen de simkaarten in de post te zien.  Bedankt! 

Hallo @Erik_  we vangen 5 Oekraïense vluchtelingen op en die zouden heel graag jullie pre-paid simkaarten gebruiken waar een ander gastgezin mij over vertelde in een app-groepje.

Mijn adres stond al in het profiel en de voor-en achternamen van de 5 vluchtelingen heb ik ingevuld bij ‘persoonlijke opmerking’ zoals ik hier op het forum las. Bij voorbaat hartelijk dank!

Mvgr Jasper 

Badge

Beste Erik,

I heb het adres en de naam van de vluchteling ingevuld. Zou het mogelijk zijn om een simkaart te ontvangen? Alvast hartelijk dank.

 

Reputatie 7
Badge +30

Voor jullie beiden de simkaarten aangevraagd, @Jasdg & @Tatyana Connelly! Ik verwacht dat ze met een dag of twee in de bus liggen :)

Badge

Beste Erik,

Hartstiikke bedankt! 

Beste @Erik_ namens de dames “спасибо большое” [spasibo bolʹshoye] = hartelijk dank! 💛💙

Reputatie 7
Badge +30

De 10000 simkaarten die er beschikbaar waren, zijn helaas allemaal op. Daarom kunnen we geen nieuwe aanvragen meer in behandeling nemen. Mensen die al een simkaart van ons hebben gekregen, kunnen deze nog tot ten minste 30 september gebruiken voor gratis bellen/sms’en naar Oekraïense nummers. 

 

Het is mogelijk om met een Nederlands verblijfsdocument een abonnement af te sluiten. We zijn ons ervan bewust dat lang niet iedereen dit (al) heeft. Je kunt ook een reguliere prepaid simkaart aanschaffen via onze website of in de KPN winkel. Hiermee kan dan ook gratis gebeld en gesms't worden van en naar Oekraïne.