Beantwoord

De rode Videoland-2 app is zeer traag en loopt steeds vast

  • 22 September 2022
  • 58 reacties
  • 10808 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

58 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hier is het vooral drama al de Videoland app niet juist wordt afgesloten, dan loopt de KPN ontvanger vaak vast.

 

Ben bang dat KPN er weinig meer aan gaat doen nu ze de KPN TV+ ontvangers hebben. 

Wat een frustratie zeg,dat de Videoland app vast loopt,al zovaak gereset,en het begint zo weer opnieuw,blijkbaar is dit probleem al heel lang bekend bij jullie,en toch gebeurd er niks. 

Dan ben je iets ah kijken,en dan loopt dat ding weer vast!

Hopelijk wordt dit zsm opgelost!

Reputatie 5
Badge +5

Hi allen, ik heb een update voor jullie:

Videoland heeft onlangs een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de tv-ontvanger. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

 

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

Gaat de oplossing nog steeds komen nu de nieuwe KPN+ ontvangers er zijn? Of worden mensen nu gedwongen over te stappen als ze problemen ervaren?

Komt er nog iets van compensatie? 

Reputatie 5
Badge +5

Hi allen, ik heb een update voor jullie:

Videoland heeft onlangs een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de tv-ontvanger. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

 

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

Gaat de oplossing nog steeds komen nu de nieuwe KPN+ ontvangers er zijn? Of worden mensen nu gedwongen over te stappen als ze problemen ervaren?

 

Komt er nog iets van compensatie? 

J3roentje schrijft: Gaat de oplossing nog steeds komen nu de nieuwe KPN+ ontvangers er zijn? Of worden mensen nu gedwongen over te stappen als ze problemen ervaren?

Ja. Zie

 

Komt er nog iets van compensatie? 

Die kans lijkt me zeer klein. Dit omdat er nog veel andere mogelijkheden zijn voor de app. Er zijn er zelfs die klaagden over de app in de ontvanger en dus '’maar'’ die in hun smart-tv gebruiken. Tja.

Wat een drama die videoland app…loopt echt continu vast, reageert eerst zo traag op de signalen dat je denkt dat je ab stuk is, en ben je dan eindelijk waar je wezen wilt start de aflevering niet, of 2 sec en stopt dan…en moet ik uiteindelijk de hele ontvanger opnieuw opstarten omdat die zelfs vastloopt…tijd om over te stappen naar andere provider misschien? Iemand die weer welke providers wel kunnen geven waar we voor betalen? 

Ik was al bijna de batterijen van mijn afstandbediening aan het verwisselen, maar toen bedacht ik dat dit bij andere zenders niet speelt.

Maar KPN, dit kan toch eigenlijk niet, dat jullie zo een slecht werkende app gewoon in de markt zetten? Ik wil eigenlijk mijn geld gewoon terug.

Psst, @TheoHV . Zie mijn reactie boven die van jouw 😉.

Reputatie 7
Badge +20

Ik schrijft nog even in dit topic omdat het issue opgelost is zoals PeterG hierboven al noemt.


Meer informatie daarover kun je vinden in het update topic:

Met dat dit issue opgelost is zet ik dit topic dan ook op slot.


Mocht je toch nog problemen ervaren kun je hierover terecht in de onderstaande topics, een eigen topic aanmaken of telefonisch contact opnemen met 0800-0402