Beantwoord

Fout bij het starten van de video op Oneplus 11 bij starten commerciële zender

  • 4 September 2023
  • 29 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 2

Mijn Oneplus 11 geeft steevast “Fout bij het starten van de video” als ik één van de Nederlandse commerciële TV zenders probeer te kijken. Bij de publieke zenders is er geen probleem.

Hoe krijg ik dit opgelost?

Ik heb al cache+data van de app verwijderen geprobeerd, alsmede het verwijderen en opnieuw uit de Play Store installeren.

Twee andere Android apparaten in huis (Huawei tablet en andere Oneplus telefoon) hebben dit probleem niet.

icon

Beste antwoord door TV Apps Team 21 September 2023, 13:56

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 2

Vervelend @retuoW.

Een paar vragen ter verduidelijking:
-op basis van je screenshot heb je inmiddels de nieuwe TV+ app (6 maanden geleden was die er nog niet dus was het sowieso de oude app). Is dit issue sinds die nieuwe interface/nieuwe app?
-kun je zo specifiek mogelijk aangeven wanneer dit ontstond? Als je een infrequente gebruiker bent van de app is dat natuurlijk niet goed te zeggen, maar wanneer werkte het bijvoorbeeld voor het laatst dat je er zeker van bent en was dat in het nieuwe jasje, of de oude app?
 

Fijn van je te horen! Ik kan het helaas niet nauwkeurig aangeven. Destijds werkte het idd goed op de app versie van voor de facelift. Toen zat mijn toestel op Android 13. Inmiddels is dat Android 14. Maar ik kan totaal niet zeggen of het ontstaan daarmee is samen gevallen.

-dus ook via zowel Firefox als Chrome (of Edge) kun je via tv.kpn.com op deze Oneplus geen RTL4 live kijken, maar wel NPO123 live?
-welke datum van release heeft de huidige Oneplus software versie?
-iets terugkijken van gisteren gaat zowel op NPO123 als RTL4 en verder ook niet via de app? En ook tv.kpn.com niet?
 

Nee, kijken van RTL4 in Firefox op tv.kpn.com gaat wél goed. Alleen dat helpt niet om daarna de app het ook weer te laten doen, zoals een half jaar geleden.

Iets terugkijken van NPO1-3 gaat niet via de app. Via tv.kpn.com lukt dat wél.

Mijn toestel is voorzien van Android 14 en de security patch van 5 feb 2024, door Oneplus gereleased op 20 februari.

Reputatie 2

@TV Apps Team Kunnen jullie iets vinden? Ik heb vandaag de nieuwe versie 08.43.00 uit de Play Store geïnstalleerd, maar geen verbetering.

Reputatie 7
Badge +7

Helaas ook geen ideeën hier meer. Er komen sporadisch signalen binnen van een enkel toestel met zo'n probleem. Gemene deler nog niet gevonden. We kijken wel verder, maar een toestel die het heeft, hebben we ook niet.

Reputatie 2

Dank voor de update. Dat is balen. Ik ben best bereid een Alpha/Beta versie met extra logging te installeren, om de oorzaak te achterhalen. Of anderszins moeite te doen.

Reageer