Beantwoord

HBO activeren lukt niet

  • 25 October 2022
  • 11 reacties
  • 337 keer bekeken

Ik probeer hbo te activeren  maar als ik de mail krijg word ik doorgestuurd naar eerst de site van KPN en daarna naar HBO. (Als na een aantal keer de knop “hbo Max activeren” eindelijk werkt.)
dan moet ik een code invullen maar die word naar de mail gestuurd waar ik niet in kan omdat ik vanuit de mail van KPN ben doorgestuurd.

is het mogelijk dat de code per sms verstuurd word dan kan ik hem namelijk meteen in vullen.

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 November 2022, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Zie deze topic.

 

Kort samengevat;

Open MIJNKPN

Open de site op KPN en klik daar op activeren. (beste is op een nieuw tabblad).

Daarna gaat hij naar de site van HBO MAX

Vul je e-mail adres en een uniek wachtwoord in.

 

@joop2011 ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb je advies / stappen doorlopen, maar zodra ik bij activeren kom krijg ik de melding dat ik geen HBO Max abonnement heb aangevraagd. Terwijl ik wel 2 mails heb gehad waarin de bevestiging staat. Na 45 min bellen met KPN nog niet opgelost. Ik moest maar een dag wachten in de hoop dat het dan wel werkt. Nog advies? 

Reputatie 7
Badge +20

Het beste kan je in dit geval gratis KPN bellen. 0800-0402

hi, ik heb ook hbomax aangevaagd. bevestigingsmail ontvangen, daarna een mail dat ik nieuwe apparatuur krijg en dat ik nog een activatiemail voor hbomax ga ontvangen. de ontvanger heb ik niet aangevraagd, ik lees hier dat dat vaker gebeurt. maar de actievatiemail heb ik nog niet ontvangen en ik wil lekker ga kijken… vandaag ;)

manueel activeren dmv naar de activatiepagina te gaan werkt niet omdat ik daar te zien krijg dat ik het niet heb aangevraagd. dubbelcheck met de extra diensten pagina van kpn en daar kan ik niets wijzigen omdat er nog een aanvraag in verwerking is. check, dat loopt dus!

maar, please geef het proces even een zetje zodat ik kan kijken.

hartelijke groet

Reputatie 1

even geduld had ook hetzelfde na een paar uur werkt het vanzelf……….

 

hmm, ik heb 12 uur geleden de bevestigingsmail ontvangen

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @maxhbo! Die melding klopt als je de activatiemail voor HBO nog niet hebt ontvangen. Ik heb even gekeken, en zie dat het nog een paar dagen duurt voordat deze bestelling actief is, dit staat ook in de mail die je vandaag hebt ontvangen: 

Startdatum
U kunt uw extra dienst(en) of apparatuur gebruiken vanaf 23 november 2022.

Op die dag kun je dus ook de activatiemail van HBO verwachten en kun je alles activeren. 🙂 Ik vermoed dat het wat langer duurt door de ontvanger die ook mee bezorgd wordt. Ik kan ook niet achterhalen waarom die mee komt, zeker omdat je al 4K in je abonnement hebt en ik er dus vanuit ga dat je de meest recente ontvangers hebt. Excuses dat het wat langer duurt, maar hopelijk is HBO het wachten waard! 

Hi Sanne,

Kopt helemaal en zo staat het ook aangegeven hoor. Hoopte enkel dat iemand mijn actievatiemail uit de queue kon gooien :)

Nog genoeg op de andere streamers te zien dus ik denk dat we het wel redden. HBO moet nog maar even geduld hebben om mij te vermaken.

Hartelijke groet!

Reputatie 7
Badge +18

Inmiddels is het de 23e @maxhbo dus ik hoop dat alles nu gelukt is. Zo niet, laat het hier gerust weten! 

gisteren pakketje binnen, vannacht kon ik activeren, vandaag de activatie mail ontvangen.

zodadelijk westworld kijken!

sanne, thanks voor de interesse en hartelijke groet.

Reputatie 7
Badge +18

Super, fijn dat het gelukt is! Heel veel kijkplezier gewenst en bedankt voor het terugkoppelen. 😄