HBO Max bij KPN

  • 13 October 2022
  • 108 reacties
  • 8377 keer bekeken
HBO Max bij KPN
Reputatie 7
Badge +19

HBO Max is vanaf oktober 2022 beschikbaar bij KPN! Met HBO Max kijk je met het hele gezin naar de nieuwste films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je HBO Max pas aanvragen nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling. 

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

Heb je vragen over het gebruik of activeren van HBO Max? Of wil je er meer over weten? Lees dan onderstaand artikel door.

Voor individuele vragen of hulp kan je een eigen topic voor je vraag aanmaken. Vermeld daar in alle belangrijke informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community! 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

108 reacties

Reputatie 2

Hoi @ilfamo155, als een extra wordt uitgezet gebeurt dat inderdaad per direct. Dat is met HBO Max het geval, en ook bij alle zenderpakketten. Na het uitzetten zijn ze per direct niet meer beschikbaar.

Dus een dag te laat en je zit er weer een maand aan vast. Een week te vroeg en je hebt geen toegang meer.  Klinkt niet helemaal fair en mag iig even vermeld worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ilfamo155, als een extra wordt uitgezet gebeurt dat inderdaad per direct. Dat is met HBO Max het geval, en ook bij alle zenderpakketten. Na het uitzetten zijn ze per direct niet meer beschikbaar.

Dus een dag te laat en je zit er weer een maand aan vast. Een week te vroeg en je hebt geen toegang meer.  Klinkt niet helemaal fair en mag iig even vermeld worden.

 

Nee, een dag.

Je kan bij KPN per dag opzeggen, nadat de eerste maand voorbij is.

Dat kan via MIJNKPN of via 0800-0402 (gratis).

Reputatie 2

Hoi allemaal,

Vraagje ik heb HBO 3 maanden gratis de eindejaarsactie van KPN kan ik deze ook uitzetten in mijnKPN App?

Of loopt dat dan gewoon door?

Gr,

Theo

Reputatie 7
Badge +20

@Theootje 

Je kan hem met MIJNKPN uitzetten.

Dus ook via de app.

Let wel op, als je hem uitzet, stopt het meteen.

Je kan pas uitzetten na 1 maand en dan kan het dagelijks.

Ik heb zojuist HBO max geactiveerd. Ik zou graag de taal wijzigen naar het spaans en daarnaast ook Spaanse ondertiteling instellen. Hoe doe ik dat?

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Zie hier.

Dank je. Die pagina had ik ook gevonden. Echter is dat beperkt tot Engels en Nederlands. Hoe krijg ik bv Spaanse ondertiteling. Dat wordt niet uitgelegd op die pagina, althans volgens mij. 

Reputatie 7
Badge +15

@Thijmen84 Zo te zien is de vaste ondertiteling op dit moment alleen beperkt tot Engels

Wel is het mogelijk om titels in andere talen te zoeken