Beantwoord

Videoland werkt niet: blijft vragen om account te maken

  • 31 May 2022
  • 29 reacties
  • 1162 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Heb me geabonneerd op videoland en al bevestiging gekregen. 1x gekeken en nu werkt het niet meer. Vraagt om inloggen en profiel aanmaken. Heb ik gedaan maar bij inloggen zegt hij dat wachtwoord niet klopt. Nieuw wachtwoord aangemaakt maar blijft zeggen dat wachtwoord niet klopt. Alles wat ik wil kijken loevert een klein rondje op dat blijft draaien maar krijg niets te zien.

Zie hier op Forum al heel veel reacties met hetzelfde probleem. Los het op of geef een oplossing. Ik weiger te betalen voor iets wat ik niet geleverd krijg.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 June 2022, 08:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 2
Badge

Ja is smart TV met alles er op en aan, heb van mijn zoon gehoord dat KPN voortaan andere afstandsbedieningen hebben waar ook de knop voor Netflix opzit. Wanneer krijgen wij die? Zou fijn zijn. Maar mijn vraag was eigenlijk HOE ik het best een abonnement kan AFSLUITEN? Gewoon via de msite van Netflix of via KPN?

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wat je zelf het makkelijkste vind, het kan bij Netflix zelf, maar kan ook bij ons Netflix afsluiten. Dan facturen wij Netflix gelijkt met jouw abonnement voor internet en tv. Als je dan ook nog een mobiel Hussel abonnement bij ons hebt kan je ook nog 5 euro entertainmentkorting krijgen. 

Reputatie 2
Badge

Heb geen antwoord gekregen betreffende nieuwe afstandsbediening van KPN.

Heb ik nog een vraagje, kan ik mijn KPN afstandsbediening ook gebruiken naast de afstandsbediening van de TV? Of is het de EEN of de ANDER?

Reputatie 7
Badge +20

Excuus. De afstandsbediening met de Netflix knop is voor de 5202 ontvanger. Dat is de 4K ontvanger. Als je die niet hebt, heb je een andere afstandsbediening. 

Je kan dan via menu > apps>  Netflix openen of via kanaal  200.

 

En je kan jouw afstandsbediening zeker naast die van jouw tv gebruiken. Maar wellicht nog handiger, je kan jouw KPN afstandsbediening ook koppelen aan jouw tv.Â