Beantwoord

experia modem v10, eddie Airvpn wil niet verbinden

  • 10 May 2019
  • 29 reacties
  • 550 keer bekeken

Ik heb alle poorten gevoorwaard, upnp aangezet maar krijg geen verbinding.
Maar met me oude modem zonder enige poort te voorwaarden geen probleem.
Maar ik ga dinsdag over op buitengebied kpn internet en moet ik dus dat nieuwe modem gaan gebruiken.
Iemand bekend met eddie Airvpn en een experia v10 modem.
Alvast bedankt


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door madmaniakkiller 18 May 2019, 02:16

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @madmaniakkiller, Je wilt graag gebruik maken van een VPN verbinding via AirVPN i.c.m. de V10. Aan de hand van de handleiding hebt je de poorten geforward en upnp aangezet? AirVPN valt buiten onze ondersteuning, maar hoop dat iemand anders op het forum je hier meer over kan vertellen.
Hallo @madmaniakkiller, Je wilt graag gebruik maken van een VPN verbinding via AirVPN i.c.m. de V10. Aan de hand van de handleiding hebt je de poorten geforward en upnp aangezet? AirVPN valt buiten onze ondersteuning, maar hoop dat iemand anders op het forum je hier meer over kan vertellen.
Is het mogelijk dat ik een ander modem krijg want ik heb nu 2 dagen zitten googlen en ben erachter gekomen dat dit modem geen vpn toestaat
Reputatie 7
De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?
Hallo @madmaniakkiller, Je wilt graag gebruik maken van een VPN verbinding via AirVPN i.c.m. de V10. Aan de hand van de handleiding hebt je de poorten geforward en upnp aangezet? AirVPN valt buiten onze ondersteuning, maar hoop dat iemand anders op het forum je hier meer over kan vertellen.
ik heb het getest met een port scanner maar het modem filterd alles
De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?

v10
De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?

ik heb de poorten gevoorwaard en nog als ik een portscanner gebruik zegt die dat deze gefilterd zijn
Reputatie 7
Dan moet je probleemloos een VPN verbinding kunnen opbouwen. Ik heb jaren lang 24x7 vele VPN verbindingen actief gehad via de V10, geen enkel probleem.

Heb je een DSL, glas of 4G buitengebied abonnement?
De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?

https://kodi-forum.nl/threads/experiabox-v10.6759/
Reputatie 7
De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?
ik heb de poorten gevoorwaard en nog als ik een portscanner gebruik zegt die dat deze gefilterd zijn

Waarom heb je poorten geforward, dat is toch helemaal niet nodig?
Waar heb je gelezen dat dat zou moeten?
Dan moet je probleemloos een VPN verbinding kunnen opbouwen. Ik heb jaren lang 24x7 vele VPN verbindingen actief gehad via de V10, geen enkel probleem.

Heb je een DSL, glas of 4G buitengebied abonnement?

dsl met morgen 4g buitengebied er bij
Reputatie 7
https://kodi-forum.nl/threads/experiabox-v10.6759/
Klinkklare onzin.


De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?
ik heb de poorten gevoorwaard en nog als ik een portscanner gebruik zegt die dat deze gefilterd zijn
Waarom heb je poorten geforward, dat is toch helemaal niet nodig?
Waar heb je gelezen dat dat zou moeten?

op het forum airopen vpn maar zonder forwarding heb ik met dit modem geen vpn



De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?
ik heb de poorten gevoorwaard en nog als ik een portscanner gebruik zegt die dat deze gefilterd zijn
Waarom heb je poorten geforward, dat is toch helemaal niet nodig?
Waar heb je gelezen dat dat zou moeten?
op het forum airopen vpn maar zonder forwarding heb ik met dit modem geen vpn

bij me oude modem was dat ook niet nodig
Reputatie 7
Dan moet je probleemloos een VPN verbinding kunnen opbouwen. Ik heb jaren lang 24x7 vele VPN verbindingen actief gehad via de V10, geen enkel probleem.

Heb je een DSL, glas of 4G buitengebied abonnement?
dsl met morgen 4g buitengebied er bij

Dus nu nog alleen DSL?
Dan zou dat probleemloos moeten gaan.
Vanaf morgen wordt dat heel anders. Dan wordt het een behoorlijke uitdaging om een goedwerkende VPN verbinding op te zetten aangezien UDP verbinding niet via 4G lopen en daarbij een probleem kan ontstaan bij het opbouwen van een VPN verbinding.
Via 4G wordt de VPN server benaderd echter de VPN tunnel moet via DSL opgebouwd worden als deze op basis van UDP opgezet wordt.
Reputatie 7
De Experia Boxen staan uiteraard wel gewoon VPN toe, KPN mag dat wettelijk namelijk niet blokkeren en zal dat dus ook niet doen.

Heb je de Experia Box V10 of de Experia Box V10A?
ik heb de poorten gevoorwaard en nog als ik een portscanner gebruik zegt die dat deze gefilterd zijn
Waarom heb je poorten geforward, dat is toch helemaal niet nodig?
Waar heb je gelezen dat dat zou moeten?
op het forum airopen vpn maar zonder forwarding heb ik met dit modem geen vpn
bij me oude modem was dat ook niet nodig

Klopt en op de "nieuwe" V10 dus ook niet.
dan wordt het terug naar mijn oude modem en geen buitengebied kpn gebruik
Reputatie 7
dan wordt het terug naar mijn oude modem en geen buitengebied kpn gebruik
Maar je kunt rustig de V10 gebruiken, dat zou geen enkel probleem mogen zijn.
Wat is het probleem dat je ervaart?
Heb je screenshots?
Kan je in die app een log inzien van de opbouw van de VPN verbinding?

dan wordt het terug naar mijn oude modem en geen buitengebied kpn gebruikMaar je kunt rustig de V10 gebruiken, dat zou geen enkel probleem mogen zijn.
Wat is het probleem dat je ervaart?
Heb je screenshots?
Kan je in die app een log inzien van de opbouw van de VPN verbinding?

Eddie System/Environment Report - 13/05/2019 15:27 UTC

Eddie version: 2.16.3
Eddie OS build: windows_x64
Eddie architecture: x64
OS type: Windows
OS name: Windows 10 Enterprise
OS version: Microsoft Windows NT 10.0.17134.0
OS architecture: x64
Mono /.Net Framework: v4.0.30319
OpenVPN driver: TAP-Windows Adapter V9, version 9.21.2
OpenVPN: 2.4.6 - OpenSSL 1.1.0h 27 Mar 2018, LZO 2.10 (C:\Program Files\AirVPN\openvpn.exe)
SSH: plink 0.67 (C:\Program Files\AirVPN\plink.exe)
SSL: stunnel 5.40 (C:\Program Files\AirVPN\stunnel.exe)
curl: 7.54.1 (C:\Program Files\AirVPN\curl.exe)
Profile path: C:\Users\madintel\AppData\Local\AirVPN\default.xml
Data path: C:\Users\madintel\AppData\Local\AirVPN
Application path: C:\Program Files\AirVPN
Executable path: C:\Program Files\AirVPN\Eddie-UI.exe
Command line arguments: (1 args) path="home"
Network Lock Active: No
Connected to VPN: No
Detected DNS: 192.168.2.254
Test DNS IPv4: Ok
Test DNS IPv6: Failed
Test Ping IPv4: 20 ms
Test Ping IPv6: -1 ms
Test HTTP IPv4: Ok
Test HTTP IPv6: Error:curl: (6) Could not resolve host: ipv6.eddie.website
Test HTTPS: Ok
----------------------------
Important options not at defaults:

login: (omissis)
password: (omissis)
remember: True
connect: True
servers.whitelist: d8ea2860327c51d8da0b4f4c2be351314cb68a61aaf0ee1019c787517e3f9c8f,0e8c9bd1f2507de26b5c3f5c99532806328317913ba9e14dcf2f24e3c76e7491
servers.blacklist: b84aad23ab73e5ee203a1a344719c60e0fdf24326abbe996f50f88a536f6c9f1,2c99a52815c8fe1d14379c250894e5375c20742afe6092eb26e297261ca46146,59bc9d63573aeac5a26fa4234fcc4e020dd2e771a3ddd503718b675c42a43c1d
areas.whitelist: hk
proxy.host: 192.168.2.254
dns.check: False
network.entry.iplayer: ipv4-only
network.ipv4.mode: in-out
network.ipv6.mode: in

----------------------------
Logs:

. 2019.05.13 17:26:52 - Eddie version: 2.16.3 / windows_x64, System: Windows, Name: Windows 10 Enterprise, Version: Microsoft Windows NT 10.0.17134.0, Mono/.Net: v4.0.30319
. 2019.05.13 17:26:52 - Reading options from C:\Users\madintel\AppData\Local\AirVPN\default.xml
. 2019.05.13 17:26:52 - Command line arguments (1): path="home"
. 2019.05.13 17:26:52 - Profile path: C:\Users\madintel\AppData\Local\AirVPN\default.xml
. 2019.05.13 17:26:54 - OpenVPN Driver - TAP-Windows Adapter V9, version 9.21.2
. 2019.05.13 17:26:54 - OpenVPN - Version: 2.4.6 - OpenSSL 1.1.0h 27 Mar 2018, LZO 2.10 (C:\Program Files\AirVPN\openvpn.exe)
. 2019.05.13 17:26:54 - SSH - Version: plink 0.67 (C:\Program Files\AirVPN\plink.exe)
. 2019.05.13 17:26:54 - SSL - Version: stunnel 5.40 (C:\Program Files\AirVPN\stunnel.exe)
. 2019.05.13 17:26:54 - curl - Version: 7.54.1 (C:\Program Files\AirVPN\curl.exe)
. 2019.05.13 17:26:54 - Certification Authorities: C:\Program Files\AirVPN\res\cacert.pem
W 2019.05.13 17:26:54 - Recovery. Unexpected crash?
. 2019.05.13 17:26:54 - Routes, remove 213.152.161.170 for gateway 10.8.58.1 failed: The route deletion failed: Element not found
. 2019.05.13 17:26:54 - Routes, remove 213.152.161.30 for gateway 10.22.58.1 failed: The route deletion failed: Element not found
. 2019.05.13 17:26:54 - Routes, remove 194.187.251.115 for gateway 10.14.154.1 failed: The route deletion failed: Element not found
. 2019.05.13 17:26:54 - Updating systems & servers data ...
I 2019.05.13 17:26:54 - Session starting.
. 2019.05.13 17:26:55 - Systems & servers data update completed
I 2019.05.13 17:26:59 - Checking authorization ...
! 2019.05.13 17:27:00 - Connecting to Mebsuta (Belgium, Brussels)
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > OpenVPN 2.4.6 x86_64-w64-mingw32 [SSL (OpenSSL)] [lzo] [LZ4] [PKCS11] [aead] built on Apr 27 2018
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Windows version 6.2 (Windows 8 or greater) 64bit
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > library versions: OpenSSL 1.1.0h 27 Mar 2018, LZO 2.10
. 2019.05.13 17:27:00 - Connection to OpenVPN Management Interface
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > MANAGEMENT: TCP Socket listening on [AF_INET]127.0.0.1:3100
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Outgoing Control Channel Encryption: Cipher 'AES-256-CTR' initialized with 256 bit key
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Outgoing Control Channel Encryption: Using 256 bit message hash 'SHA256' for HMAC authentication
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Incoming Control Channel Encryption: Cipher 'AES-256-CTR' initialized with 256 bit key
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Incoming Control Channel Encryption: Using 256 bit message hash 'SHA256' for HMAC authentication
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > TCP/UDP: Preserving recently used remote address: [AF_INET]194.187.251.157:443
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Socket Buffers: R=[65536->262144] S=[65536->262144]
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > UDP link local: (not bound)
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > UDP link remote: [AF_INET]194.187.251.157:443
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > TLS: Initial packet from [AF_INET]194.187.251.157:443, sid=e4de6245 3c544e53
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > MANAGEMENT: Client connected from [AF_INET]127.0.0.1:3100
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > VERIFY OK: depth=1, C=IT, ST=IT, L=Perugia, O=airvpn.org, CN=airvpn.org CA, emailAddress=info@airvpn.org
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > VERIFY KU OK
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Validating certificate extended key usage
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > ++ Certificate has EKU (str) TLS Web Server Authentication, expects TLS Web Server Authentication
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > VERIFY EKU OK
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > VERIFY OK: depth=0, C=IT, ST=IT, L=Perugia, O=airvpn.org, CN=server, emailAddress=info@airvpn.org
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > Control Channel: TLSv1.2, cipher TLSv1.2 DHE-RSA-AES256-GCM-SHA384, 4096 bit RSA
. 2019.05.13 17:27:00 - OpenVPN > [server] Peer Connection Initiated with [AF_INET]194.187.251.157:443
. 2019.05.13 17:27:01 - OpenVPN > SENT CONTROL [server]: 'PUSH_REQUEST' (status=1)
W 2019.05.13 17:27:01 - Authorization failed. Look at the client area to discover the reason.
. 2019.05.13 17:27:01 - OpenVPN > AUTH: Received control message: AUTH_FAILED
. 2019.05.13 17:27:01 - OpenVPN > SIGTERM received, sending exit notification to peer
! 2019.05.13 17:27:01 - Disconnecting
. 2019.05.13 17:27:01 - Sending management termination signal
. 2019.05.13 17:27:01 - Management - Send 'signal SIGTERM'
. 2019.05.13 17:27:02 - OpenVPN > MANAGEMENT: CMD 'signal SIGTERM'
. 2019.05.13 17:27:02 - OpenVPN > SIGTERM[hard,] received, process exiting
. 2019.05.13 17:27:02 - Connection terminated.
I 2019.05.13 17:27:04 - Cancel requested.
! 2019.05.13 17:27:04 - Session terminated.

----------------------------
Network Interfaces and Routes:

{
"support_ipv4": true,
"support_ipv6": true,
"routes": [
{
"address": "0.0.0.0\/0",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "192.168.2.254",
"metric": "25"
},
{
"address": "127.0.0.0\/8",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "127.0.0.1",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "127.255.255.255",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "192.168.2.0\/24",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "192.168.2.1",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "192.168.2.255",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "224.0.0.0\/4",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "224.0.0.0\/4",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "255.255.255.255",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "255.255.255.255",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "::1",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "fe80::\/64",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "fe80::19a0:1a27:adee:ff70",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
},
{
"address": "ff00::\/8",
"interface": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"gateway": "link",
"metric": "331"
},
{
"address": "ff00::\/8",
"interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"gateway": "link",
"metric": "281"
}
],
"interfaces": [
{
"friendly": "Ethernet",
"id": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}",
"name": "Ethernet",
"description": "Intel(R) Ethernet Connection (2) I219-V",
"type": "Ethernet",
"status": "Up",
"bytes_received": "365510465",
"bytes_sent": "11363650",
"support_ipv4": true,
"support_ipv6": true,
"ips": [
"fe80::19a0:1a27:adee:ff70",
"192.168.2.1"
],
"gateways": [
"192.168.2.254"
],
"bind": true,
"dns4": "",
"dns6": null
},
{
"friendly": "Ethernet 2",
"id": "{0FE41272-9296-4E61-818C-4D0DE9EE77F4}",
"name": "Ethernet 2",
"description": "TAP-Windows Adapter V9",
"type": "Ethernet",
"status": "Down",
"bytes_received": "0",
"bytes_sent": "0",
"support_ipv4": true,
"support_ipv6": true,
"ips": [
"fe80::9d23:79a5:be73:a40c",
"169.254.164.12"
],
"gateways": [],
"bind": true,
"dns4": "10.19.58.1",
"dns6": null
},
{
"friendly": "Loopback Pseudo-Interface 1",
"id": "{0215B4F3-61EB-11E8-91D7-806E6F6E6963}",
"name": "Loopback Pseudo-Interface 1",
"description": "Software Loopback Interface 1",
"type": "Loopback",
"status": "Up",
"bytes_received": "0",
"bytes_sent": "0",
"support_ipv4": true,
"support_ipv6": true,
"ips": [
"::1",
"127.0.0.1"
],
"gateways": [],
"bind": true,
"dns4": "",
"dns6": null
}
],
"ipv4-default-gateway": "192.168.2.254",
"ipv4-default-interface": "{07EF36E0-DB3B-4652-AFA2-24719D2E89E6}"
}
----------------------------
ipconfig /all:

Windows IP Configuration

Host Name . . . . . . . . . . . . : DESKTOP-M5MQKBV
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
DNS Suffix Search List. . . . . . : home

Ethernet adapter Ethernet:

Connection-specific DNS Suffix . : home
Description . . . . . . . . . . . : Intel(R) Ethernet Connection (2) I219-V
Physical Address. . . . . . . . . : 30-9C-23-3F-5B-29
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::19a0:1a27:adee:ff70%3(Preferred)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1(Preferred)
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease Obtained. . . . . . . . . . : Monday, 13 May 2019 16:21:41
Lease Expires . . . . . . . . . . : Tuesday, 14 May 2019 16:24:54
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.2.254
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 36740131
DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-22-9C-BD-9B-30-9C-23-3F-5B-29
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled

Ethernet adapter Ethernet 2:

Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : TAP-Windows Adapter V9
Physical Address. . . . . . . . . : 00-FF-0F-E4-12-72
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Reputatie 7
Heb je ook een screenshot van de melding die je krijgt.
Het lijkt er immers op dat het je niet lukt om op de VPN server in te loggen.
authetecation failed
heb net nog effe me oude modem geprobeerd en meteen vpn verbinding dus het moet echt aan het modem liggen
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @madmaniakkiller, Zojuist heb ik contact gehad met een collega van mij die je hebt gesproken via de chat. Ik begrijp van haar en lees in dit topic dat je een nieuw modem wilt ontvangen omdat je met Eddie AirVPN geen verbinding krijgt i.c.m. de Experiabox V10. We ruilen je V10 niet om voor een ander modem, omdat we de AirVPN niet ondersteunen. Een VPN verbinding is mogelijk met de V10 net als met je oude modem. Wellicht kun je proberen je Experiabox V10 te resetten om te kijken of je daarna wel weer gebruik kunt maken van een VPN verbinding. In dit topic kun je lezen hoe je jouw modem kunt resetten. Mijn collega had dit ook al geadviseerd, maar begrijp dat je dit niet wou omdat je al heel wat instellingen had aangepast. Als je een nieuw modem zou krijgen ben je de instellingen ook kwijt. Hopelijk wil je dit alsnog proberen.
Goedemorgen @madmaniakkiller, Zojuist heb ik contact gehad met een collega van mij die je hebt gesproken via de chat. Ik begrijp van haar en lees in dit topic dat je een nieuw modem wilt ontvangen omdat je met Eddie AirVPN geen verbinding krijgt i.c.m. de Experiabox V10. We ruilen je V10 niet om voor een ander modem, omdat we de AirVPN niet ondersteunen. Een VPN verbinding is mogelijk met de V10 net als met je oude modem. Wellicht kun je proberen je Experiabox V10 te resetten om te kijken of je daarna wel weer gebruik kunt maken van een VPN verbinding. In dit topic kun je lezen hoe je jouw modem kunt resetten. Mijn collega had dit ook al geadviseerd, maar begrijp dat je dit niet wou omdat je al heel wat instellingen had aangepast. Als je een nieuw modem zou krijgen ben je de instellingen ook kwijt. Hopelijk wil je dit alsnog proberen.
ik heb hem gisteren al gereset maar geen verandering
Reputatie 7
Badge +19
Dat is jammer @madmaniakkiller 😞 Het werkte wel met je oude modem? Welke versie Experiabox gebruikte je eerder? Ik heb nog gekeken in andere topics of ik een oplossing kan vinden, maar omdat het buiten onze ondersteuning valt weet ik er niet zo veel van. Ik lees dat @tmoesel meer weet over 4G buitengebied. Misschien heeft hij nog wat tips om een VPN verbinding tot stand te brengen i.c.m. je V10 en buitengebied modem.
Dat is jammer @madmaniakkiller 😞 Het werkte wel met je oude modem? Welke versie Experiabox gebruikte je eerder? Ik heb nog gekeken in andere topics of ik een oplossing kan vinden, maar omdat het buiten onze ondersteuning valt weet ik er niet zo veel van. Ik lees dat @tmoesel meer weet over 4G buitengebied. Misschien heeft hij nog wat tips om een VPN verbinding tot stand te brengen i.c.m. je V10 en buitengebied modem.

eperia box tg789vn

Reageer