Beantwoord

Hoe sluit ik Netgear Orbi RBKE963 aan op glasvezel?

  • 6 March 2023
  • 4 reacties
  • 1075 keer bekeken

Hallo,

 

inmiddels heb ik de “Netgear Orbi RBKE963” besteld. Graag zou ik deze direct op de glasvezel NT aansluiten. Ik heb alleen KPN internet en geen TV en telefonie.

 

Is dit mogelijk of moet er nog een module/apparaat tussen? Ik wil liever geen experiabox er tussen.

icon

Beste antwoord door Radioman 6 March 2023, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Denkienie , zie onderstaande link voor het plaatsen van eigen apparatuur:

Eigen apparatuur instellen en gebruiken (kpn.com)

en 

Vrije modemkeuze: links en tips | KPN Community

Hallo @Denkienie , zie onderstaande link voor het plaatsen van eigen apparatuur:

Eigen apparatuur instellen en gebruiken (kpn.com)

en 

Vrije modemkeuze: links en tips | KPN Community

Hoi JanD,

 

deze heb ik al meerdere malen doorgelezen. Echter staat overal beschreven hoe en wat voor IPTV, echter heb ik dat niet nodig want ik gebruik alleen internet. Is het mogelijk om de Orbi meteen aan te sluiten op de gele draad uit het NT kastje, of moer daar nog wat tussen?

 

FYI, de Orbi heeft geen support voor IPTV.

Reputatie 5

@Denkienie 

Volgens mij is deze vraag al wel eens voorbij gekomen. Het belangrijkste voor alléén internet is dat je een PPPoE verbinding op VLAN 6 moet kunnen configureren in je router.

Als dat niet kan bekijk dan deze oplossing!

@Denkienie

Volgens mij is deze vraag al wel eens voorbij gekomen. Het belangrijkste voor alléén internet is dat je een PPPoE verbinding op VLAN 6 moet kunnen configureren in je router.

Als dat niet kan bekijk dan deze oplossing!

Bedankt voor uw reactie! Wanneer ze binnen zijn zal ik het laten weten!