Vraag

Slecht Wifi, ik wil Superwifipunten

  • 19 December 2020
  • 35 reacties
  • 259 keer bekeken

Beste Joep1965,

 

"Super wifi's lrijgt u nooit gratis."!!? 

Nou en of dat nieuwe klanten gratis super wifi bij kpn krijgen!! Niet 1 maar zelfs maar liefst 2 stuks ala dat nodig zou zijn! 

Mee eens net zoals mr.Peterev. Hierboven zegt

​​​​​Onder het motto slogan, u krijgt het beste van kpn (nieuwe klanten lokker systeem) 

Jullie geven alles om. Maar klanten te werven. 

Ik zit namelijk in het zelfde schuitje in 2 weken tijd 2 verschillende kpn monteurs over de vloer gekregen ivm wegvallen en zeer slecbte wifi signaal in en om het huis heen 2 extra wifi versterkerz door hen geplaats en alle bij de monteurs aan het einde ook vonden dat versterkers mijn probleem niet kunnen oplossen blijven ze bij klantenservice roepen u heeft 8 jaar geleden ook korting of iets bij uw abonnement ansluiting gekregen net als dat de dag vandaag nieuwe klanten mogen kiezen wat ze willen korting of super wifi. Maar ik woon in een bunker zoals de monteurs zelf het hebben benoemdd. Maar wat kpn beloofd" u krijgt het beste en we beloven de snelheid en signaal dat bij uw abonnement hoort te gaan leveren!! 

Lulkoek en bedrog is het heb hier nu dus een experia nieuwste en 2 versterkers en als ik op de trap naar boven loop begint het gehaper van youtube of Skype totdat je verplicht blijft wachten dat wifi omschakeld naar data van telefoon en vervolgens bovenaan de trap aangekomen of nog een paar minuten later de versterker het signaar over laat nemen, en zo gaat het als je van binnen naar de tuin gaat en naar de andere plaatsten in huis, het is schandalig om je trouwe klanten waar je al meer als 8 jaar elke maand 85 euro tel, internet en tv van uitperst en daarnaast 4 mobiele abbonementen ook incasseert dan nog durven te roepen niemand krijgt super wifi gratis!! 

KPN doet niet wat het beloofd en lever zou moeten eigen monteurs van kpn roepen dat versterkers het slechte wifi niet kunnen verbeteren en super wifi enige optie is en nog gaat er bij de klantenservice geen alarm bellen rinkelen dat na 2 monteurs het euvell er nog steeds is en blijft totdat. De klant zoals ik en met mij heel wat meer klamten naar ziggo en of Vodafone en zo wel meer goede providers wel doen wat ze moeten doen, ik ben nog wel klamt bij kpn maar dit duuet niet lang meer of wij gaan weg. Mvg mr M uit Tiel

​​​

*admin: topic afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Al met al blijven wij met een v10a en 3 versterkers nog steeds traag en wegvallend wifi in huis om huis zo klote dat kpn het met monteurs nog niet verhelpen kunnen

Reputatie 7
Badge +24

Al met al blijven wij met een v10a en 3 versterkers nog steeds traag en wegvallend wifi in huis om huis zo klote dat kpn het met monteurs nog niet verhelpen kunnen

Wat ik in het hele topic een beetje mis is of u een glasvezel of dsl aansluiting heeft. En welke snelheid u op een bekabeld aangesloten pc of laptop heeft. Kunt u dat vertellen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb dit topic inderdaad afgesplitst. Excuus voor de spam.

Ook heb ik nog helemaal niet meegekeken hoe de lijn van ons tot aan je experiabox is. Als je wilt @MrTiel  kijk ik graag even mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@MrTiel  ik heb geen reactie meer van je gehad en je profiel is nog niet ingevuld. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Profiel is ingevuld daar wat ik zo kon invullwn als meer nodig hebt hoor ik dat wel dan.

Sorry voor late reactie te druk gehad, 

Nick wij hebben dsl lijn en hebben thuis geen computers  alleen telefoons en tablet

Thomas als je zou willen kijken heel graag, 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @MrTiel, ik heb de lijn uitgelezen. Deze ziet er echt uitstekend uit. Ik heb ook een prima verbinding met de wifiversterkers. De wifimanager meette overal rond de 60Mbit/s. Ik heb zo snel geen verklaring van de problemen die je ervaart. Ik heb daar helaas dus vanaf deze kant ook niet echt een oplossing voor. 

Het kan zijn dat een apparaat in de omgeving je wifi verbinding verstoort, een apparaat op je netwerk iets verstoort met IP adressen. Denk bijvoorbeeld aan een Sonos bridge of een extra router/switch. Anderzijds kan het iets van een muur of vloer zijn waar het signaal niet doorheen komt. Behalve je Experia Wifi's verplaatsen is daar niet veel aan te doen.

Dabknje wel Thomas dat ook jij nog een keer hebr gekeken, echter is het zo van een afstand wat ik al vaker heb gehoord prima en hoor ik dat het wel oke met apparatuur is daardoor zijn er ook al 2 wifi experts van kpn over de vloer gekomen en ook die 2 heren kwamen tot de conclusie dat wij zoals zij het noemden een bunker van een huis met als gevold wifi slecht en dus de telefoons waar de kinderen en de tablets een grote ergernis aan het worden zijn met de dag meer irritaties aan het opwekken zijn. Komende op die 2 experts van kpn dat ze bijde ook zeggem dat zo een gevak waar kon wel super wifi tot alle hoeken en verdiepingen zou moeten kunnen leveren de uitkomst zouden moeten kunnen bieden maar daarentegen is kpn degene die beloofd en garandeerd dat ze goede wifi leveren niet waar kunnen maken en zelfs dat de monteurs van hun uit roepen dat het de enige uitkomst zou leveren maar na 5 mobiele abbonementen en tv en internet af nemende zijn en dat al heel wat jaartjes ze niet nog eens een dikke rekening moeten gaan presenteren jegens een klant waar je niet levwrs wat je zegt te gaan leveren 

Reputatie 6
Badge +7

Conclusie is voorlopig dat “super Wi-Fi “ niks gaat helpen in ieder geval want die gaan ook niet door “bunker” muren heen.

 

Verplaatsen dus of meer Wi-Fi punten in “moeilijke” ruimtes.

 

Begin mei 2022, gebeld over mijn contracten en mijn slechte wifi. Hierover afspraken gemaakt en ter verbetering zou ik 2 (gratis) wifi punten ontvangen! 14 dagen wachten, nog niks ontvangen!

Maar weer eens bellen met de KPN. Wijzigingen in al mijn contracten waren wel netjes geregistreerd, maar geen woord over de toegezegde wifi versterkers!

Nieuwe klanten hebben dus wel recht op goede wifi. Bestaande klant(en) met meerdere contracten (ik betaal een vermogen maandelijks aan KPN) gooien we naar een half uur telefonisch consult gewoon de hoorn erop. Het lijkt nergens op. 

Hallo @ArjanE. die toezegging van gratis wifipunten hen je ook zwart-op-wit staan via de mail o.i.d.?

Het is namelijk heel uitzonderlijk dat KPN gratis wifipunten geeft aan bestaande klanten.

Bestaande klanten kunnen via de wifi-manager eventueel wel zeer voordelig aan wifi-punten komen.