Goedemiddag allen,
Ik ben sinds een aantal maanden klant van KPN en heb een Box v12 (Sagemcom) gekregen bij mij installatie. Sinds de installatie werkt alles eigenlijk naar behoren. Echter sinds een week verliezen mijn SONOS systemen constant verbinding met de WIFI. Het heeft hiervoor eigenlijk altijd prima gewerkt.
Ik lees op dit forum wel over connectie problemen met de v10 door een firmware update, kan alleen niet vinden of dit voor de v12 ook zou gelden dus besluit daarom een nieuw topic aan te maken. Het lijkt wel zeker aan de WIFI te liggen, na wat onderzoek merk ik dat mijn telefoon ook af en toe problemen heeft met de verbinding. ("WIFI heeft geen Internettoegang”) In de modem zie ik ook dat de SONOS producten niet op het netwerk zitten. Soms krijgen ze verbinding maar dit is maar kort.
Ik heb het nu opgelost door een SONOSNET op te zetten via vaste verbinding. Het systeem werkt nu weer prima. Echter dit is mijn kabel waar ik normaal digitale TV binnenhaal, dus niet een duurzame oplossing. Het heeft afgelopen maanden gewoon prima gewerkt, kan iemand bevestigen of er inderdaad een software update is geweest die dit kan hebben veroorzaakt?
Bedankt,
Eric
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Bekijk origineel