Dat is juist het geval dat onze ICT zegt alles is ok, hotspot VPN werkt, Ziggo van de buren werkt, maar via bedraad of wifi of zelfs direct op de Experai box kan ik niet de verbinding opzetten. Juist door de Ziggo/Hotspot verdenk ik de experia box.
KPN klanten service (ze blijven vriendelijk) zegt dat alles er goed uitziet en dat ik me...je raad het al, tot me werkgever moet wenden. Vandaar de 6 weken, ik blijf me vervelend van kast naar muur sturen tot er een moe wordt en me ECHT eens helpt.
Vraag is kan het de Experiabox zijn?
Deze heeft inmiddels een paar keer factory reset voor zijn kiezen gehad, maar ook dat geen soulaas. Ik heb wel een paar verbindingen lopen die bv camera (logitech) en temperatuur gegevens naar mijn mobiel stuurt. Maar dat werkt voorheen ook zonder problemen. Ik heb ook een keer mijn hele netwerk leeg gemaakt alle apparaten uit en van het netwerk....maar ook dat hielp niet. Ik ben radeloos wil niet overstappen naar ziggo oid bevalt me verder prima bij de KPN maar wat een sof dat ik niet verder kom je zou haast overstappen :(
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door KeesvdEnde19
Bekijk origineel