Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63450 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dank je, @LukaszB, het is gelukt. Voor jou, en voor @HansdeB is de update vanmorgen geïnstalleerd. Het zou nu weer moeten werken.

@Beh, bij jou is het helaas niet gelukt. Wil jij de Experia Box een reset geven en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan proberen we het opnieuw.
@Erik_ graag bij mij ook de firmware update installeren.
alvast dank
Reputatie 7
Badge +30
Hey @Nico1976, welkom! Dat wil ik best doen, maar dan heb ik wel gegevens nodig. Vul je forumprofiel in, en laat weten als je dit gedaan hebt 🙂
@Erik_ done
Dank je wel! Het werkt! 👌
Beste Erik,

Ik heb het modem gereset. Je kunt het weer proberen.
@Erik_ Ook hier werkt het weer! Dank Erik!
Groet,
Hey MartdM, werkt de VPN verbinding bij jou inmiddels? Zo ja, hoe is dat gelukt?
@Erik_ graag bij mij ook de firmware update installeren.
alvast dank
@Erik_ graag bij mij ook de firmware update installeren.
alvast dank

@Erik_
Reputatie 7
Badge +30
@Nico1976, @InekeY, dank voor de gegevens! @Beh, dank voor de reset 🙂 Ik heb voor jullie alle drie de nieuwe firmware aangevraagd. Ik verwacht dat dit vandaag ergens geïnstalleerd wordt. De Experia Box zal daarna uit zichzelf herstarten waarna je weer gebruik kunt maken van de VPN.
@Erik_ Alles werkt nu naar behoren. Top!
Groeten,

Jaco
Badge
@Erik, mijn vpn verbinding werkt niet meer op de Exp 10A.
Mag ik ook de firmware update?

Groet Tim
Reputatie 7
Badge +30
Hey, Tim, van mij wel. Wil je dan je gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Want zonder gegevens kom ik niet zo ver 😃
Hallo,

Ik heb ook al een tijdje last van het feit dat mijn VPN verbinding het niet meer doet. Nu lees ik vandaag pas wat daar de oorzaak van is...
Ik zou ook graag die nieuwe firmware update in mijn experia V10a willen hebben. Hoe gaat dat in zijn werk?

Ik heb nu build 190
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @JuWi_67! Het gaat in z'n werk door af te wachten 😃 Je hebt je profiel al ingevuld, dus ik heb zojuist de nieuwe firmware voor je aangevraagd. Ik verwacht dat het vandaag geïnstalleerd wordt. De Experia Box zal zichzelf daarna herstarten en dan werkt het weer!
Hoi Erik,

Dank je voor je snelle reactie.
Wat ik me afvraag is waarom dit nog niet uitgerold wordt voor alle gebruikres? Ik begrijp dat build 193 nu al geruime tijd beschikbaar is, maar waarom wordt die niet standaard bij iedereen geinstalleerd? Heeft dit te maken met 'testen'? Of zijn er andere dingen die meespelen en voor de 'gewone' gebruiker niet zichtbaar zijn?

Jurgen
Hallo @Erik_ ,

Bij deze wil ik me ook melden voor de firmware met PPTP fix.
Profiel is al ingevuld.

Dank!
Kunnen jullie de nieuwe firmware pushen aub ook ik heb problemen

walter
Bij mij werkt VPN ook opeens niet meer. Kunnen jullie bij ons ook een firmware-update uitvoeren svp?
Graag ook nieuwe firmware pushen voor VPN en Port Forwarding problemen op te lossen.
Welkom @JuWi_67! Het gaat in z'n werk door af te wachten 😃 Je hebt je profiel al ingevuld, dus ik heb zojuist de nieuwe firmware voor je aangevraagd. Ik verwacht dat het vandaag geïnstalleerd wordt. De Experia Box zal zichzelf daarna herstarten en dan werkt het weer!

Hoi Erik,
Vanmorgen nog even in mijn Experia V10a gekeken. Helaas nog geen nieuwe firmware. Hij staat nog steeds op build 190. Inmiddels 2 dagen verstreken. Aankomend weekend wil ik een VPN optuigen. Zou fijn zijn als ik dan beschik over build 193
Welkom @JuWi_67! Het gaat in z'n werk door af te wachten 😃 Je hebt je profiel al ingevuld, dus ik heb zojuist de nieuwe firmware voor je aangevraagd. Ik verwacht dat het vandaag geïnstalleerd wordt. De Experia Box zal zichzelf daarna herstarten en dan werkt het weer!
Hallo Erik,

kun je mijn Router ook updaten zodat de VPN weer werkt? wat heb je hiervoor van mij nodig?
Sinds enkele maanden werkt VPN niet meer. Maak gebruik van een Experiabox V10a. Ik lees dat er een firm update gepusht kan worden. Ik verneem graag .

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Dag Erik,
Ook graag mijn router updaten zodat de VPN gaat werken.
Thanks!