Beantwoord

Wifi naar Remaha thermostaat werkt sinds kort niet meer

  • 3 January 2022
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

WIFI naar Remaha thermostaat werkt sinds kort niet meer.
Advies REMEHA:
 

Ons advies is om met uw provider contact op te nemen om onderstaande aan te passen:

Port 67 / 68 to connect the room unit to the Internet.

HTTPS : TCP : Port 443 for a secure transmission of information to the BDR Thermea server.

NTP : UDP : Port 123 for time synchronization with internet.

DNS : UDP : Port 53 to convert human meaningful name (domain name) to computer meaningful name (IP address).

KPN Helpdesk gebeld., Zij doen dit.  

Ik heb wel toegang tot de router (Experia Box V10). Echter: geen idee hoe en waar dit aan te passen.
Wie helpt me ?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 January 2022, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Herstel: KPN helpdesk doet dit NIET !!

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @JanBKR

Goed dat je al contact met de leverancier van je thermostaat hebt gehad, ik lees dat je advies over instellingen van je modem gekregen hebt. Het klopt dat onze klantenservice je hier niet mee kan helpen, instellingen voor port forwarding valt niet binnen onze ondersteuning. Daardoor kan ik je zelf een stukje op weg helpen, het forum is een prima plek om dit soort vragen neer te leggen. Je vindt hier veel informatie over onder andere portforwarding, ik ben even voor je op zoek gegaan. In dit topic lees je precies hoe je kan inloggen op de Experia Box. En in dit topic lees je alles over de Experia Box V10, waaronder het instellen van de poorten

Ik hoop dat je daarmee verder komt! We hebben ook veel kundige en behulpzame gebruikers hier op ons forum, mogelijk komt er nog iemand langs die je er meer in details over kan vertellen. Dus mocht je vragen hebben, laat ze gerust achter in je topic.