Beste klantenservice,
Vanaf 2015 hebben wij een alles-in-1 abonnement van KPN met een Experiabox (met glasvezel verbinding). Nooit problemen gehad maar vanaf dat ik continu thuis werk (sinds maart 2020) merkte ik dat het internet regelmatig uitviel (een paar keer per dag, af en toe een hupje zeg maar).
Laatste weken is is het echter zo storend dat ik hier nu post. Elke dag valt het internet een stuk of 30-50x weg. Soms duurt het zo lang dat ik de Experiabox reset (stroom er af). Ik heb het gevoel dat het apparaat aan het overlijden is en dat ik binnenkort helemaal geen internet meer heb.
Ander opmerkelijk punt, en een teken dat het internet niet goed werkt, is dat bij Netflix via de smart-tv (ook sinds de laatste paar weken), eerst het geluid uitvalt en het beeld doorloopt en daarna terug in het hoofdmenu niks meer geladen wordt.
Met de interactieve tv hebben we geen last van een slechte of uitvallende verbinding.
Graag uw hulp!
Mvgr,
Erik Koster
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel