De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20916 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@nancc21 doorgaans worden zulke acties dan verlengd. Maar het is nu nog wat te vroeg om daar iets over te roepen. Mocht dit t.z.t. echt spelen, dan laten we dit vanzelfsprekend weten!

Goedendag,

Ik heb een pre order gedaan voor de Samsung s22. Daarbij zouden draadloze oortjes bij geleverd worden alleen zijn deze niet met de telefoon binnen gekomen.

Reputatie 3

Goedendag,

Ik heb een pre order gedaan voor de Samsung s22. Daarbij zouden draadloze oortjes bij geleverd worden alleen zijn deze niet met de telefoon binnen gekomen.

Dit is een actie via Samsung, de oortjes moet je dus los aanvragen via de actie site van Samsung.

Reputatie 7
Badge +21

Goedendag,

Ik heb een pre order gedaan voor de Samsung s22. Daarbij zouden draadloze oortjes bij geleverd worden alleen zijn deze niet met de telefoon binnen gekomen.

Dit is een actie via Samsung, de oortjes moet je dus los aanvragen via de actie site van Samsung.

Inderdaad, als @Joost besten naar de volgende link gaat kan hij zich registreren bij Samsung.
Dit is nog mogelijk tot en met  21-04-2022.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

Samsung streeft ernaar de Galaxy Buds Pro Black binnen negen weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren op het opgegeven bezorgadres.

afgelopen zaterdag (12-04-2022) heb ik de S22 Plus Green gepreorderd bij een KPN winkel. De verkoper heeft mij verteld dat ik hier de Galaxy Buds gratis bij zou krijgen, alleen als ik op de website van Samsung kijk staat dat je de telefoon had moeten bestellen voor 10-04-2022. Hoe zit dit nu aangezien het wel tegen mij is gezegd, en ook de actie kaartjes stonden er nog bij in de winkel.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Michelle.1998, de Galaxy Buds Pro Black krijg je van Samsung bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra van 09-02-2022 t/m 10-03-2022. Afgelopen zaterdag 12 maart was dus ‘te laat’. In de KPN winkel zaten ze fout, de verkoper had beter moeten weten. Ik ben bang dat Samsung jouw registratie voor de actie niet zal accepteren.

Hallo @Michelle.1998, de Galaxy Buds Pro Black krijg je van Samsung bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra van 09-02-2022 t/m 10-03-2022. Afgelopen zaterdag 12 maart was dus ‘te laat’. In de KPN winkel zaten ze fout, de verkoper had beter moeten weten. Ik ben bang dat Samsung jouw registratie voor de actie niet zal accepteren.

erg jammer dit. snap dat het te laat is.. maar het is wel duidelijk gezegd ook was het nog nagevraagd aan een andere collega..

Hallo @Michelle.1998, de Galaxy Buds Pro Black krijg je van Samsung bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra van 09-02-2022 t/m 10-03-2022. Afgelopen zaterdag 12 maart was dus ‘te laat’. In de KPN winkel zaten ze fout, de verkoper had beter moeten weten. Ik ben bang dat Samsung jouw registratie voor de actie niet zal accepteren.

erg jammer dit. snap dat het te laat is.. maar het is wel duidelijk gezegd ook was het nog nagevraagd aan een andere collega..

Ik bedoel uiteraard 12-03-2022. Ik loop een maandje voor. 🙄

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Michelle.1998, de Galaxy Buds Pro Black krijg je van Samsung bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra van 09-02-2022 t/m 10-03-2022. Afgelopen zaterdag 12 maart was dus ‘te laat’. In de KPN winkel zaten ze fout, de verkoper had beter moeten weten. Ik ben bang dat Samsung jouw registratie voor de actie niet zal accepteren.

erg jammer dit. snap dat het te laat is.. maar het is wel duidelijk gezegd ook was het nog nagevraagd aan een andere collega..

Ik bedoel uiteraard 12-03-2022. Ik loop een maandje voor. 🙄

 

Ai, dat is jammer om te horen, @Michelle.1998. De collega zal zich in de datum hebben vergist. Wat extra vervelend is want we kunnen hier ook niets aan doen. Dit is een actie van Samsung, waar wij verder geen invloed op hebben. 

Reputatie 3

Hallo @Michelle.1998, de Galaxy Buds Pro Black krijg je van Samsung bij (pre-)order van de Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra van 09-02-2022 t/m 10-03-2022. Afgelopen zaterdag 12 maart was dus ‘te laat’. In de KPN winkel zaten ze fout, de verkoper had beter moeten weten. Ik ben bang dat Samsung jouw registratie voor de actie niet zal accepteren.

erg jammer dit. snap dat het te laat is.. maar het is wel duidelijk gezegd ook was het nog nagevraagd aan een andere collega..

Ik bedoel uiteraard 12-03-2022. Ik loop een maandje voor. 🙄

 

Ai, dat is jammer om te horen, @Michelle.1998. De collega zal zich in de datum hebben vergist. Wat extra vervelend is want we kunnen hier ook niets aan doen. Dit is een actie van Samsung, waar wij verder geen invloed op hebben. 

Hee ik zie net op de web site dat de s22 ultra 128gb binne paar dagen binne is en de s22 ultra 516 voor 9 uur besteld morge in huis maar wrm hebben jellie die wel int groen maar geen 256gb 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @lars de haan, helaas hebben we niet alle toestellen altijd op voorraad. Sommige varianten worden meer verkocht/geleverd dan andere. 

Hoi, afgelopen vrijdag heb ik mijn abonnement verlengd met een Samsung Galaxy S22 Plus. De medewerker gaf aan dat de telefoon de volgende dag geleverd zou worden en nu raad je het al, in de order blijft de telefoon op gereserveerd staan. Er staat ook dat ik, omdat ik een pre-order heb gedaan dat ik de telefoon als een van de eersten krijg. :sweat_smile:

Niet erg dat de telefoon later komt hoor maar wel fijn om een beetje te weten wat ik kan verwachten qua levertijd. Een contract, de bevestiging en het bericht waarin ik de bestelling kan volgen heb ik ontvangen.  Kunnen jullie iets zeggen m.b.t. of de order er goed in staat en wat de levertijd nu ongeveer is? 
Alvast bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +21

@Wilma-v-B We hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic. In het startbericht van dit topic kan de levertijden van jouw toestel terug vinden. De verwachting is medio maart. Om te controleren of jouw bestelling terug te vinden is in onze systemen hebben we jouw gegevens nodig. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kijken wij het voor je na. 

@Vikash Done! Ik had geen vakje voor mijn mobiele nummer dus dit heb ik op een andere plek ingevuld. Klantnummer heb ik ingevuld onder mobiel. Dank alvast voor je hulp om het na te kijken! :-) 

So, the 9th of Feb has passed, the 25th of Feb passed, 11th of March passed and now we're mid march. Still havent heard anything about my green s22 ultra 256gb which I PRE-ORDERED on the 18th of Feb. Dear kpn employees any idea if i will get my phone this year? oh sorry you dont know its samsungs blame right. But maybe you know what general answer you can give regarding dates. are we now at extradition in april? or may even? Or should i keep my summer holidays short in case kpn remembers to send me my device during summer? Havent seen a s...show like this in my life. after i get my device i am done with this company (including my home fibre 1000mbps subscription)

Reputatie 7
Badge +21

@Wilma-v-B Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en jouw bestelling is terug te vinden in onze systemen. :blush:

Ik heb het ook al via het forum gevraagd en daar was het antwoord dat, omdat het een pre order betreft dat ik het contract pas krijg als de telefoon geleverd kan worden. Maar nu lees ik hier dat mensen al wel een contract binnen hebben gekregen en mijn bestelling staat nog steeds op controleren en gereserveerd vanaf 6 maart. Plus een melding dat er een wereldwijd tekort is. Iedereen geeft andere informatie. De chat zegt is verwerkt forum geeft weer wat anders aan. Snap er niks meer van. 

Reputatie 7
Badge +20

@TanjaVer, er wordt gewacht op uitlevering van het toestel. Alles staat verder goed. De order is verwerkt en wacht op uitlevering. 

Reputatie 3

Ik heb het ook al via het forum gevraagd en daar was het antwoord dat, omdat het een pre order betreft dat ik het contract pas krijg als de telefoon geleverd kan worden. Maar nu lees ik hier dat mensen al wel een contract binnen hebben gekregen en mijn bestelling staat nog steeds op controleren en gereserveerd vanaf 6 maart. Plus een melding dat er een wereldwijd tekort is. Iedereen geeft andere informatie. De chat zegt is verwerkt forum geeft weer wat anders aan. Snap er niks meer van. 

Helaas zijn er hier voldoende mensen die al eerder hebben besteld als u en ook nog wachten, en weet niemand meer als wat er hier en in de e-mails te lezen is, het blijft helaas afwachten😔 ook ik heb nog geen contract en 20 feb besteld

Reputatie 3

@TanjaVer, er wordt gewacht op uitlevering van het toestel. Alles staat verder goed. De order is verwerkt en wacht op uitlevering. 

@Bart_Z mag ik wel vragen wat het inhoudt betreft de volgende levering op de site staat half maart bij mijn toestel en kleur en hier staat medio maart, aan welke datum moeten we dan ongeveer denken?

Reputatie 7
Badge +20

Ik durf het niet te zeggen @nancc21. Ze kunnen elk moment binnenkomen. 

Reputatie 2

Eindelijk verandering ik heb 22 februari besteld.

 

Ik heb verder geen mail gehad dat mijn status veranderd is. 

Reputatie 3

Eindelijk verandering ik heb 22 februari besteld.

 

Ik heb verder geen mail gehad dat mijn status veranderd is. 

Bij mij helaas nog niks maar ik heb ook de green variant van dit toestel, maar dit geeft hoop dat die ook is gekomen ik heb 20-2 besteld. Veel plezier alvast met je toestel👍🏻

Veel mensen die wachten op de groene variant van de Samsung Galaxy s22 Ultra 256 GB lees ik. Helaas ik ook en echt duidelijk wordt het nog niet. Ik heb de mijne besteld om 12 februari en ook mijn bestelling staat nog vast op 'controleren'. 

 

Mijn vriendin heeft de burgundy kleur besteld een paar minuten later en die ontving haar toestel een week eerder dan de release, je kan al na gaan hoe jaloers ik was en hier zit ik nog steeds te wachten op mijn groene variant. Ik hoop nu vooral dat die nog in maart komt, maar daar ben ik ook al een beetje bang voor aan het worden. 

 

Het meest storende vind ik nog dat er vooral in het begin doodleuk verteld werd dat het eind februari zou komen wat toen veranderde in 11 maart, maar echt niet later. Nu staat er medio maart en heb ik nog niks gehoord. Ik heb ook werkelijk geen flauw idee hoeveel mensen er nog voor mij in de lijst staan, maar als 1 van de eerste krijg ik hem zeker niet meer.

Reputatie 3

Jaja na een maand wachten heb ik ook eindelijk verandering ik ben nu bij 2 heb contact gehad met magazijn en hij moet deze week komen