De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20916 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3
Badge

🥳🥳🥳🥳🥳

Reputatie 7
Badge +30

@BenSch je hebt gelijk. Voor meer details kan je kijken op de Samsung promo pagina. Daar kan je je ook aanmelden als je voldoet aan de voorwaarden.

Je komt in aanmerking als je  van 1 t/m 8 februari een pre-registratie doet. Daarna pre-order je een deelnemend model van 9 t/m 24 februari. Als laatste vul je voor 21 april 2022 het forumlier op de gegeven website in. Dan maakt Samsung het voor je in orde. :relaxed:

Dat had ik dus allemaal gedaan. Vervolgens vraagt Samsung een waslijst aan documenten waarvan ik niet weet waar dat vandaan te moeten halen.

Wat wil Samsung allemaal weten, @Kuypertje? De meeste info staat in de bestelbevestiging en/of het contract dat je per e-mail krijgt.  

Reputatie 3
Badge

:) Besteld op 13 feb

Badge

Ik krijg het morgen 🎉🍾. Ik heb mijne op 24 Februari besteld. 

 

Reputatie 1

Ik krijg het morgen 🎉🍾. Ik heb mijne op 24 Februari besteld. 

 

Hopelijk  krijg ik ook gauw bericht veel plezier met je telefoon 

Reputatie 5
Badge +1

@BenSch je hebt gelijk. Voor meer details kan je kijken op de Samsung promo pagina. Daar kan je je ook aanmelden als je voldoet aan de voorwaarden.

Je komt in aanmerking als je  van 1 t/m 8 februari een pre-registratie doet. Daarna pre-order je een deelnemend model van 9 t/m 24 februari. Als laatste vul je voor 21 april 2022 het forumlier op de gegeven website in. Dan maakt Samsung het voor je in orde. :relaxed:

Dat had ik dus allemaal gedaan. Vervolgens vraagt Samsung een waslijst aan documenten waarvan ik niet weet waar dat vandaan te moeten halen.

Wat wil Samsung allemaal weten, @Kuypertje? De meeste info staat in de bestelbevestiging en/of het contract dat je per e-mail krijgt.  

Blijkbaar had ik t goed ingezonden, cashback is goedgekeurd. Nu nog wachten op de buds.

Ik heb de s22 ultra 512 op 10 feb preorder gedaan.

Heb al tig keer met de klanten service gebeld maar krijg nergens een echt antwoord op.

Paar kennissen van me hebben de telefoon al..... Zonder een zogenaamde preorder te hebben gedaan. Belachelijk dat dit zo gebeurd en ik nix hoor.

Daarnaast viaplay genomen ook bij de kpn. Ik heb geen pc, maar op de tv kan ik het ook niet kijken, er kunnen geen apps op en het kanaal zendt enkel F1 in de weekenden uit. 

Moet ik nu serieus gaan kijken naar andere providers? Heb de indruk dat ik zwart geflest word

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jaccogrunn, welkom op het forum. Verwachte levertijden voor de toestellen staan in het startbericht van dit topic. Bellen voor navraag, hoe begrijpelijk ook, heeft niet zoveel zin. We krijgen voorraad binnen als het komt, en wij weten ook niet van te voren hoeveel dat dan is. En of jouw toestel daar dan dus bij zit. Je krijgt bericht via e-mail en de bestelstatusomgeving zodra je toestel er is.

Wat betreft Viaplay, dit kun je kijken via verschillende apparaten. Meer info daarover in ons Viaplay topic:

 

Toch is het lullig dat ik mensen ken die geen preorder hebben gedaan al met het toestel rond lopen en de kpn zo weinig weet over wanneer ik m krijg. 

Over viaplay, ik heb dus maar 1 optie en dat is een Android stick kopen. Te stom voor woorden dat het niet zoals Ziggo doet, gewoon op tv uitgezonden wordt. Ik neem het in mijn zenderpakket, enige andere optie is te kijken via de niet geleverde S22 ultra. Maar das niet leuk, klein scherm. En het schijnt dat ik dat niet direct op de tv kan streamen.....

Reputatie 7
Badge +17

@Jaccogrunn het is begrijpelijk dat je vragen hebt over Viaplay. Wel wil ik je vragen die te plaatsen in ons Viaplay verzameltopic. Dan kunnen we in dit topic blijven focussen op vragen en opmerkingen over de Samsung Galaxy S22. 

Reputatie 1

Samsung Galaxy s22 ultra burgundy is weer uitverkocht ik heb spijt ik had beter kunnen wachten 

Samsung Galaxy s22 ultra burgundy is weer uitverkocht ik heb spijt 

Ja ik ook, ik ga het als ik het niet binnen n week in huis heb annuleren en haal m via een andere provider zo op. 

Reputatie 3
Badge

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Dus jij bestelt m later en krijgt m eerder? Wtf

Reputatie 2

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Dus jij bestelt m later en krijgt m eerder? Wtf

Misschien heeft het met de geheugen temaken 

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Dus jij bestelt m later en krijgt m eerder? Wtf

Misschien heeft het met de geheugen temaken 

512gb

Reputatie 1

 

Reputatie 2

 

Precies dit mailtje gehad echt schandalig ze kunnen niks zeggen niet eens hoeveel er nog wachten 

 

Precies dit mailtje gehad echt schandalig ze kunnen niks zeggen niet eens hoeveel er nog wachten 

Jip, ik had inmiddels over deze weken 5x gebeld. Ook 0 info. K ga eens kijken bij anderen, als lange klant is sowieso alles te duur, kan beter naar n ander en die aanbiedingen nemen. Dit is niet de eerste dat het zo gebeurt voor mij en de info niet krijgen vind ik erg. Het is helaas niet meer zoals vroeger

Ps ik zou over de S22 en ook over Viaplay vandaag worden terug gebeld. Zelfs dat gebeurt niet..... 

Reputatie 7

Zoals eerder gezegd gaat dit topic over de S22, voor vragen over het Viaplay topic is daar ook een specifiek topic voor: Viaplay bij KPN.

Ik heb een paar berichten daarheen verplaatst, laten we het hier vanaf nu alleen nog over de S22 hebben.

Zoals eerder gezegd gaat dit topic over de S22, voor vragen over het Viaplay topic is daar ook een specifiek topic voor: Viaplay bij KPN.

Ik heb een paar berichten daarheen verplaatst, laten we het hier vanaf nu alleen nog over de S22 hebben.

Good idea, let's talk about the phones we ordered a month ago which we still haven't received. :P

Reputatie 3

Zoals eerder gezegd gaat dit topic over de S22, voor vragen over het Viaplay topic is daar ook een specifiek topic voor: Viaplay bij KPN.

Ik heb een paar berichten daarheen verplaatst, laten we het hier vanaf nu alleen nog over de S22 hebben.

Ja precies laaten we dat doen  hoe kan het fan dat hier dus nu al 3x is verteld dat er mensen zijn die hem wel hebben maar wij de een preorder hebben gedaan niet ik ken namelijk ook iemand met alles het zelfde als ik die bij jullie heeft besteld en hem nu heeft maar ik niet kom is met de waar heid en vertel ons is gewoon duidelijk wat er speelt hoeveel mensen nog wachten stuur is mailtjes als er iets binne komt en zeg niet elkekeer een datum en dat dan niet klopt zeg dan gewoon we weeten nix u moet wachten op samsung 

Reputatie 7

Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, maar meer informatie dan er in het startbericht staat over de verwachte leveringen hebben wij ook niet. Als we meer informatie daarover hadden zouden we dat met jullie delen, maar die informatie is er niet. We werken dat overzicht bij als er meer bekend is.

Reputatie 3

Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, maar meer informatie dan er in het startbericht staat over de verwachte leveringen hebben wij ook niet. Als we meer informatie daarover hadden zouden we dat met jullie delen, maar die informatie is er niet. We werken dat overzicht bij als er meer bekend is.

@Jasper even een vraagje mocht je hem in maart ook niet ontvangen en wordt het dus pas april hoe zit het dan voor mensen met een pre-order van de buds en de €50 cashback? Aangezien de buds ook een op=op is toch dit wordt zo wel een beetje lastig als er nog niks geleverd wordt.