De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20919 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Reputatie 3
Badge

🥳🥳🥳🥳🥳

Reputatie 7

@BenSch je hebt gelijk. Voor meer details kan je kijken op de Samsung promo pagina. Daar kan je je ook aanmelden als je voldoet aan de voorwaarden.

Je komt in aanmerking als je  van 1 t/m 8 februari een pre-registratie doet. Daarna pre-order je een deelnemend model van 9 t/m 24 februari. Als laatste vul je voor 21 april 2022 het forumlier op de gegeven website in. Dan maakt Samsung het voor je in orde. :relaxed:

Dat had ik dus allemaal gedaan. Vervolgens vraagt Samsung een waslijst aan documenten waarvan ik niet weet waar dat vandaan te moeten halen.

Wat wil Samsung allemaal weten, @Kuypertje? De meeste info staat in de bestelbevestiging en/of het contract dat je per e-mail krijgt.  

Reputatie 3
Badge

:) Besteld op 13 feb

Badge

Ik krijg het morgen 🎉🍾. Ik heb mijne op 24 Februari besteld. 

 

Reputatie 1

Ik krijg het morgen 🎉🍾. Ik heb mijne op 24 Februari besteld. 

 

Hopelijk  krijg ik ook gauw bericht veel plezier met je telefoon 

Reputatie 5
Badge +1

@BenSch je hebt gelijk. Voor meer details kan je kijken op de Samsung promo pagina. Daar kan je je ook aanmelden als je voldoet aan de voorwaarden.

Je komt in aanmerking als je  van 1 t/m 8 februari een pre-registratie doet. Daarna pre-order je een deelnemend model van 9 t/m 24 februari. Als laatste vul je voor 21 april 2022 het forumlier op de gegeven website in. Dan maakt Samsung het voor je in orde. :relaxed:

Dat had ik dus allemaal gedaan. Vervolgens vraagt Samsung een waslijst aan documenten waarvan ik niet weet waar dat vandaan te moeten halen.

Wat wil Samsung allemaal weten, @Kuypertje? De meeste info staat in de bestelbevestiging en/of het contract dat je per e-mail krijgt.  

Blijkbaar had ik t goed ingezonden, cashback is goedgekeurd. Nu nog wachten op de buds.

Ik heb de s22 ultra 512 op 10 feb preorder gedaan.

Heb al tig keer met de klanten service gebeld maar krijg nergens een echt antwoord op.

Paar kennissen van me hebben de telefoon al..... Zonder een zogenaamde preorder te hebben gedaan. Belachelijk dat dit zo gebeurd en ik nix hoor.

Daarnaast viaplay genomen ook bij de kpn. Ik heb geen pc, maar op de tv kan ik het ook niet kijken, er kunnen geen apps op en het kanaal zendt enkel F1 in de weekenden uit. 

Moet ik nu serieus gaan kijken naar andere providers? Heb de indruk dat ik zwart geflest word

Reputatie 7

Hoi @Jaccogrunn, welkom op het forum. Verwachte levertijden voor de toestellen staan in het startbericht van dit topic. Bellen voor navraag, hoe begrijpelijk ook, heeft niet zoveel zin. We krijgen voorraad binnen als het komt, en wij weten ook niet van te voren hoeveel dat dan is. En of jouw toestel daar dan dus bij zit. Je krijgt bericht via e-mail en de bestelstatusomgeving zodra je toestel er is.

Wat betreft Viaplay, dit kun je kijken via verschillende apparaten. Meer info daarover in ons Viaplay topic:

 

Toch is het lullig dat ik mensen ken die geen preorder hebben gedaan al met het toestel rond lopen en de kpn zo weinig weet over wanneer ik m krijg. 

Over viaplay, ik heb dus maar 1 optie en dat is een Android stick kopen. Te stom voor woorden dat het niet zoals Ziggo doet, gewoon op tv uitgezonden wordt. Ik neem het in mijn zenderpakket, enige andere optie is te kijken via de niet geleverde S22 ultra. Maar das niet leuk, klein scherm. En het schijnt dat ik dat niet direct op de tv kan streamen.....

Reputatie 7
Badge +17

@Jaccogrunn het is begrijpelijk dat je vragen hebt over Viaplay. Wel wil ik je vragen die te plaatsen in ons Viaplay verzameltopic. Dan kunnen we in dit topic blijven focussen op vragen en opmerkingen over de Samsung Galaxy S22. 

Reputatie 1

Samsung Galaxy s22 ultra burgundy is weer uitverkocht ik heb spijt ik had beter kunnen wachten 

Samsung Galaxy s22 ultra burgundy is weer uitverkocht ik heb spijt 

Ja ik ook, ik ga het als ik het niet binnen n week in huis heb annuleren en haal m via een andere provider zo op. 

Reputatie 3
Badge

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Dus jij bestelt m later en krijgt m eerder? Wtf

Reputatie 2

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Dus jij bestelt m later en krijgt m eerder? Wtf

Misschien heeft het met de geheugen temaken 

Die van mij is binnengekomen 🥳🥳🥳. S22 ultra burgundy besteld op 13 feb. Veel succes voor diegene die hem nog niet hebben!

Dus jij bestelt m later en krijgt m eerder? Wtf

Misschien heeft het met de geheugen temaken 

512gb

Reputatie 1

 

Reputatie 2

 

Precies dit mailtje gehad echt schandalig ze kunnen niks zeggen niet eens hoeveel er nog wachten 

 

Precies dit mailtje gehad echt schandalig ze kunnen niks zeggen niet eens hoeveel er nog wachten 

Jip, ik had inmiddels over deze weken 5x gebeld. Ook 0 info. K ga eens kijken bij anderen, als lange klant is sowieso alles te duur, kan beter naar n ander en die aanbiedingen nemen. Dit is niet de eerste dat het zo gebeurt voor mij en de info niet krijgen vind ik erg. Het is helaas niet meer zoals vroeger

Ps ik zou over de S22 en ook over Viaplay vandaag worden terug gebeld. Zelfs dat gebeurt niet..... 

Reputatie 7

Zoals eerder gezegd gaat dit topic over de S22, voor vragen over het Viaplay topic is daar ook een specifiek topic voor: Viaplay bij KPN.

Ik heb een paar berichten daarheen verplaatst, laten we het hier vanaf nu alleen nog over de S22 hebben.

Zoals eerder gezegd gaat dit topic over de S22, voor vragen over het Viaplay topic is daar ook een specifiek topic voor: Viaplay bij KPN.

Ik heb een paar berichten daarheen verplaatst, laten we het hier vanaf nu alleen nog over de S22 hebben.

Good idea, let's talk about the phones we ordered a month ago which we still haven't received. :P

Reputatie 3

Zoals eerder gezegd gaat dit topic over de S22, voor vragen over het Viaplay topic is daar ook een specifiek topic voor: Viaplay bij KPN.

Ik heb een paar berichten daarheen verplaatst, laten we het hier vanaf nu alleen nog over de S22 hebben.

Ja precies laaten we dat doen  hoe kan het fan dat hier dus nu al 3x is verteld dat er mensen zijn die hem wel hebben maar wij de een preorder hebben gedaan niet ik ken namelijk ook iemand met alles het zelfde als ik die bij jullie heeft besteld en hem nu heeft maar ik niet kom is met de waar heid en vertel ons is gewoon duidelijk wat er speelt hoeveel mensen nog wachten stuur is mailtjes als er iets binne komt en zeg niet elkekeer een datum en dat dan niet klopt zeg dan gewoon we weeten nix u moet wachten op samsung 

Reputatie 7

Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, maar meer informatie dan er in het startbericht staat over de verwachte leveringen hebben wij ook niet. Als we meer informatie daarover hadden zouden we dat met jullie delen, maar die informatie is er niet. We werken dat overzicht bij als er meer bekend is.

Reputatie 3

Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, maar meer informatie dan er in het startbericht staat over de verwachte leveringen hebben wij ook niet. Als we meer informatie daarover hadden zouden we dat met jullie delen, maar die informatie is er niet. We werken dat overzicht bij als er meer bekend is.

@Jasper even een vraagje mocht je hem in maart ook niet ontvangen en wordt het dus pas april hoe zit het dan voor mensen met een pre-order van de buds en de €50 cashback? Aangezien de buds ook een op=op is toch dit wordt zo wel een beetje lastig als er nog niks geleverd wordt.