De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 10 February 2022
  • 453 reacties
  • 20916 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

453 reacties

Fijn Lars! :-) 
Hier 6 maart besteld dus ik zal nog wel even geduld moeten hebben ben ik bang :-(

Ik heb trouwens de Samsung S22 pink.

Reputatie 3

Jaja na een maand wachten heb ik ook eindelijk verandering ik ben nu bij 2 heb contact gehad met magazijn en hij moet deze week komen

Bij mij ook op 2 maar staat gegevens goedgekeurd en op voorraad, dus ben benieuwd

Reputatie 3

Jaja na een maand wachten heb ik ook eindelijk verandering ik ben nu bij 2 heb contact gehad met magazijn en hij moet deze week komen

Bij mij ook op 2 maar staat gegevens goedgekeurd en op voorraad, dus ben benieuwd

Ja ik heb gebeld met magazijn en die zegt dat ie van mij vandaag nog naar postnl gaat 

Reputatie 3

Jaja na een maand wachten heb ik ook eindelijk verandering ik ben nu bij 2 heb contact gehad met magazijn en hij moet deze week komen

Bij mij ook op 2 maar staat gegevens goedgekeurd en op voorraad, dus ben benieuwd

Ja ik heb gebeld met magazijn en die zegt dat ie van mij vandaag nog naar postnl gaat 

Ja neem aan die van mij ook staat verzendklaar maken geloof ik

12-03-2022 Samsung Galaxy S22 Ulra 5GB eSIM 512GB besteld in KPB winkel Lijnbaaan 69 te Rotterdam. Nog niets ontvangen en ook nog geen track trace code ontvangen waarop ik bestelling kan volgen tot en met levering.

Bekend probleem bij anderen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 2

12-03-2022 Samsung Galaxy S22 Ulra 5GB eSIM 512GB besteld in KPB winkel Lijnbaaan 69 te Rotterdam. Nog niets ontvangen en ook nog geen track trace code ontvangen waarop ik bestelling kan volgen tot en met levering.

Bekend probleem bij anderen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik heb geen mailtje gehad maar kreeg later een smsje met een t&t code. 

Reputatie 7
Badge +30

@AmritsarSrinagar welkom! Heb jij wel een bevestigingsmail van de bestelling gehad? Zodra het toestel dan beschikbaar is voor jou, ontvang je daar inderdaad een mail of sms van.

Reputatie 1

Mijn S22 Ultra 256gb Green is zojuist verzonden:heart_eyes:

Mijn S22 Ultra 256gb Green is zojuist verzonden:heart_eyes:

en wanneer heb jij deze besteld als ik vragen mag? :) 

ik heb de S22 Plus 256gb Green besteld namelijk.. en wacht er ook op maar nog geen zicht er op

Reputatie 1

Mijn S22 Ultra 256gb Green is zojuist verzonden:heart_eyes:

en wanneer heb jij deze besteld als ik vragen mag? :) 

ik heb de S22 Plus 256gb Green besteld namelijk.. en wacht er ook op maar nog geen zicht er op

8 februari gepreorderd, maar gewijzigd op 15 februari. Dus verwacht dat ik toen weer achteraan begon in de wachtrij

Helaas na bestellen van een Samsung s22 erachter gekomen dat er een wachttijd op zit,

Slecht geïnformeerd en gecommuniceerd over de wachttijd.

De medewerkers van de klantenservice kunnen ook geen duidelijkheid geven over de status.
Hopelijk krijg ik op kort termijn meer duidelijkheid over de bestelling.

Helaas na bestellen van een Samsung s22 erachter gekomen dat er een wachttijd op zit,

Slecht geïnformeerd en gecommuniceerd over de wachttijd.

De medewerkers van de klantenservice kunnen ook geen duidelijkheid geven over de status.
Hopelijk krijg ik op kort termijn meer duidelijkheid over de bestelling.

HIer ben ik het mee eens. Samsung Ultra Green 512GB besteld via de site. Er staat vermeld dat voor 21 uur besteld, morgen in huis. Ik blij, want op voorraad. Nu na bestelling wordt er gemeld dat deze niet voorradig is. Erg vreemd allemaal. 

Helaas na bestellen van een Samsung s22 erachter gekomen dat er een wachttijd op zit,

Slecht geïnformeerd en gecommuniceerd over de wachttijd.

De medewerkers van de klantenservice kunnen ook geen duidelijkheid geven over de status.
Hopelijk krijg ik op kort termijn meer duidelijkheid over de bestelling.

HIer ben ik het mee eens. Samsung Ultra Green 512GB besteld via de site. Er staat vermeld dat voor 21 uur besteld, morgen in huis. Ik blij, want op voorraad. Nu na bestelling wordt er gemeld dat deze niet voorradig is. Erg vreemd allemaal. 

dat is inderdaad een hele rare gang van zaken, ik heb de klantenservice gesproken aangaande mijn verlenging van de abo voor nog eens 2 jaar met de S22+ green , mevrouw wist me te verzekeren dat ik de telefoon binnen 2 weken mag verwachten.. nou als ik zo de verhalen links en rechts hoor, lijkt mij dat sterk, bij vodafone hanteren ze 5 a 6 weken levertijd vanaf het moment dat je er 1 besteld? 

 

ik vraag me dan ook serieus af hoe anders dat wel niet gaat zijn bij kpn op dit gebied qua leveren? het is afwachten, ik heb wel geduld maar als ik ook anderhalve maand moet wachten dan kap ik hem af.. kan ik hem beter ergens in de winkel halen volgens mij, dat is sneller. 

Hi Ditchtommy.

Had de Galaxy eerst via Mediamarkt gepreorderd. Zij kunnen nog niet leveren en kunnen ook geen indicatie geven wanneer wel. Wacht daar al ruim een maand. 

 

KPN zou de telefoon op voorraad hebben, dus daar besteld. Nu ook hier wachten. Ben er ondertussen klaar mee. Moet nu ruim €100 meer betalen dan de preorder bij Mediamarkt. Maar heb nog steeds geen telefoon…

Geduld wordt op de proef gesteld 😉

Zucht. Hartverzakking verder na een mail. Ik dacht, daar is het goede nieuws. Maar niet dus, een algemene update dat hij bijnaaaa komt. Wat bijna is, blijft het grote vraagteken helaas. 

Zucht. Hartverzakking verder na een mail. Ik dacht, daar is het goede nieuws. Maar niet dus, een algemene update dat hij bijnaaaa komt. Wat bijna is, blijft het grote vraagteken helaas. 

en welk type S22 heb jij gekozen dan Linda? 

ik heb toch mijn bestelling maar gewijzigd van de S22+ Green 256Gb naar de S22 Ultra Green 256Gb.. ik d8 ja dan krijg ik toch

spijt als ik toch niet kies voor de Ultra dit keer en al helemaal omdat ik van de S20+ vandaan kom, die verschillen tussen de S20+ en de S22+ zijn niet zo heel erg groot namelijk kwam ik achter met specs te vergelijken, alleen ja betekend dan nu wel weer dat ik achteraan de lijst kom qua bestelling..

maargoed ik heb het er wel voor over, mevr van kpn zei dat ik hem tegen het einde vd maand wel kon verwachten, nou ik ben benieuwd. fingers crossed

Zucht. Hartverzakking verder na een mail. Ik dacht, daar is het goede nieuws. Maar niet dus, een algemene update dat hij bijnaaaa komt. Wat bijna is, blijft het grote vraagteken helaas. 

en welk type S22 heb jij gekozen dan Linda? 

ik heb toch mijn bestelling maar gewijzigd van de S22+ Green 256Gb naar de S22 Ultra Green 256Gb.. ik d8 ja dan krijg ik toch

spijt als ik toch niet kies voor de Ultra dit keer en al helemaal omdat ik van de S20+ vandaan kom, die verschillen tussen de S20+ en de S22+ zijn niet zo heel erg groot namelijk kwam ik achter met specs te vergelijken, alleen ja betekend dan nu wel weer dat ik achteraan de lijst kom qua bestelling..

maargoed ik heb het er wel voor over, mevr van kpn zei dat ik hem tegen het einde vd maand wel kon verwachten, nou ik ben benieuwd. fingers crossed

De Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold, voor mijn gevoel zo ongeveer de enige hier als ik alle 'ultra' en 'plus' reacties zie... Maar kennelijk toch met zo lastig leverbaar ;-)

 

Ik heb nu de s10 dus mooie stap vooruit 🙂. Als ie ooit komt, dan. 

Eindelijk is dan ook die van mij onderweg 😍

Eindelijk is dan ook die van mij onderweg 😍

Die van mij ligt nu bij het postnl punt.. ik kon de bezorging al niet meer wijzigen helaas.. dus vanaf morgen heb ik de S22Ultra ook binnen.. yayyy 

Hello!

Apologies for not using dutch, I’m still a bit afraid of using it since I might describe something a bit wrong.

I’ve noticed there are some delays in case of ordering new mobile devices by KPN (probably due to the worldwide chip shortage crysis). I am indeed receiving KPN updates constantly about my hardware not being available for a time being (Samsung S22), but is there any +/- amount of days that I am probably going to wait? Just an estimation, not a promise; of when I can actually expect the hardware to be sent.

KR,
Jacob.


*Admin: message moved to an existing topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JacobJGB, English is not a problem at all 😊

Almost al of the Galaxy S22 models, are estimated to be delivered again around mid april. We don't know when exactly, and we don't know the quantity of the delivery. I wish I could give more clarity, but we're completely dependent on Samsung.

In the starting post of this topic, you'll find ‘Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten’ (or S22+ / S22 Ultra), when you click below it you'll see the estimated delivery time per model. As soon as we receive more information about the delivery, we'll update this overview

Reputatie 1
Badge

Ik heb nu een paar weken de S22+ in gebruik. Het is een enorm verschil met de S20+ 5G die ik hiervoor had. Nu heb ik echt bijna overal 5G. En zelfs met nul streepjes 5G werkt het nog.

Over de batterij had ik grote twijfels maar het toestel gebruikt merkbaar veel minder energie.

 

Het is een hele goede keuze geweest. En vandaag kreeg ik bericht van Samsung dat ze mij nog Buds Pro nasturen die bij de promotie hoorde toen ik mijn bestelling plaatste bij KPN.

 

Buiten het technische verhaal ben ik ook heel positief over hoe de communicatie en het proces is geweest vanuit KPN. Alle informatie kon ik makkelijk vinden en ik werd proactief op de hoogte gehouden en heb nergens navraag over hoeven doen.

Ik heb nu een paar weken de S22+ in gebruik. Het is een enorm verschil met de S20+ 5G die ik hiervoor had. Nu heb ik echt bijna overal 5G. En zelfs met nul streepjes 5G werkt het nog.

Over de batterij had ik grote twijfels maar het toestel gebruikt merkbaar veel minder energie.

 

Het is een hele goede keuze geweest. En vandaag kreeg ik bericht van Samsung dat ze mij nog Buds Pro nasturen die bij de promotie hoorde toen ik mijn bestelling plaatste bij KPN.

 

Buiten het technische verhaal ben ik ook heel positief over hoe de communicatie en het proces is geweest vanuit KPN. Alle informatie kon ik makkelijk vinden en ik werd proactief op de hoogte gehouden en heb nergens navraag over hoeven doen.

So gast. Werk jij voor KPN ofso? Daar lijkt het wel op met bovenstaande overdreven reactie. 

Ik heb diezelfde S22+ op 14-2 besteld en tot de dag van vandaag (2 maanden) verder ben ik van het kastje naar de muur gestuurd door KPN. Ik ben totaal niet serieus genomen en ben zeker niet positief over de communicatie. Laat staan dat ik pro actief op de hoogte gehouden ben, verre van. Tot aan vorige week (in April) stond er op de KPN website nog steeds dat het toestel medio Maart geleverd zou worden dus wat jij zegt over kloppende info dat klopt gewoon niet. Kortom, je hebt een link met KPN :-)

Reputatie 7
Badge +15

@Tuti34 Welkom op ons forum. 

Allereerst zou ik je willen vragen je toon richting andere forumgebruikers te matigen. Op ons forum is iedereen welkom, voor zowel positieve als negatieve berichten, maar blijven we wel respectvol naar elkaar. 

Uiteraard erg vervelend dat jij je toestel nog niet hebt ontvangen. Ik controleer graag of er wellicht iets niet goed gaat of dat ik iets voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

@Tuti34 Welkom op ons forum. 

Allereerst zou ik je willen vragen je toon richting andere forumgebruikers te matigen. Op ons forum is iedereen welkom, voor zowel positieve als negatieve berichten, maar blijven we wel respectvol naar elkaar. 

Uiteraard erg vervelend dat jij je toestel nog niet hebt ontvangen. Ik controleer graag of er wellicht iets niet goed gaat of dat ik iets voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Ik heb niets raars gezegd voor zover ik weet. Ik heb alleen mijn ervaringen met KPN/Samsung benadrukt. Tot nu toe (2maanden na bestelling) is mij elke keer verteld door KPN medewerkers dat ik maar moet wachten en wachten. Er kon mij elke keer maar geen duidelijkheid worden gegeven. Ik snap dat klantenservice medewerkers hier totaal geen macht over hebben maar kreeg ook niet echt het gevoel dat er begrip voor de situatie is/was.

Ik ben in de tussentijd al "geholpen" door een stuk of 6 klantenservice medewerkers en heb ook een klacht ingediend over deze beste service. Tot nu toe tevergeefs....