iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Mijn iphone word morgen geleverd maar het tijdsvak is tussen 8.00 en 18.00.

krijg ik hier nog een minder ruim tijdsvak van ?

mvg,

micha

Reputatie 7
Badge +30

Dat ligt bij PostNL, @Micha1234. Als zij je een kleiner tijdvak kunnen geven dan doen ze dat. 

Goedemorgen, inmiddels zitten we halverwege januari/week 3. Op de website staat dat de Iphone 14 Pro Max 512GB Space Black halverwege januari leverbaar zal zijn. Weten jullie al meer over een specifieke levertijd?

 

Reputatie 7
Badge +30

Als je al een bestelling hebt gedaan, @Loek Dohmen, dan krijg je bericht zodra jouw toestel op de bus gaat. Je kunt dit ook zien in je Mijn Bestelling omgeving. Verwachte levertijden geven we in het startbericht van dit topic aan. Maar specifieker dan dat kunnen we helaas niet zijn. 

Is het een idee om de OP met levertijden aan te passen? De status “beschikbaar” is inmiddels niet meer relevant en voegt in deze vorm niets toe.

Verder vind ik de voorraadindicatie in jullie webshop zacht uitgedrukt je reinste misleiding van de consument. Ik had nooit een toestel bij jullie besteld als ik vooraf een eerlijke levertijd had geweten, maar nu kan ik contractueel geen kant meer op.

De status van mijn bestelling staat al 2 weken op “tijdelijk niet op voorraad”, terwijl tijdens het bestellen tot op heden in de shop doodleuk “op voorraad, morgen in huis” (en dit voor alle kleuren en opslaggroottes) staat.

 

Goedenavond, 

heel apart, denk een jaar na dato van de release een iPhone 14 Pro Max te bestellen, eerste instantie een 15 maa goed ik ga volgende maand op reis vandaar de keuze voor deze specs waren niet om naar huis te schrijven om te wachten en riskeren voor de reis, a fijn  staat er voor 21:00 besteld morgen in huis.

 

nu 21:38 staat er ineens wordt binnen 2 werkdagen geleverd, adverteer dan niet met voor 21:00 besteld morgen in huis KPN 

Ronduit slechte zaak!

Reputatie 7
Badge +13

Spijtig dat de levering dan vertraagd is Mink. Ik hoop dat je jouw toestel snel in ontvangst kan nemen!