iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 7
Badge +20

 

Er staat nog steeds "niet op voorraad" als je kijkt naar de status van je bestelling. 

Wel vreemd. Weet niet wie ik moet geloven Website of status Voorraad Kpn????

Welke variant heb je besteld? In space black 128GB en die is leverdatum 11 jan…

Deze wordt morgen weer verwacht. 

4 januari heb ik de Iphone 14 Pro Max - Space Black - 512 GB besteld. Levertijd is halverwege januari. Nu lees ik dat enkele al van jullie een melding gekregen hebben dat het verzonden is. Ik ben benieuwd naar een reactie vanuit KPN of er al een concretere datum van levering zal zijn.

Deze zoals het nu lijkt week 3.

Reputatie 1

 

Er staat nog steeds "niet op voorraad" als je kijkt naar de status van je bestelling. 

Wel vreemd. Weet niet wie ik moet geloven Website of status Voorraad Kpn????

Welke variant heb je besteld? In space black 128GB en die is leverdatum 11 jan…

 

Beste @Bart_Z

Heel apart, er worden zoveel andere antwoorden gegeven ook aan de telefoon. Ik wordt vandaag teruggebeld met een uitleg hoe dit precies zit. Of ik wordt gebeld is ook nog maar afwachten.
Maar toen ik  op 6 jan tijdens me bestelling aan de telefoon aan doen was, werd er verteld dat het toestel maandag 9 jan 2023 zou worden gaan worden uitgeleverd. Waarna ik contact heb gezocht met KPN klantenservice zakelijk. Deze vertelde me Maandag dat het ik gisteravond een bericht zou moeten krijgen voor de uitlevering vandaag. Wederom niet gelukt, waarna ik gister en vandaag weer gebeld hebt met de klantenservice zakelijk. En deze vertelde dat er een wachtrij was, en er maar 500 toestellen geleverd zijn. Nu is mijn vraag hoe kan het zijn dat ik nu al zoveel x een ander verhaal gehoord hebt, en ik nu nog steeds niet weer hoe of wat? 

Reputatie 7
Badge +20

Voorraden voor zakelijk liggen los van wat ik aangeef. Ik kan enkel de voorraden en verwachtingen voor de consumentenmarkt zien. Voor zakelijk moet je wel echt bij mijn collega's van de zakelijke markt zijn. 

@Bart_Z 

Weet jij wellicht waarom op de verkoopwebsite voor pro max 128gb, Black staat "levering vanaf 11 januari" en bij mijn status order "niet op voorraad". 

Is dit alleen om de verkoop te stimuleren?

Reputatie 7
Badge +20

Was de verwachte leverdatum. Echter zijn wij hierin ook afhankelijk van Apple die de levering verzorgt.

Begrijp ik, maar jullie plaatsen toch geen leveringsdatum als de levering door Apple niet 100% is. Dit mag volgens mij niet in je uittingen. 

Reputatie 1

Begrijp ik, maar jullie plaatsen toch geen leveringsdatum als de levering door Apple niet 100% is. Dit mag volgens mij niet in je uittingen. 

Precies vindt ik ook, echter heb in een zakelijk contract dus is particulier levertijd niet het zelfde als zakelijk wat @Bart_Z zegt 

Hoera. Heb zojuist een bezorgafspraak gemaakt. 

Reputatie 1

Bij mij staat nu: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Space Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Reputatie 7
Badge +13

Dat zijn goede berichten! Fijn dat het toestel onderweg is! 

Ik heb ook mijn berichtje gekregen. Super blij!

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb ook mijn berichtje gekregen. Super blij!

 

Dat zijn goede berichten @Ramatuhudu :-) . Veel plezier met je toestel!

Reputatie 1

Dat zijn goede berichten! Fijn dat het toestel onderweg is! 

Hij staat bij mij nog steeds in verwerking, en geen mail gehad voor een bezorg afspraak. Dus is het nog een groot raadsel hoe dit nu precies zit!


Dit staat er bij mij sinds vanmorgen. Ik ben alleen (nog) niet benaderd voor een bezorgafspraak. Doet KPN of PostNL dat? Doen ze dat telefonisch of via mail?! 

Reputatie 1

Dit staat er bij mij.

@KennethW Dat stond bij mij er ook gistermiddag, dus zal dan ook v jou nu wel rap gaan. 

Reputatie 1

@Moris dit stond er gister middag al, dus ben zeer benieuwd. Hoe lang het nu dan nog duurt! 

Reputatie 7
Badge +13

@Moris en @KennethW. Je kan nog even kijken of er een mail per abuis in de map met ongewenste mail is beland. Je ontvangt ook een sms wanneer het toestel daadwerkelijk is verzonden. 

Reputatie 1

@Moris en @KennethW. Je kan nog even kijken of er een mail per abuis in de map met ongewenste mail is beland. Je ontvangt ook een sms wanneer het toestel daadwerkelijk is verzonden. 

@Remco_ helaas geen SMS / mail dus denk dat ik nog even moet afwachten. 

@Remco_ Ik heb meteen even gekeken en heb geen e-mail nog ontvangen van KPN. Ook (nog) geen sms. 

@Remco_ 

Hoi,

Wil je mij uitschrijven voor het forum?

Dank

 


Dit staat er bij mij sinds vanmorgen. Ik ben alleen (nog) niet benaderd voor een bezorgafspraak. Doet KPN of PostNL dat? Doen ze dat telefonisch of via mail?! 

Bijzonder dat jouw telefoon al wordt verstuurd terwijl ik exact dezelfde heb besteld, maar dan niet begin januari zoals jij(als ik jouw eerdere bericht zo lees) maar al in December.

Weet iemand hoe dit zit?

@Double U Vervelend voor je!! Hoop dat het alsnog snel naar je toekomt. Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar ik heb hem eind december besteld. 

@Double U Vervelend voor je!! Hoop dat het alsnog snel naar je toekomt. Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar ik heb hem eind december besteld. 

Ja, ik hoop het ook, maar dit viel mij even op. Ik heb mijn bestelling op de 23ste gedaan van december.

Reputatie 1


Dit staat er bij mij sinds vanmorgen. Ik ben alleen (nog) niet benaderd voor een bezorgafspraak. Doet KPN of PostNL dat? Doen ze dat telefonisch of via mail?! 

Heb momenteel deze ook staan, alleen de mail zoals gezegd aan de telefoon voor bezorging is er nog steeds niet, dus denk dat ik nog even geduld moet hebben