Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

  • 13 February 2023
  • 190 reacties
  • 3924 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Reputatie 7
Badge +16

Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. 

*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen  te verwerken. 


190 reacties

Willen jullie mij van het forum afhalen.

Ik heb toch behoefte om hier op te zitten.

Ik heb toch behoefte om hier op te zitten.

Je bedoelt waarschijnlijk:

ik heb toch géén …. @Wanhopigje 

Reputatie 7
Badge +16

Willen jullie mij van het forum afhalen.

Ik heb toch behoefte om hier op te zitten.


Ik vind het jammer, maar dat wil ik! Wees van harte welkom als er in de toekomst nog vragen, opmerkingen of suggesties zijn! 

Hallo moderator, ik wil graag mijn forum account verwijderd hebben. Bedankt, hartelijke groet en heel misschien een tot ziens 👋👋

Reputatie 7
Badge +16

Hallo moderator, ik wil graag mijn forum account verwijderd hebben. Bedankt, hartelijke groet en heel misschien een tot ziens 👋👋

Ik heb dat bij deze voor jou geregeld! Bedankt voor je deelname en berichten op onze community en hopelijk tot ziens! 😉

Graag mijn account verwijderen. Dank

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn account verwijderen. Dank

Geregeld en geen dank!

Kunt U dit profiel verwijderen, ik heb inlog problemen maar nu zit ik met dubbel account en niet via mijn "eigen"  facebook, want die heb ik niet, dus als iemand even tijd heeft mag dit weg.

 

Reputatie 7
Badge +16

Kunt U dit profiel verwijderen, ik heb inlog problemen maar nu zit ik met dubbel account en niet via mijn "eigen"  facebook, want die heb ik niet, dus als iemand even tijd heeft mag dit weg.


Dit profiel is verwijderd, hoor. We hadden een storing met het inloggen op ons platform: deze storing is inmiddels verholpen! Excuses voor het ongemak!

STICKY

Afmelden of verwijderen KPN Community account

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Srilove, jij wil jouw account verwijderd hebben? 

Wil je mijn profiel/account willen verwijderen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Wil je mijn profiel/account willen verwijderen.

 

Bij deze verwijderd!

Ik wil graag mijn account op dit KPN forum verwijderen.

Zie hier geen nut meer van in. Krijg meestal geen goed antwoord op mijn vragen. 

De mensen van KPN zijn voor KPN en niet voor de klanten van KPN. 

Dit forum geeft meestal geen oplossing. Daarom graag mij verwijderen uit deze forum

Reputatie 7
Badge +21

@Jos en Helmie Ik heb jouw KPN Forum profiel verwijderd.

Reageer