Beantwoord

Telefoon werkt niet na glasvezel

  • 27 February 2020
  • 71 reacties
  • 3404 keer bekeken

Reputatie 1

Vanmiddag is mijn aansluiting aangesloten op glasvezel en alles werkt behalve de vaste telefoon, Weet iemand hier iets op ? Heb hem heel erg dringend nodig

icon

Beste antwoord door adriaan97 2 April 2020, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

71 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ik kijk naar de opties zodra we de boel werkend hebben. Dan weten we evt. ook hoe lang we iets vergoeden.

Reputatie 1

Bedankt en ik wacht “Geduldig” af

Reputatie 1

geduld is bijna op nog helemaal niets gehoord

Reputatie 7
Badge +30

De melding die door Marcia is aangemaakt wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. Dus van daaruit is er nog ruimte. Ik heb wel zojuist een aanvulling gedaan op die melding. Ik hoop dat je dan ook zo snel mogelijk iets hoort. Meer kunnen wij helaas ook niet doen.

Reputatie 1

Luitjes kom op nog helemaal niets gehoord

Reputatie 7
Badge +30

Ik vind het heel rot, maar ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. We hebben op dit moment een aantal keren gevraagd of er actie ondernomen kan worden, maar we hebben wederom de melding gekregen dat dit, in verband met het Corona virus, nog niet gaat gebeuren. Mijn excuses hiervoor!

Reputatie 1

Is het ook mogelijk om aan te geven hoelang dit nog gaat duren zodat ik eventueel een andere voorziening kan treffen. Begrijp jou onmacht hierin maar geloof me aan deze kant is het, op z’n minst, vervelend

Reputatie 7
Badge +30

We volgen de aanbevelingen van het RIVM en de overheid, dus het kan zomaar nog een aantal weken duren, ben ik bang.. Ik durf het je écht niet te zeggen. Kan je in de tussentijd vooruit met een mobiele telefoon o.i.d.? 

Reputatie 1

Heb ook al geen keus maar omdat ik een erg oude en erg zieke moeder in de USA heb die ik dagelijks bel is dit een hele dure grap maatgoed het is even niet anders en van een bedrijf als de KPN verwacht ik wel een compensatie voor de extra kosten.

Reputatie 7
Badge +30

Ach, dat is wel heel erg rot inderdaad.. Ik kan over een compensatie geen uitspraken doen, al zullen we je inderdaad ongetwijfeld tegemoet komen. Doordat dit aan onze kant ook echt overmacht is, durf ik niet te zeggen hoe we hiermee omgaan. Ik wil geen valse beloftes doen.

Reputatie 1

Zo langzamerhand vraag ik me af hoe het bij jullie werkt. Heb gisteren twee man gehad die hier een kastje voor de glasvezel kwamen plaatsen wat er al meer dan een maand hangt ???????

Reputatie 7
Badge +30

Ik word hier ook een beetje bedroefd van.. Ik zie het inderdaad staan, heel erg bijzonder! Ook zie ik staan dat wij de order nu op 1 juni gezet hebben, omdat we naar verwachting vanaf die datum pas weer ‘vrij’ monteurs kunnen aansturen overal voor. Verder heb ik op dit moment geen update, ben ik bang. Excuses voor deze verwarrende situatie!

Reputatie 1

Marcia,

Een wonder, de telefoon doet het !!!!!!! Heb jij enig idee waar het nou aan lag? Maar goed kan me eigenlijk niet veel schelen . Wel verwacht ik compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de telefoon en het zou wel zo chique zijn als mijn extra mobiele kosten vergoed zouden worden om het dan nog niet over de frustratie, hulp van psychiater en grijze haren te hebben. Jij in ieder geval bedankt voor jouw aandeel. Heb een geweldige dag,

Ad

Reputatie 7
Badge +30

Wat geweldig dit! Ik zie niet dat er iets gebeurd is, dus het is me, om eerlijk te zijn, niet helemaal duidelijk waarom het nu wel werkt. Hoeveel extra kosten heb je ongeveer gemaakt op je mobiel? Ik zie dat je je mobiele telefoon niet ondergebracht hebt bij KPN, klopt dat? Voor wat betreft de vaste telefoon: ik vergoed een derde van je abonnement (internet 1/3, telefoon 1/3 en tv 1/3) voor de iets meer dan een maand dat het niet gewerkt heeft. Dat is 35,20 euro. 

Reputatie 1

Ik heb  een prepaid kaart van de Hema omdat ik mijn mobiel, onder normale omstandigheden , nooit gebruik en bij de Hema blijft het beltegoed een jaar lang geldig. Heb die 4 keer met 20 euro opgewaardeerd. daar is nog 4 euro van over.

Snap er verder helemaal niets van. Vanmorgen ging hij ineens af en hij doet het, nog, steeds en ik duim dat het zo blijft

Reputatie 7
Badge +30

Normaliter vergoeden we die kosten niet, maar dit zijn natuurlijk wel uitzonderlijke tijden. Ik wil in dit geval aanbieden om de helft van die kosten ook te vergoeden. Dat is dus naast de 35,20 euro nog 37 euro. In totaal 72, 20 euro. Wil je me laten weten of je hiermee akkoord gaat? Dan zorg ik ervoor dat het op de volgende factuur in mindering gebracht wordt. 

Reputatie 1

Marcia,

Geen taart, bloemen of id ? Flauwekul dit is okay en jij bedankt voor je inspanning.

Blijf gezond,

As

 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat we het zo op hebben kunnen lossen! Nogmaals excuses van mijn kant en ontzettend bedankt voor je eindeloze geduld!

Reputatie 1

Excuses van jou kant voor iets waar jij niets aan kunt doen………………….onzin. In ieder geval bedankt.

Reputatie 1

Marcia, heet geld staat op m’n rekening . Bedankt

Reputatie 7
Badge +30

Heel mooi! Fijn dat je het nog even liet weten! Fijn weekend, @adriaan97 :-).