Beantwoord

Het lampje van mijn wifi versterker knippert vaak groen

  • 5 April 2024
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Mijn lampje van wifi versterker knippert vaak groen.

Heb al tig keren kpn over gebeld en zeggen dat het niet bij hen ligt net ook weer gebeld krijg iemand aan de lijn die je niet gelooft de ene keer zeggen ze dat er een monteur langs moet komen en de andere keer zeggen ze dat het aan je zelf ligt . En als er een monteur moet komen zijn de kosten voor de klant terwijl ze veel meer klachten hebben.

Ik voel me opgelicht door de KPN. Ik dacht dat ze goede spullen verkochten.

En als je dan beld dan wordt je niet gelooft terwijl er veeeel meer klachten zijn erover.

Je krijgt dan een botte medewerker aan de lijn die geen medewerking verleent. En kort af is goede reclame voor kpn trouwens.

We hebben een experia box V 10A waar veeeeeeeel meer klachten over zijn.

 

Mvg Geert Wessels 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 April 2024, 12:43

Bekijk origineel

7 reacties

Welk type KPN wifipunt gaat het om @G Wessels , de witte vierkante, de witte ronde, de zwarte vierkante of de zwarte ronde? 

Is het wifipunt bekabeld of draadloos aangesloten op de modem/router?

 

Zwarte ronde wifi versterker en heb hem eerst bekabeld aangesloten met modem v 10a

Daarna draadloos tussen de modem en wifi versterker is 9 meter in de kamer

Daarna draadloos tussen de modem en wifi versterker is 9 meter in de kamer

Da's wel een heel grote afstand.

 

Hij doet het op die afstand heb nu een andere modem gekregen en nu is het maar afwachten.

Ik had kpn weer gebeld en nu kreeg ik iemand aan de lijn die erwel verstand van heeft en zeeer vriendelijk was. Hij heeft me perfect geholpen en daar ben ik blij mee.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @G Wessels, we hebben hier een paar handige artikelen over!

Beste Thomas

 

Heb hier al tig keren over gebeld en alles geprobeerd maar blijft terug komen.

Heb sinds Vrijdag nieuwe modem gekregen dus het is afwachten. 

Mvg G Wessels 

Reageer