Beantwoord

Hoe kan ik een extra superwifi punt met korting bestellen?

  • 9 March 2023
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik heb thuis KPN WiFi en dat werkt in de woonkamer heel goed, maar boven is de verbinding erg slecht. Ik wilde dus graag een extra Superwifi punt bestellen. Via de Wifimanager lukt dat niet (krijg alleen de optie voor een monteur of de WiFi desk) en als ik KPN bel krijg ik te horen dat het alleen via de WiFi manager kan (met korting) of via de gewone bestelpagina voor het volle bedrag. De servicemedewerker kunnen zelf niets aanvragen of anderszins helpen. Het is dus het volle pond betalen of pech. Heeft iemand een soortgelijke ervaring of tips hoe dit op te lossen (behalve maar gewoon de volle mep te betalen zoals KPN natuurlijk het liefste wil)?

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 March 2023, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Van Muijen als uit het onderzoek blijkt dat een monteur noodzakelijk is en niet alleen het toesturen van versterkers, dan is dat zo.

Je zou het hoogstens nog eens een keer kunnen proberen en kijken wat er dan uit komt.

Op de webshop van KPN zijn de ‘oude’ Experia-versterkers supergoedkoop te verkrijgen, ze moeten wel bekabeld aangesloten worden en hebben ook een extra LAN-poort, zie onderstaande link:

Experia WiFi (kpn.com)

@JanD Dank voor uw reactie. De medewerkers van de Servicedesk vinden het ook vreemd dat de optie voor het bestellen van extra WiFi punten er niet bij staat, dus vandaar. Maar de link naar de oude Experia versterkers is zeker welkom, dan kan ik er eentje bekabeld aanleggen en kijken of dat voldoende is. Dank dus voor de tip en link!

Graag gedaan @Van MuijenÂ