Hi,
Ik ben sinds deze week overgestapt naar KPN glasvezel en ondervind momenteel problemen met de superwifi’s. Sinds gister avond heeft er een remote update plaatsgevonden voor de KPN Box 12 en sinds dien hebben beiden superwifi spots geen connectie meer waar bij ik constant een rood lampje ziet branden.
Ik heb de volgende stappen al uitgevoerd https://forum.kpn.com/wifi-versterkers-124/hulp-gevraagd-bij-het-resetten-van-superwifi-601996#:~:text=Zet%20het%20eerste%20SuperWifi%20punt,paars%20gaan%20branden%20(fabrieksinstelling)
Ondanks het resetten van de KPN box en resetten van de superwifi’s naar fabrieksinstellingen werkt de connectie niet. Wanneer de superwifi spots met kabel aan de modem hangt dan krijg ik een groen lampje te zien maar na een paar minuten wachten zodra ik de kabel verwijder springt het lampje terug naar rood.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel