Beantwoord

Kunnen UTP-kabels slijten?

  • 2 March 2023
  • 29 reacties
  • 581 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, 

Er is mij verteld dat de utp kabels, die bij mijn aangesloten zijn aan de wifi versterkers, die er nu al enkele jaren liggen dat die kunnen verslijten, is dat zo.

I.v.b. met wegvallende en trage wifi, om de utp kabels allemaal te vervangen, door nieuwe kpn utp kabels, zou dat dan een oplossing kunnen zijn.

Kan iemand mij hierbij helpen.

Mvg Gradje

icon

Beste antwoord door PeterG 3 March 2023, 23:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Niks mis mee. Had hier daarmee 110 Mbps. 

Reputatie 1
Badge

Ik had eerst een abonnement van 100 Mbps, kwam daarmee op pieken van 55 tot 65 Mbps, later zakte dat af nasr 25 tot 35 Mbps, heb

toen een abonnement genomen van 200 Mbps, in het begin ging het prima, later haalde ik nog maar 25 Mbps, met pieken van 70 tot75 Mbps,

maar dat was maar een korte tijd zo, dan werdt het weer 25 tot 35 Mbps. Wordt er een beetje moe van.

Mvg, Gradje65

De verhoging van het abonnement was eigenlijk nutteloos vermoed ik, als u met het 100 Mb abonnement maar 65 Mbps haalt bedraad gemeten zult u met een 200 Mb abonnement nooit hoger uitkomen.

 

Het is dat op mijn huidig adres glasvezel aanwezig is want via DSL is maximaal 16 Mb leverbaar.

 

Blijkbaar is het probleem met de wifi snelheden niet te verbeteren als de snelheid bedraad al laag is.

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor uw reactie.

Ik laat het zo, mocht het nog erger worden dan overweeg ik dan om over te stappen.

Iedereen bedankt voor de reacties die ik mocht ontvangen.

Mvg, Gradje 65