Vraag

Probleem met wifi versterkers, ze geven beide een rood lampje

  • 30 April 2024
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo, 

Sinds enkele dagen doen mijn wifi versterkers het niet meer. Na meerdere malen resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen krijg ik alleen rode lampjes op beide apparaten. Ik heb als modem een experia v10a box. 

Ik heb 1 versterker op de begane vloer staan en deze kort uitgeschakeld gehad. Na deze opnieuw op te starten kwam het signaal niet terug. Vervolgens boven gekeken bij de tweede versterker. Deze gaf een groen signaal en ik heb deze vervolgens naar beneden gehaald om hem ter vervanging te gebruiken maar na het opstarten gaf deze ook alleen maar een rood lampje.

Wat kan ik hier verder nog mee doen? Ik kan momenteel geen tv kijken omdat ik de versterker gebruik als aansluitpunt voor het tv kastje.


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Allebei 30 minuten aansluiten met een upt kabel op de modem. Dan kunnen ze weer communiceren. Evt een reset van de modem vtv zal ook meehelpen.

Heeft ook niet geholpen helaas.

Reputatie 5
Badge +5

Wat je kan proberen is Reset de V10a en verbind daarna met de versterkers via utp kabel voor half uur. 

Bedoel je een normale reset of een reset naar fabrieksinstelling?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Walter Hendriksen

Bedoel je een normale reset of een reset naar fabrieksinstelling?

Je kunt beginnen met een "normale reset”. 10 seconden minimaal stroomloos maken. Mag ik weten welke versterkers je hebt? De ronde? Wit of zwart? Zo ja, heb je ons kennisbankartikel over de SuperWiFi’s al doorgenomen? 

Reageer