Vraag

SuperWifi binnen 14 dagen terug gebracht naar winkel, wanneer geld terug?

  • 3 January 2023
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Hier ook super wifi  punten gekocht  terug gebracht naar kpn winkel binnen 14 dagen na aankoop  schrijven ze ondertussen  het bedrag af van 99.99 euro  en wanneer krijg ik mn geld terug nog nergens antwoord opgehad 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@claudje47 Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je je Superwifi punten terug hebt gebracht maar nog geen geld terug hebt gekregen. 

Normaal gesproken wordt dit dan retour gepind in de winkel.

Je bent dus met de Superwifi punten en het aankoopbewijs naar de winkel gegaan, en deze is ook aangenomen door mijn collega? 

 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Ja die is aangenomen door je collega die zei dat het geld teruggestort zou worden omdat ik mijn bankpas niet bij had was ook niet gezegd tegen mij in het telefoongesprek  dat ik het in de winkel moet terug pinnen maar dat ik het teruggestort zou krijgen omdat het via de manager op de website besteld was 

Reputatie 7
Badge +15

@claudje47 Helder. 

Normaal gesproken zou ik adviseren om weer even terug naar de winkel te gaan en het hier te regelen. 

Maar als ik het goed heb gezien is in dit geval de afstand naar de winkel hiervoor wel erg groot. 

Ik stuur je zo een privé bericht om uit te zoeken of ik het zelf kan oplossen. 

Reputatie 7
Badge +15

@claudje47 We zijn er door middel van een privé bericht uitgekomen. 

Ik heb het topic dan ook ook op afgesloten gezet! 

Ja jij zou kijken of je get kunt regelen  maar ik heb verder nog niks ontvangen 

Reputatie 7
Badge +15

@claudje47 Klopt het dat je ondertussen je nieuwe factuur hebt ontvangen?

Ik zie dat de verrekening daarop is meegenomen. 

Hallo jazeker bedankt voor de snelle afwikkeling