Beantwoord

Superwifi punten werken niet meer sinds mijn V10 vervangen is voor een box 12

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik had problemen met mijn v10 modem en heb daar een nieuwe v12b voor ontvangen. Modem geïnstalleerd en deze werkt. Kon medewerker aan de lijn gehad en deze zei dat ik beide superwifi punten moest resetten. Dit gedaan en volgens handleiding aangesloten. 1 blijft paars branden na even groen geknipperd te hebben en 1 wordt rood na even groen geknipperd te hebben. Maar beide werken ze niet meer. Nu lees ik ergens dat deze niet meer werken en dat je ook daar nieuwe voor moet hebben? Wifi 2 zwart??

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 16 February 2024, 18:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Henk78 en welkom bij de KPN Community! 

De witte punten moeten ook samenwerken met de Box 12, dus hopelijk krijg je ze met deze tips aan de praat:

  • Zou je een schone installatie van de SuperWifi punten uit willen voeren? Ik ben benieuwd of je ze daarna goed verbonden krijgt met je nieuwe modem. 
  • Als de lampjes daarna niet groen branden dan kun je ook de uitleg van de lampjes van de SuperWifi 1 doornemen. Hopelijk wijst die je dan de goede kant op.
  • Als ook dat allemaal niet helpt, laat het eerste SuperWifi punt dan lang aangesloten op de Box 12. Desnoods een uur en doorloop daarna de rest van de installatie.

Ik ben benieuwd naar de resultaten!

Reputatie 7
Badge +9

@Henk78 Als de box v12b nog de versie SGEJxxxxxx heeft, werken ook witte superwifi ermee. Maar als je modem al de versie V12.C.23.xxxxx werken de witte superwifi niet meer en moet vervangen worden door de zwarte superwifi

Heb een monteur laten komen en die bevestigde mijn idee over het niet functioneren van de nieuwe box en dat de nieuwe witte wifi punten niet met deze box kunnen. Heb weer een nieuwe v10 gekregen en hier 2 zwarte superwifi 2 punten op gekregen. En nu werkt het weer. Die box 12 is rommel. V10 is beter.

 

Reageer