Beantwoord

Wifi versterkers knippert groen maar geen verbinding

  • 13 February 2023
  • 29 reacties
  • 565 keer bekeken

Sinds enige tijd gaat het groene lampje van de versterkers snel knipperen, maar er komt geen verbinding tot stand. Als ik de stekker er uit haal en weer terugstop, dan doet hij het weer 1 of 2 dagen. Vervolgens begint het weer opnieuw. Ik heb al nieuwe versterkers gekregen, heb al meerdere resets gedaan, maar niets helpt.

Graag uw advies.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 February 2023, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Sorry, ik was te snel met mijn vraag... Ik wist niet dat het wachtwoord achterop het modem staat 😇

Het is gelukt. Dankjewel voor je hulp nogmaals. Nu kijken of het bij mij ook stabiel blijft.

Dan gelijk de tip om dit wachtwoord te wijzigen naar een sterk wachtwoord en het te onthouden of op te slaan in een wachtwoord manager. Tegenwoordig zijn die wachtwoorden op de apparatuur uniek, maar toch. Digitale veiligheid is belangrijk.

Ik heb het gevoel weer controle te hebben over mijn superwifi. Ik krijg van anderen met vergelijkbare problemen identieke reacties. We zijn er wellicht nog niet maar we gaan het cheffen met z’n allen.

nogmaals, vergewis je er van dat je superwifi goed verbonden is zodat deze je wijziging goed door komt op je schotel. Volgende stap is dat we de log bekijken als het mis gaat.

edit: post ook even als het oplost. Dan hebben anderen er ook wat aan 💪🏻

Mijn wifi doet het nu al dagen helemaal goed. Daar ben ik super blij mee, want heb maanden naar een oplossing gezocht. Kanaal 36 lijkt de oplossing. Dus nogmaals veel dank voor het uitzoeken en je hulp Roy74

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MJvDr , super dat dit voor jou geholpen heeft. Bij mij is kanaal 36 tot nu toe de enige stabiele manier om superwifi te gebruiken. Fijn dat je de ervaring even deelt zodat anderen er ook mee geholpen worden. Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom iets niets werkt,

Mocht het toch nog mis gaan: weet dat ik nog wat extra testen doe. Ik heb aanwijzigingen dat DHCP op de v10a ook een rol speelt bij de uitval van superwifi. Volg mijn topic anders even of laat wat van je horen hier natuurlijk.

Veel wifi plezier!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MJvDr. Ondanks dat superwifi weer werk voor jou. Zou je toch even hier willen kijken of dit ook bij jou van toepassing is:

Helemaal op het einde ga ik in op mogelijke DHCP perikelen op de v10a. Als dit ook bij jou speelt dan krijg je daar vroeg of laat ook last van en knipperen de superwifi’s weer. Ik heb zelf superwifi weer online op een ander kanaal met de auto keuze en die is ook meer wenselijk.

Als je wat zou willen controleren dan help je daarmee mij met patroonherkenning en daarmee weer anderen met dit vervelende probleem. Je eigen netwerk kan er ook alleen maar op vooruit gaan. Dank je als je even reageert.