Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16724 keer bekeken
Huisdieren-topic

Toon eerste bericht

464 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik had gisteravond ook zo'n enorm goed hulpje. Eerst de weg naar het toetsenbord blokkeren en daarna kopjes gaan geven aan de muis :joy:

Niet handig maar wel lief :blush:

 

Reputatie 7
Badge +10

Oh wat een lieverd lijkt me dat @Anneke-Anna !
Ooit heb ik eens 7 katten tegelijk gehad, nu nog twee.

Super lieve kater. Mis hem nog vaak :-) 

Reputatie 7
Badge +20

Hier ging het, “Teiiiig, kooooom, dekentje!” En daar kwam hij aangestormd om samen onder een dekentje te kruipen en TV kijken 💖

Hij luisterde beter dan mijn 24/7 stuiterbal hond 😅💝🐼

 

Deze hierboven hoef ik niet eens te roepen, die hoort het gewoon als je een kleedje pakt en geeft me eigenlijk niet eens genoeg tijd om zelf te gaan zitten want meneer moet en zal per direct op dat kleedje

Reputatie 7
Badge +10

Ik had gisteravond ook zo'n enorm goed hulpje. Eerst de weg naar het toetsenbord blokkeren en daarna kopjes gaan geven aan de muis :joy:

Niet handig maar wel lief :blush:

 

Geweldig haha 😀

Reputatie 7
Badge +21

Ik had gisteravond ook zo'n enorm goed hulpje. Eerst de weg naar het toetsenbord blokkeren en daarna kopjes gaan geven aan de muis :joy:

Niet handig maar wel lief :blush:

 

Dat komt mij heeeeel bekend voor :joy:
 

 

Reputatie 7
Badge +10

Volgens mij wil er iemand aandacht 😅

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Nee hoor @Anneke-Anna  dat lijkt maar zo :yum:

Reputatie 7
Badge +21

Gezelligheid hier in Huize Huistijger
 

 

Reputatie 7
Badge +10

Gezelligheid hier in Huize Huistijger
 

 

 

Lief! :cat::cat2:

Reputatie 7
Badge +10

Hangjongere 😂

Volgens mij wil er iemand aandacht 😅

 

 

Herkenbaar. Inspecteur van het toetsenbord. :grinning:

Reputatie 7
Badge +10

Zo, de visjes kunnen weer naar buiten kijken 🧽:shower: 🧽 

 

 

Ik denk, een beetje beginnen met afbouwen na dik 8 jaar aquaria’s te hebben gehad.

De Corydoras Panda’s vinden het alleen reuzegezellig in mijn bak 👶👶👶🍼🙈

Reputatie 7
Badge +22

Zo, de visjes kunnen weer naar buiten kijken 🧽:shower: 🧽 

 

@Anneke-Anna heb je de glazenwasser besteld? :stuck_out_tongue_closed_eyes::see_no_evil:

Reputatie 7
Badge +10

Zo, de visjes kunnen weer naar buiten kijken 🧽:shower: 🧽 

 

@Anneke-Anna heb je de glazenwasser besteld? :stuck_out_tongue_closed_eyes::see_no_evil:

Ja! Toevallig waren die ook geweest 😂

Reputatie 7
Badge +22

Zo, de visjes kunnen weer naar buiten kijken 🧽:shower: 🧽 

 

@Anneke-Anna heb je de glazenwasser besteld? :stuck_out_tongue_closed_eyes::see_no_evil:

Ja! Toevallig waren die ook geweest 😂

Zo dan! Woon je zelf ook in z’n grote aquarium? :joy:

Reputatie 7

Zoet ontmoet zout.

Deze foto plaatste mijn dochter in onze familie whatsapp groep. De monding van de rivier in de oceaan bij St. Lucia in Zuid Afrika is in natuurlijke vorm teruggebracht waardoor zoet en zout water weer in open verbinding met elkaar staan. Het dierenleven moet zich daar nog een beetje op aanpassen. :open_mouth:

Reputatie 7
Badge +17

Wauw! Mooi aquarium @Anneke-Anna.

@wjb Mooie foto met een tragisch eind. Voor één van de twee in ieder geval:see_no_evil: Gelukkig zien wij alleen de mooie foto en niet de afloop:wink:

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb een al bijna 15 jaar een kat,  Sam, een echte huispanter, uit het asiel. Hij is dol op tassen en dozen, niet echt een buitenkat maar op een warme zomerdag is languit in de tuin goed te doen…

Hij is héél lief, aanhalig, een echte knuffelkater maar ook aartslui: échte katten hebben dan ook personeel en geen baas ;-)

 

Bij mij wil het tegenwoordig niet echt met het aquarium. Een aantal planten willen maar niet groeien, krijgen te weinig kleur... Zoveel factoren dat ik een beetje de weg kwijt ben... 

Voor de geïnteresseerden: in het midden hangt een Co2 dropchecker. De verwarming zie je niet, das een inline verwarming. 

Reputatie 7
Badge +10

Wat zonde @Friesian,( rode) planten hebben weinig licht nodig, gek genoeg en Aquascapers hebben meer planten dan vissen, vissen produceren veel gifstoffen = funest voor planten.

En toch ziet jouw bak er prachtig uit 👍

Gewoon volhouden 👍

Ik heb hier de led verlichting altijd laag en snoei me suf. 🌱🌱🌱

Hier gaat het gelukkig heel goed, zo goed dat er continu complete gezinsuitbreidingen zijn van eigen kweek 🙈

De visjes zitten nu even in de mist, het is gelukkig geen waterbloei, maar onschuldige mestbollen 😁 die omhoog kwamen met waterwissel en een lading nieuwe planten bijzetten 💚

 

Ik zie dat je Kardinaaltetra hebt in je bak @Anneke-Anna die heb ik ook lange tijd gehad op wens van pa en ma. De led verlichting die ik heb kan niet individueel gedimd worden. De K-waardes zijn nogal hoog, 9000 en 6500 Kelvin. 

Ik krijg het maar niet goed... Planten snoeien moet ik amper. Ik heb ook al zitten klooien met de gaatjesbuis, andere A. I. O. plantenvoeding. Bodemcapsules bij de planten gedaan.

*Edit*

Heteranthera zosterifolia doet het goed maar bijvoorbeeld een Pogostemon Helferi en Erectus doen compleet niks. De Hygrophila Diffornis lukte niet omdat de wortels volgens mij niet goed waren, zwart.

Ik heb er maar weer wat Siamese algeneters bij gedaan

*Edit *

Toen ik voor het eerst stond bij de planten van  een echte LFS  - lokale viswinkel - had ik al zoiets van WOW!

(ik heb een vreemde tik, ik wil altijd graag weten wat er in de bak staat) 

Reputatie 7
Badge +17
Bang voor d'r eigen schaduw. Rilt als een rietje in de wind. Zo lief als ze bestaan. (Hond van zus)

 

Reputatie 7
Badge +22

@Bram_ wat zie ik nou op de foto? Ben jij zo muzikaal? Zie een mengpaneel en gitaar. 😉

de ondeugendheid straalt er af :grinning::cat2:

De stand tot nu toe: een paar vazen en twee antieke poppen in gruzelementen :rage:

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis Schreve oh wauw, ik had je bericht ook echt helemaal gemist! Ik ben wel muzikaal, maar die apparatuur is van mijn zusje. Momenteel heb ik zelf thuis 2 gitaren, een basgitaar, drumstel, keyboard en nog wat fluitinstrumenten. Maar misschien kunnen we het daarover hebben in een muziek-topic!. Ik kwam hier eigenlijk om te laten weten dat Dobby haar puppy diploma heeft gehaald. Dit is de blik die ze gaf toen we haar lieten weten dat ze al die aangeleerde trucjes nu ook dagelijks moet gaan doen:

 

Reageer