Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16724 keer bekeken
Huisdieren-topic

Toon eerste bericht

464 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Baby (de vierde in korte tijd) Pandapantsermeerval (Corydoras)

 


Nog geen halve cm ‘groot’, ze worden ongeveer 6 cm op volwassen leeftijd. 

Bily heeft zijn werk er weer op zitten. Hij heeft me uitgelaten en is nu tevreden, rustig. :relaxed: ​​​​​​

 

:nerd::cowboy:

Reputatie 7
Badge +21

Da's ook zwaar werk voor Billy dus ik begrijp dat hij nu de eerste 14 dagen aan vakantie toe is. :dog2:

Reputatie 7

Naast haar liefde voor de wat grotere katten…

...heeft mijn dochter in Zuid Afrika nu ook een jagertje in huis.

 

Reputatie 7
Badge +17

Wow! Een leeuw als huisdier is wel echt kat 2.0:astonished:  Geweldig om te zien:lion_face:  Ik ben benieuwd hoe het nieuwe jagertje reageert op zijn grote broers! :drooling_face:

Reputatie 7
Badge +10


Wij vinden het wel best voor vanavond. 

Half uur frisse neus gehaald en de pootjes gestrekt, dekentje, kerstlampjes, koffie&chocolade voor ‘vrouwtje’. 
Wie doet ons wat 😎

 

Reputatie 7
Badge +20

Supergaaf hoor @wjb , ik zou niet durven :scream:  :sweat_smile:

 

Onze jongste huisgenootjes: Kaily en Kyta (vlnr.):

Twee zusjes en heerlijke druktemakers.

Reputatie 7
Badge +21

Leuke koppies @Henk2304 de ondeugendheid straalt er af :grinning::cat2:

wjb schreef :

Naast haar liefde voor de wat grotere katten…

Wow @wjb dat ze dat durft! Geweldig om te zien een stukje harmonie. Waar ze mij met haar tafereel aan doet denken is Siegfried en Roy! :relaxed:

Leuke katjes @Henk2304 

Reputatie 7
Badge +20

Awh wat een scheetjes @Henk2304 :heart_eyes:

Zo, gisteren groot onderhoud gedaan aan aquarium. Werk is klaar, dussssss.... 

:grin:

Reputatie 7
Badge +21

Ja ik zie de vermoeidheid :joy:

Reputatie 7
Badge +10

Zal ik mijn monster ook maar delen.

 


Omdat ze als kitten de verpersoonlijking van een uk was, heb ik haar Puk genoemd. Al noem ik haar eigenlijk Boef of Boeffie, ik ben lekker consequent zeg maar 😅.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Prachtig monster hoor @Maurice85 :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +10

Prachtig monster hoor @Maurice85 :heart_eyes:

Thanks, ja is ze zeker. Mijn prinses, is ook vreselijk aanhankelijk (als ze wil), komt echt overal achter me aan als ik door het huis loop.

 

Ik noem haar trouwens ook vaak Meissie. Dus ik denk dat ze dan eigenlijk Puk Boef Boeffie Meissie Hé niet doen Ahum Pppppppp heet 😅

Reputatie 7
Badge +20

Hahaha ik denk dat er weinig katten bestaan die alleen bij hun ‘roepnaam’ genoemd worden. Die van mij heten officieel absoluut geen ‘Sponky’ ‘Fatty-Poes’ en ‘meneer Petoetsie’ maar daar luisteren ze wel beter naar dan naar de echte namen :sweat_smile:

 

Reputatie 7
Badge +17
werkt wel lekker door zo. 

 

Reputatie 7
Badge +10


 

We hebben de storm getrotseerd, ze is alleen een beetje boos omdat ze, net als ik, zeiknat geregend is 😅 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Katten zijn makkelijker @Anneke-Anna 
Hier ligt Pretzel tussen de knuffels:

 

Reputatie 7
Badge +10

Katten zijn makkelijker @Anneke-Anna 
Hier ligt Pretzel tussen de knuffels:

 

Lief 💖

Ik heb een kat gehad, Teigetje 💝 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hahaha ik denk dat er weinig katten bestaan die alleen bij hun ‘roepnaam’ genoemd worden. Die van mij heten officieel absoluut geen ‘Sponky’ ‘Fatty-Poes’ en ‘meneer Petoetsie’ maar daar luisteren ze wel beter naar dan naar de echte namen :sweat_smile:

 

Nou @Maja_ Mijn katten (Pretzel en Simba) luisteren zeer goed naar hun namen, maar ze hebben geen andere namen ook, alleen vergis ik me wel eens als ik Pretzel wil roepen dan roep ik Simba en andersom. :smiley:

Reputatie 7
Badge +21

Oh wat een lieverd lijkt me dat @Anneke-Anna !
Ooit heb ik eens 7 katten tegelijk gehad, nu nog twee.

Reputatie 7
Badge +10

Hier ging het, “Teiiiig, kooooom, dekentje!” En daar kwam hij aangestormd om samen onder een dekentje te kruipen en TV kijken 💖

Hij luisterde beter dan mijn 24/7 stuiterbal hond 😅💝🐼

 

Reageer