Huisdieren-topic

• 3 september 2016
  • 133 reacties
  • 9608 keer bekeken

Toon eerste bericht

133 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Wat een droppie🥰 de ondeugd straalt er vanaf 😅
Dreekuh en Billy zeggen hoi Billy...🙂
Reputatie 4
Badge +2

Wat een ‘mooierds’ allemaal!

Het is al even geleden dat dit topic actief was, bij deze geef ik ‘m een kickje 😊

Mijn hond en een zoetwater tropisch gemengd aquarium waarvan ik een aantal vissen al zeker 6 jaar heb.

En een mega grote tuin waar ook van alles rond huppelt en vliegt, zijn alleen niet van mij 😉😂

Reputatie 7
Badge +31

Wat een leuk koppie. Die middelste foto, zeer herkenbaar!

Reputatie 4
Badge +2

Wat een leuk koppie. Die middelste foto, zeer herkenbaar!

Dank je! Ze is nog steeds erg ondeugend ;-) 

Reputatie 7
Badge +19

In tijden niet meer in dit topic gekeken, wordt tijd dat ik ook mijn tuig hier eens plaats:

Homer op de voorgrond en Sammy met zijn pootjes op de rug van Homer.
Beide katers, Sammy is een kitten.

Hoi @Anneke-Anna50 .

Ik kom nu ook weer toevallig bij dit topic uit.

Je hebt een superleuke hond en een prachtig superfish home aquarium. Niet echt een gok, ik meen hem duidelijk te herkennen.

Mijn vorige - 125 liter aquarium - heb ik ook heel lang gehad. Tot ik er op een ochtend achter kwam dat hij 's-nachts aan het lekken was geslagen, hij bleef iedere keer een druppel verliezen.

Nu heb ik deze van 180 liter.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anneke-Anna50 .

Ik kom nu ook weer toevallig bij dit topic uit.

Je hebt een superleuke hond en een prachtig superfish home aquarium. Niet echt een gok, ik meen hem duidelijk te herkennen.

Mijn vorige - 125 liter aquarium - heb ik ook heel lang gehad. Tot ik er op een ochtend achter kwam dat hij 's-nachts aan het lekken was geslagen, hij bleef iedere keer een druppel verliezen.

Nu heb ik deze van 180 liter.

Prachtige bak heb je!! Heel mooi!

De mijne is inderdaad de superfish home 100 liter en ook destijds met spoed gekocht omdat van mijn vorige, toch wel oude aquarium, de bodem was gescheurd. Hartverzakking van hier tot Tokio, wat was dat schrikken 😱 En nog af en toe kijk ik met argusogen of het waterpeil niet te snel zakt pvieuw 😅

Dank je! Fijne avond!

Reageer