Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 431 reacties
  • 5457 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!

Toon eerste bericht

431 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Mijn mening is dat wij al veel te veel met pasen bezig zijn. Het duurt nog even, maar goed. 
Ja ik zal waarschijnlijk wel met Pasen eieren gaan schilderen. Leuk voor de kinderen. :) En dan lekker eten en naar de lammetjesdag.

 

Ga je in de meivakantie nog iets leuks doen?

 

Geen idee, kom er nu net pas achter dat het straks meivakantie is! Waarschijnlijk gewoon werken, in mei kan ik weer buiten zwemmen en beetje padellen nu ook dat weer buiten kan.

 

Nieuwe vraag: wat vind je de meest overgewaardeerde film aller tijden?

Reputatie 7
Badge +19

Avatar! 

Nieuwe vraag:

Waar in Nederland zou je absoluut niet willen wonen? 

Reputatie 7
Badge +30

Nieuwe vraag: wat vind je de meest overgewaardeerde film aller tijden?

Pfffff, wat een moeilijke vraag, Jan! En ik beantwoord hem lekker toch nog even, ondanks dat Jeroen me voor was :P

Ik denk altijd maar zo, er is altijd wel iemand die een film helemaal supergeweldig vindt, ook als veel/sommige anderen hem juist helemaal ruk vinden.  Maar als ik dan moet kiezen: van de films die ik niet leuk vind, zou ik zeggen de delen Twilight die daar in staan.

 

Avatar! 

Avatar vind ik, bijvoorbeeld, een leuke film en heb ik over de jaren heen ook vaker bekeken.

 

 

Nieuwe vraag:
Waar in Nederland zou je absoluut niet willen wonen? 

Bible Belt, en/of in het midden van een grotere stad. Geef mij maar een beetje de ruimte.

 

 

Nieuwe vraag:

Dropjes! Zoet of zout?

Badge +19

Zout!! Vooral de zoute ovaaltjes van Klene.

Nieuwe vraag;

Welk leeftijdsjaar zou jij nog een keer over willen doen en waarom?

Reputatie 7
Badge +12

2010, en dan al me geld in bitcoin steken.

 

Staat jouw huis vol met planten?

Reputatie 7

Een paar planten, en ze zijn van plastic. Dan overleven ze zelfs bij mij maar het ziet er wel sfeervoller uit dan geen planten😁

 

Nieuwe vraag: Als je de kans krijgt om naar Mars te gaan, zou je dat doen?

Reputatie 7
Badge +16

Nee. Ik zou wel een mars opeten, dat dan weer wel!

Wat hoor je nu precies?

Reputatie 7
Badge +19

Een boor hoor ik op dit moment. Worden wat gaten geboord in de kruipruimte. 

Waaruit bestaat jouw lunch vandaag? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik had 4 stoetjes mit pindakeze! :) 
Had ik even zin in. 
 

Wat ga je vanavond doen? Tv-kijken, sporten of misschien wel lezen?

Reputatie 7
Badge +11

Op de bank hangen en waarschijnlijk in slaap vallen. Moest vandaag een gedemonteerde mobiele site inpakken maar zaken als kabelgoten, 20 meter kooiladder en de baseband-cabinet moesten nog weg. Dagje mee zoet en tikkeltje gaar.

 

Wat is jouw favoriete manier om een avond na werk te spenderen?

Reputatie 7
Badge +17

Wat is jouw favoriete manier om een avond na werk te spenderen?

Lezen of gamen! Ik ben nu The Extraordinaries aan het lezen en met wat klassieke muziek aan zit ik er helemaal in. Elke woensdagavond doe ik om 21:00 spelletjes met mijn broer via de PS4 dus daar kruip ik zo ook achter. Afhankelijk van het spel helpt dat ook met ontspannen. 💖

 

Vraag: Van welke geur word jij blij? 

Reputatie 7
Badge +20

De geur van vers gebakken brood. Maar eigenlijk de geur van al het eten. En de geur van voorjaar is ook iets waar ik heel blij van wordt. Of het echt een geur is weet ik niet, maar volgens mij kennen wij allemaal de geur die ik bedoel. 

 

Wat is het leukste/mooiste concert waar je bent geweest?

Reputatie 7
Badge +11

Pfoe, ik heb niet echt één concert. Heb zo enorm veel shows gezien de afgelopen jaren (benefits of working in the scene) dat ik er niet echt één kan opnoemen, heb wel een lijstje met vetste concerten die ik gezien heb in willekeurige volgorde;

  • Rammstein in de Goffert, juli 2022
  • De Staat in de Alpha, Lowlands 2019
  • Stromae in de Alpha, Lowlands 2022, linkje is van Coachella maar was dezelfde show, puur vanuit mijn perspectief als technicus de vetste show die ik ooit gezien heb, iets met een videomuur die kan bewegen door robot-armen. Super dynamische show daardoor. Qua vibe winnen anderen het wel voor me maar hier heb ik wel enorm staan kwijlen op de techniek.
  • Amenra, feitelijk alle concerten die ik van ze gezien heb en ik kan onmogelijk één favoriet aanduiden maar de show waar ze live een zelfgeschreven soundtrack meespelen bij The Mirror was wel een hoogtepuntje.
  • Psychonaut in Doornroosje, maart 2023, en dan ook nog zelf licht mogen doen 😅, helaas geen concert footage te vinden
  • Wrekmeister Harmonies in Merleyn, februari 2019, wederom zelf licht gedaan, had de hele set losgetrokken en 12 gloeilampen opgehangen, daar de hele show mee gedaan. Helaas geen concert footage vindbaar
  • Sunn O))) in Doornroosje, oktober 2019
  • Slayer in Doornroosje, juni 2016, hoewel ik Slayer ‘tof’ vind heb ik er verder niet zo veel mee, om ze in een clubzaal van 1100 man te zien spelen is echter wel een wereld van verschil, mijn god wat was dit vet en probably de meest legendarische band die Doornroosje sinds de opening van het nieuwe pand in 2014 heeft mogen meemaken.

Velen zijn niet voor iedereen maar een band als Sunn kan ik iedereen aanraden om live eens mee te maken. Ik luister het thuis ook niet omdat het niet werkt maar wat ze live met je doen is bizar, letterlijk alles trilt en als je daar anderhalf uur naar kijkt met een meetrillend lichaam dan doet dat met je, vooral als het op klaar is en plots stopt. Verder heb ik nog een hele hoop bandjes waarvan ik shows vet vond maar niet echt een specifieke kan pinpointen of bandjes/artiesten die überhaupt live vet zijn; Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs, Buñuel, Dopelord (de show in het linkje heb ik ook licht gedaan), Dö, Monolord, Red Fang, The Soft Moon, Marcus Miller, And So I Watch You From Afar, Mario Batkovic, Colin Stetson, Pothamus, Go_A (was op Lowlands 2022 heel vet!), Ecstatic Vision, Mt. Echo, Monomyth, Ufomammut, Gojira en zo kan ik eigenlijk nog uren doorgaan. Wanneer je meerdere honderden live shows gezien hebt in je leven van zo enorm veel verschillende artiesten is het vrijwel onmogelijk om er een kort lijstje van te maken, in de club-scene komen zo enorm veel vette artiesten voorbij waar men helemaal niet aan denkt als ze aan hun vetste shows denken maar er komen best wel wat pareltjes voorbij.

Welk concert kijk jij naar uit?

Reputatie 7
Badge +20

Slipknot 13 juni 😃🤘🏼😃

 

Wat is je favoriete ijsje?

Reputatie 7
Badge +16

De ijssalons gaan nu zo langzamerhand open en ik ben blij want ik ben DOL op ijs! Heb eigenlijk ook niet één favoriet… 

Op dit moment vind ik het nieuwste ijsje van Magnum erg lekker: Double sunlover:
“kokosroomijs en swirls van Mango-passievruchtsaus, omhuld met krakende witte Magnum chocolade en een topping van knapperige Mango- en kokosstukjes.”

Volgende vraag:
Wat is jouw favoriete warme drank?

Reputatie 7
Badge +28

Ik kan de dag niet starten zonder een kopje thee. Koffie drink ik ook wel, maar ik kan bv in de vakantie rustig zonder koffie. Thee kan ik niet missen.

 

Gaan jullie nog naar sport kijken vandaag en zo ja, wat dan? 

  

Reputatie 7
Badge +12

Hoewel ik de wekker heb gezet is het me niet gelukt om half 7 wakker te worden. Dus geen Nu.nl, Ad.nl, Facebook Twitter of Reddit openen en de herhaling van F1 aan 😄

 

Heb jij tatoeages?

Reputatie 7
Badge +30

Nee, maar al wel jaren plannen. Ooit laat ik ze uitvoeren :D

 

Ferrero Rocher of Raffaello?

 

Ferrero Rocher of Raffaello?

 

Naar mijn weten nooit gehad eerlijk gezegd😉

Maar ik denk dat ik voor Raffaello zou gaan🙂

 

Nwe vraag:

Wat is jouw favoriete programma van vroeger?

Ik vond (is nu hot-topic natuurlijk🙂) van Kooten en de Bie echt wel leuk, jammer dat Wim overleden is.

 

Reputatie 7
Badge +30

Vroeger is een heel breed begrip! Ik blijf zelf nog altijd hangen als ik langs the A-team zap. Wat minder vroeger: Friends! Geweldige serie😄.

 

Volgende vraag: heb je veel planten in je huis staan?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hier héél veel planten! Ik ben even een rondje door het huis gegaan om ze te tellen voor de volledigheid en schrok daar een beetje van:

  • 51 echte planten
  • 79 nep planten (veel dure mooie die wel aardig goed lijken!)

 

Wat heb jij allemaal in je tuin (of op je balkon) staan qua bloemen/planten/bomen/groente?

Reputatie 7
Badge +20

Ja wat niet. Palmbomen, olijfbomen, aardbeienplanten. Bamboe. En gisteren de moestuin weer ingezaaid met onder andere tomaten, komkommers, bloemkool. broccoli, watermeloen, pepers en weet ik veel welke verassingen ik nog krijg. 

 

Snurk jij?

Reputatie 7
Badge +16

Nee. Ik maak slaapgeluidjes en alleen als ik héél moe ben 😅🤣

Wat is jouw meest recente goede daad geweest?

Reputatie 7
Badge +19

Nee. Ik maak slaapgeluidjes en alleen als ik héél moe ben 😅🤣

Wat is jouw meest recente goede daad geweest?

Wat zijn slaapgeluidjes? Heeft jouw levenspartner daar geluidsopname van? 🤣

Ik heb vandaag geld gegeven aan de accordeon speler die altijd op dinsdag voor het winkelcentrum zit te spelen. 

Nieuwe vraag:

Welke streamingsdienst is jouw favoriet qua kijkuurtjes? 

Reputatie 7
Badge +28

Geen één, ik kijk alleen live TV.  En dan bij voorkeur wielrennen. 

 

Wat zou je voorkeur hebben? Waar zou jij voor kiezen? 

Een maand vakantie in Europa per trein (Interrail) of een maand op zee met een cruise mee. 

Reageer