Beantwoord

Av uitgang werkt niet ( geluid) RBX2800

  • 3 May 2019
  • 60 reacties
  • 1685 keer bekeken

Reputatie 2
net de rbx 2800 ontvangen en werkt goed maar wil de AV uitgang naar de AUX in van mijn stereo
op mijn boot aansluiten maar krijg alleen een zware brom te horen.
Als ik mijn Mobiel of laptop hierop aansluit dan werkt het prima.
Lijkt er dus op dat deze AV uitgang van de RBX 2800 niet werkt of stuk is.
Heeft iemand een idee wat er hier fout gaat of kan een tip geven?

Martin.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 May 2019, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

60 reacties

Oh. Dat is wel een domper. Ik had gehoopt dat het een positieve uitkomst zou hebben. 😞 Dat de radio stuk is, heeft hopelijk niks met dat kabeltje te maken, toch? Mocht ik iets voor je kunnen doen, laat het weten.
Ben toch zó blij dat ik de zxv7200 heb ontvangen. Met normale rca aansluitingen. Alhoewel ik de versterker met hdmi met deze ontvanger heb verbonden.

Ik krijg de kriegels van apparaten met net niet gestandaardiseerde aansluitingen.
Ik heb niks meer gehoord, @hugebos . Uit je laatste bericht was goed te lezen dat je er wel even klaar mee was. Begrijpelijk, uiteraard. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het weten!
Reputatie 7
Badge +28
@hugebos zou wel een zxv7200 willen proberen terwijl @TV123elende (uit een ander topic van @Erwin_ ) juist een Rebox kan gebruiken.

Dit moet toch te regelen zijn?
Ik ben vóór creatieve oplossingen, @Noordzee 🙂 Misschien heb ik dan een plannetje maar ik wacht eerst even af tot @hugebos weer gereageerd heeft.
Reputatie 2
Ik ben gestopt met het project en de boel terug gestuurd.
een DBT-2 ontvanger gekocht en dat werkt in 1 keer prima.
dan maar alleen de vrije zenders,misschien dat ik volgend jaar nog eens kijk of KPN alles
in orde heeft.
Dit werkt niet.
Duidelijk verhaal, @hugebos .Jammer dat we er niet uit zijn gekomen. Mocht je het weer overwegen, kun je uiteraard hier de laatste status opvragen en eventueel bekijken of het sommige zaken ondertussen beter functioneren.
Toch weet ik vrijwel zeker dat het met een zxv7200, met echte tulpaansluitingen, bij hugebos wel gewoon, meteen, zou werken.

Ik denk dat @Erwin_ bij onderlinge ruil vast wel ook de CAS nummers kan 'ruilen', incl. de aanduiding van het type ontvanger.
Reputatie 7
Badge +28
Toch weet ik vrijwel zeker dat het met een zxv7200, met echte tulpaansluitingen, bij hugebos wel gewoon, meteen, zou werken.

Ik denk dat @Erwin_ bij onderlinge ruil vast wel ook de CAS nummers kan 'ruilen', incl. de aanduiding van het type ontvanger.


Dat denk ik ook, jammer dat er nu geen ruil gaat plaatsvinden.....
Ik ga er van uit dat @hugebos voorlopig geen gebruik gaat maken van digitenne. Mocht je dat op termijn weer overwegen, laat het weten en dan probeer ik het in goede banen te leiden. Zoals gezegd, we hebben geen directe invloed op wélk type tuner er wordt verstuurd maar ik wil er tegen die tijd wel mijn best voor doen.