Beantwoord

CI+ module 2021

  • 13 December 2020
  • 76 reacties
  • 9557 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

76 reacties

Het ‘nut’ is er zeker nog, namelijk gewoon nog kunnen opnemen wat je wil en het later terug kunnen kijken, zonder dat het ‘verloopt’ in de cloud van je provider.

@eversteegt . Mijn ervaring, nog uit de vhs tijd is, dat als je het binnen een jaar niet terugkijkt je het nooit meer kijkt. Ik heb in 2014 met mijn verhuizing 120 tapes weggegooid waarvan ik de meeste nooit had gekeken. Heb nog wel een werkende vhs speler staan! Maar bijna geen tapes meer.

De DVD/HDD-recorder is ook al heel lang werkloos, wie neemt er nou nog in SD op. Dat valt zo tegen.

Ik zelf zal bij voorkeur kiezen voor een ontvanger/systeem via de provider. Gratis (!) omruil als je apparaat stuk is :relaxed::thumbsup_tone2: . En geen grote uitgave in 1 keer. Ideaal! De zenders blijven hetzelfde. Alleen bij Digitenne de mogelijkheden niet. Met eigen apparaat ook opnemen. Maar ping ping €€.

Alleen, die ontvanger van kpn van Digitenne is nogal brak, dus ik denk er echt over om daarvoor wel eentje te kopen. Bij voorkeur met opnemen-mogelijkheid. Maar de prijs hè, ik zit zeg maar aan de lage inkomenskant. En er moet ook een nieuwe laptop komen, die werkt nog maar 5 minuten op batterij. En ik wil wel mijn eigen site bij kunnen houden en actief blijven op het forum. Keuzes, keuzes…….. Dus toch nog maar even de huurdecoder van KPN Digitenne blijven gebruiken.

Ben indertijd in 2011 door Ziggo naar KPN gejaagd. Ik kon toen absoluut geen ontvanger aanschaffen. En Ziggo verhuurde ze toen niet. Na 2 jaar Digitenne indertijd wou ik ook HD, wat er toen net was, op mijn toenmalige HDready tv.