Beantwoord

Digitenne zomaar opgezegd

  • 10 May 2019
  • 31 reacties
  • 502 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Oké, dat zal ik doen en dan laat ik het je weten! Bedankt hoor!
Goedemorgen, er staat nu inderdaad een ‘ja’ bij basisabonnement!
Bedankt dat je ons hierop wees!
Fijne dag nog, groeten
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan, veel plezier met de nieuwe ontvanger.
Reputatie 7
Badge +30
Hè, wat fijn deze service van @Noordzee! Goed dat het nu allemaal opgelost is. Nogmaals excuses voor alle ongemak dat je ervan gehad hebt!
Mij is ongeveer hetzelfde overkomen. Ik heb digitenne al vanaf 2003. Simpel eenvoudig systeem wat precies bij mij pas, want ik heb helemaal geen verstand van alles. 1 maart overgestapt naar het nieuwe Digitenne systeem. Daar begonnen de problemen mee. Je moet alles instellen, nou dat ging niet dus zo"n studentje ingehuurd á € 25,00 met reisgeld (woon in het buitengebied ver van de bewoonde wereld) van nog eens € 25,00 om de boel geïnstalleerd te krijgen. Mooi helder beeld maar toch problemen met de ontvangst. Er werd een nieuw antenne opgestuurd en nu was het beeld wel goed met af en toe stilstaan beeld totdat er op 12 maart een melding kwam dat de kanalen weer opnieuw geïnstalleerd moesten worden. Weer de student ingeschakeld (€ 50) en we konden wel kijken.
In April ben ik overgestapt naar KPN-Compleet, mijn abonnement bij mijn vorige provider liep af en met mijn mobiel had ik geen bereik op mijn adres, dus ben ik overgestapt op KPN compleet met 1 apparaat voor digitenne (digitenne kost dan € 5,00).
De nieuwe apparatuur ontvangen (incl. een nieuw apparaat voor Digitenne). Internet en TV basis weer laten installeren (het wordt saai maar dat was weer € 50 kassa).