Beantwoord

Digitenne zomaar opgezegd

  • 10 May 2019
  • 31 reacties
  • 502 keer bekeken

Vanochtend vroeg chat-contact gehad met een KPN medewerker. Wij hebben sinds een week nieuwe digitenne-ontvangers ( vervanging van de insteekkaarten! ) 1 ontvanger hebben wij retour verzonden na het telefonisch opzeggen van 1 ontvanger. Daar ook mail-bevestiging van gehad.
Nu blijkt dat ons hele abonnement is opgezegd ( door jullie dus, niet door ons! )
Ik heb precies 1 week alle zenders kunnen ontvangen en opeens niks meer.
Nu moet ik onze digitenne-ontvanger opsturen en morgen moet ik een nieuw digitenne abbonnement aanvragen ( kan pas morgen volgens de mederwerker ).
Ons Digitenne-abonnement was gratis omdat we alles in 1 hebben. Nooit geen problemen gehad met de insteekkaarten bv.
Klopt het dat ik, als ik morgen een nieuwe Digitenne-abbonnement aanvraag ik nu €5 per maand ga betalen?
Want dan vind ik dat wel erg zuur! Aangezien júllie er een potje van gemaakt hebben administratief!
De medewerker waar ik vanochtend mee chatte was overigens erg brutaal en bijdehand....vond het geen fijne behandeling!

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 May 2019, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Oké, dat zal ik doen en dan laat ik het je weten! Bedankt hoor!
Goedemorgen, er staat nu inderdaad een ‘ja’ bij basisabonnement!
Bedankt dat je ons hierop wees!
Fijne dag nog, groeten
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan, veel plezier met de nieuwe ontvanger.
Reputatie 7
Badge +30
Hè, wat fijn deze service van @Noordzee! Goed dat het nu allemaal opgelost is. Nogmaals excuses voor alle ongemak dat je ervan gehad hebt!
Mij is ongeveer hetzelfde overkomen. Ik heb digitenne al vanaf 2003. Simpel eenvoudig systeem wat precies bij mij pas, want ik heb helemaal geen verstand van alles. 1 maart overgestapt naar het nieuwe Digitenne systeem. Daar begonnen de problemen mee. Je moet alles instellen, nou dat ging niet dus zo"n studentje ingehuurd á € 25,00 met reisgeld (woon in het buitengebied ver van de bewoonde wereld) van nog eens € 25,00 om de boel geïnstalleerd te krijgen. Mooi helder beeld maar toch problemen met de ontvangst. Er werd een nieuw antenne opgestuurd en nu was het beeld wel goed met af en toe stilstaan beeld totdat er op 12 maart een melding kwam dat de kanalen weer opnieuw geïnstalleerd moesten worden. Weer de student ingeschakeld (€ 50) en we konden wel kijken.
In April ben ik overgestapt naar KPN-Compleet, mijn abonnement bij mijn vorige provider liep af en met mijn mobiel had ik geen bereik op mijn adres, dus ben ik overgestapt op KPN compleet met 1 apparaat voor digitenne (digitenne kost dan € 5,00).
De nieuwe apparatuur ontvangen (incl. een nieuw apparaat voor Digitenne). Internet en TV basis weer laten installeren (het wordt saai maar dat was weer € 50 kassa).
Op 14 mei de factuur ontvangen voor KNP Compleet incl Digitenne (€ 5,00) voor de periode 13 mei t/m 13 juni. Op 19 april had ik al een factuur ontvangen voor digitenne (€15,50) voor de periode 19 apr t/m 18 mei. Dus al een overlap van 5 dagen.
Tevens kreeg ik volgende e-mail van KPN
____________________________________________________________________________________________________________
Geachte heer / mevrouw ????

We vinden het jammer dat u uw abonnement opzegt. Hartelijk bedankt voor de tijd die u klant bij ons bent geweest. Hierbij informeren we u over de afhandeling van de opzegging van uw abonnement met klantnummer ??????.

Datum beëindigen
We beëindigen het Digitenne abonnement per 5 juni 2019.
Bij het annuleren of beëindigen van uw abonnement worden ook uw extra diensten behorende bij deze overeenkomst beëindigd (hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht).

U ontvangt een retourdoos voor de apparatuur
Enkele werkdagen voor de beëindiging van uw abonnement ontvangt u een retourdoos waarmee u de apparatuur kunt terugsturen. Verdere instructies voor het terugsturen van de apparatuur vindt u in die doos
________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb helemaal niet opgezegd. Wat moet ik hiermee, kunnen ze niet de bestaande 2 maand oud digitenne apparatuur overboeken op mijn nieuwe abonnement. Kunnen we weer de zaak laten ombouwen (kassa).
En hoe zit dat met de dagen dat ik dubbel digitenne betaal. Doen ze wel aan communicatie daar bij KPN.
Ik wordt er moedloos van en vraag me af of ze bij KPN nog wel bij zinnen zijn.
De facturen voor het nieuwe abonnement KPN Compleet worden door mij gewoon betaald, maar de facturen voor digitenne (€ 15,50) laat ik terugboeken. Ik ben maar een arme AOW'er, die op zijn centen moet letten.
Reputatie 7
Badge +30
Wat ontzettend vervelend, @Dol! Ik zie gelukkig dat je in je eigen topic inmiddels in gesprek bent met mijn collega Marina.