Als leverancier moet u toch weten wat die codes betekenen!
Beste antwoord door TV123elende
Bekijk origineelBeste antwoord door TV123elende
Bekijk origineelPeterG schreef: Ik had 'm alláng vervangen. Dit loopt al een maand.
Erwin_ schreef: Dat wil ik ook best doen maar ik wil voorkomen dat dát op weer een teleurstelling uitdraait. Aangezien het huidige kastje het prima doet op andere tv's.
Dit alleen voor Erwin. Als een tv het goed doet met een interne smartcard maar de provider verandert van ontvangstsysteem en dan is er geen signaal dan wordt verondersteld dat er mankementen zijn bij de aansluitpunten, zowel HDMI (3) als scart (1). Dat 1 niet goed werkt kan ik mij voorstellen, maar alle vier???
Kan jij dit verklaren? Ik denk van niet en dan moet ik hierover een met een klacht ook nog bij jou zijn?
Ben benieuwd naar jouw antwoord.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.