'Geen Signaal' op veel zenders

  • 24 November 2023
  • 51 reacties
  • 534 keer bekeken

Reputatie 2

Ineens veel zenders niet meer te ontvangen. Alle zenders tot gisteren al vele maanden fantastisch goed met de - enkele weken geleden gekochte antenne van Digitenne.nl te Urk Rebox RE23SA-.  Weliswaar sommige zenderboeketten geen 100% maar 48% kwaliteit maar mooi scherp. Antennes al jaren op de vliering aan de nokbalk tot gisteren met tevredenheid.

Sinds gisteren alle comm. zenders niet meet te ontvangen en NPO.signaalkwaliteit haalt max.65%. KPN gebeld. De bekende installatie procedures uitgevoerd tijdens het telefoongesprek met KPN. Niet geholpen. Wat is er toch aan de hand. Ik ben van plan om helemaal te stoppen met KPN. Ik ben een Digitenne liefhebber maar liefde is niet onbeperkt.

 


51 reacties

Reputatie 2

Hartelijk dank voor je bericht!

Door andere spoedeisende zaken heb ik dit onderwerp moeten laten liggen en parkeren onze voorgenomen acties een poosje. Sinds enkele dagen ontvangen we weer alles redelijk stabiel op diverse kanalen variërend van 48-98%. Zijn er wel achtergekomen dat in de omgeving bouwwerkzaamheden zijn en waren met tientallen meters hoge hijswerktuigen die beslist van invloed zijn. De Zvx kastjes zijn inderdaad een schande voor KPN maar het us een principekwestie of we wel of niet de Apebox kopen. Wij vinden dat de bal bij KPN behoort te liggen.

 

Reageer