Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 2
Dank je wel, ik ga het vanmiddag weer proberen als ik terug ben op de camping. Wordt vervolgt.
Reputatie 2
Dank je wel, ik ga het vanmiddag weer proberen als ik terug ben op de camping. Wordt vervolgt.

Positief resultaat door te zoeken op rf 44, we hebben nu de downloads te pakken, we zitten nu op software 32, en we zien de zenders weer allemaal. Dank je wel voor de tip!
Allen bedankt de beide digitennes werken weer!

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic

@Marcia_

Alles werkt weer naar behoren!
dankjewel!!

groet,

Michel
Reputatie 2
Goedenavond, Ik heb al een tijdje een nieuwe ontvanger en dit weekend ook op de camping willen gebruiken, net als Wilco69. 🏕️
Ik kan alleen Ned 1,2 en 3 ontvangen. Een tijdje geleden had ik het zelfde met de ontvangers van de kinderen. Blijkt dat ze nog niet geactiveerd waren. Waarschijnlijk is het nu ook het geval.
Het Cas nummer en het nummer van de kaart die weg kan heb ik in mijn persoonlijke gegevens gezet.
Ik hoop dat het nu weer lukt. alvast bedankt!🎉
Reputatie 7
Badge +30
Dat lukt zeker, @Frans Jozef! Als het goed is, werkt 'ie nu 🙂.
Hallo ik krijg sinds gister avond geen Nederlandse zenders meer door alleen nog maar de Duitse en de Belgische die komen ik krijg ook de fout code E106-0


gr

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 2
Alweer hartelijk bedankt Marcia.🏆🌹
Deze doet het nu ook.
Reputatie 7
Badge +30
@Mitcchel welkom! Woon je in Limburg? Heb je wel nieuwe apparatuur? Anders zijn misschien de veranderingen van Digitenne ook op jou van toepassing. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je al nieuwe apparatuur hebt, wil je dan onder persoonlijke opmerkingen je CAS ID vermelden? Laat het me even weten wanneer je dat gedaan hebt.

@Frans Jozef top!
@Marcia_ ik heb een paar maanden geleden het oude kastje omgeruild tegen de nieuwe deze werkte perfect tot gister avond.
Ik heb mijn adres etc toegevoegd aan mijn profiel


gr
Reputatie 7
Badge +28
Waarschijnlijk ontvang je niet voldoende signaal met het nieuwe Digitenne. (sinds vanochtend ook in Limburg in de lucht) De oplossing ligt waarschijnlijk in een betere antenne. Het beste is om de Funke V5 buiten te plaatsen. Want als je niet voldoende signaal ontvangt, kan je ook een foutcode krijgen.
Reputatie 7
Badge +21
@Mitcchel, top dankjewel! Ik heb het CAS-ID nummer opnieuw toegevoegd aan jouw Digitenne abonnement. Na een herstart zou je er gewoon weer gebruik van moeten kunnen maken! 😉 Blijf je problemen ervaren, geef dan even aan welke foutcode je ziet of welke problemen je ervaart!
Bedankt voor de reacties .

nee helaas werkt die nog steeds niet hij geeft aan geen digitenne signaal als ik via de wizard en dan Limburg de zender wil laden.

ligt dit dan aan de antenne?

gr
Reputatie 7
Badge +28
Probeer is om anders zenders te zoeken, namelijk via de optie uitgebreid zender zoeken.
@Noordzee
dit lukt wel, ook heb ik dan signaal maar ik krijg alleen de regionale Duitse en Belgische zenders door geen Nederlandse
Reputatie 7
Badge +28
Heb je dan wel signaal van Nederlandse zenders of krijg je die nog steeds niet in jouw zenderlijst?
@Noordzee
nee geen signaal bij de Nederlandse zenders ik kan zie niet eens vinden als ik zenders ga zoeken

gr
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb het idee dat er een storing is in Zuid-Limburg. Er zijn heel veel klachten. Kan goed zijn dat dit vandaag niet meer wordt opgelost. Eerst maar is de dag van morgen afwachten.

Best vervelend!
Ik heb nu 104 buitenlandse zenders....op uitgebreid zoeken...en geen een Nederlandse!!....
Er is echt n probleem hier in Limburg....hopelijk morgen opgelost.
Reputatie 7
Badge +30
Voor mensen uit Limburg: er wordt naar gekeken, volg het specifieke Limburgtopic voor updates.
Reputatie 1
Hallo mijn probleem wat ik zo’n 2 maand geleden had herhaald zich nu weer.
Krijg weer foutcode E016 in beeld.
Heb al een paar keer gehad dat de tv na een paar uur ineens wel beeld had op alle zenders maar de volgende dag zijn de zenders weer verdwenen????
Graag een spoedige oplossing.
P.S.
Mijn gegevens staan in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @AJRW, wat vervelend! Ik heb het CAS ID die bij je persoonlijke opmerkingen staat opnieuw geactiveerd. Wil je controleren of het weer werkt?
Reputatie 7
Hallo @AJRW, geniet je al van het scherpe Digitenne HD-beeld? 🙂
Alleen ontvangst van 1,2, en 3.
Direct na installatie van Digitenne.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +22
Beste @ReneSv,

Welke Digitenne ontvanger heb je? En heb je eens met de antenne op verschillende plekken geprobeerd? Welke antenne heb je? Binnen of buitenantenne? Zou je anders eens een reset van de ontvanger een kunnen uitvoeren? Mocht dit niet helpen, dan kan het zijn dat er bij de KPN iets niet goed staat. Dan moet het bij de KPN goed gezet worden.
Contact met de KPN:

Chat met een medewerk(st)er
Telefoon: 0800 - 04 02

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer