Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@ReneSv Wat vervelend dat je alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Zou je het CAS-ID nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Het CAS-ID nummer kan je terugvinden op de onderkant van je ontvanger. Zodra we het CAS-ID nummer hebben ontvangen, kunnen we uitzoeken of de tv-ontvanger gekoppeld is aan het abonnement. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Elke keer als we Digitenne gebruiken op de boot, moet ik de helpdesk bellen. Ik word er een beetje moe van. Nu krijg ik weer de foutcode E017-0. Hang nu alweer 10 minuten ad lijn bij de helpdesk.

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Xantippe, is het inmiddels opgelost? Als wij nog kunnen helpen laat het dan vooral weten.
Wij hebben hetzelfde probleem, we ontvangen alleen NL 1,2, en 3. Terwijl we de eerste week wel alle zenders konden ontvangen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb nu een paar dagen een nieuw digitenne kastje in gebruik maar deze werk niet
Hij geef een foutcode e150-0
En geeft aan dat me abonnement niet is geactiveerd
Wie zou mij hier mee kunne helpen
Reputatie 7
Badge +21
@Tom1988 en @Sjorsblomsma, we helpen jullie graag verder! Vul even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS-ID nummer. Als je dat gedaan hebt, wil je dan even een seintje geven in dit topic? Dan gaan we aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.
Reputatie 7
Badge +21
@Sjorsblomsma, ik heb je privébericht gezien maar zou je willen blijven reageren in het topic? We reageren daar namelijk om-en-om omdat niet iedereen elke dag aanwezig is 😉 Zo kunnen we je blijven helpen!

Ik heb voor nu even op het adres gekeken, maar ik zie geen nieuwe Digitenne ontvangers.. Zou je het klantnummer waar deze ontvanger onder valt willen noteren en het CAS-ID nummer nog kunnen toevoegen?
@Tom1988 en @Sjorsblomsma, we helpen jullie graag verder! Vul even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS-ID nummer. Als je dat gedaan hebt, wil je dan even een seintje geven in dit topic? Dan gaan we aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.

Hoi Susan,

De gevraagde gegevens zijn toegevoegd aan mijn forum profiel.
Hopelijk kan het snel opgelost worden
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tom1988, Je hebt het abonnementsnummer van interactieve TV ingevuld. Om je verder te helpen hebben we het klantnummer van je abonnement nodig. Deze kun je vinden op jouw facturen waarop Digitenne in rekening wordt gebracht. Wil je dit nummer toevoegen aan je profiel?
Ik heb
helaas een probleem , in november werkte het nog en nu niet meer !

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Freeze1, welkom! Heel vervelend! Ik ga m'n best doen om deze opnieuw te activeren. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en CAS ID onder persoonlijke opmerkingen vermelden? Dan kijk ik er naar!
Ik heb eveneens foutcode e160-0. Heb waarschijnlijk de eerste x bij installatie het kastje niet lang genoeg aangehad om de tijdelijke activatie om te zetten naar definitief. Zou er een moderator even naar kunnen kijken aub? Het CAS-id en contractnummer staat in mijn profiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ineket, Natuurlijk! Ik heb jouw CAS-ID opnieuw geactiveerd. Wil je het aankomende uur kijken of het nu wel goed gaat? Anders hoor ik graag weer van je.
Mijn digitenne geeft foutcode E016 aan hoe los ik dit op

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @PeAb, Wij kunnen je helpen met de oplossing. Zou je daarvoor het CAS-ID nummer van je tv-ontvanger willen toevoegen aan je forumprofiel? Dit nummer kun je toevoegen aan opmerkingen. Dit nummer activeer ik opnieuw. Als het goed is kun je daarna weer tv kijken.
Dank je voor de snelle reactie Marina. Ik heb mijn CAS-ID nummer toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @PeAb, Ik heb het nummer opnieuw geactiveerd. Hopelijk werkt het over een uurtje weer, anders hoor ik graag van je.
Hoi @Ineket, Natuurlijk! Ik heb jouw CAS-ID opnieuw geactiveerd. Wil je het aankomende uur kijken of het nu wel goed gaat? Anders hoor ik graag weer van je.

Oh Engel!
Dankjewel alles werk nu zoals het hoort
Enorm bedankt.
Fijn weekend
Hoi @Tom1988, Je hebt het abonnementsnummer van interactieve TV ingevuld. Om je verder te helpen hebben we het klantnummer van je abonnement nodig. Deze kun je vinden op jouw facturen waarop Digitenne in rekening wordt gebracht. Wil je dit nummer toevoegen aan je profiel?

Hoi Marina,

Het juiste nummer is nu ingevuld, nu zou het moeten kloppen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Tom1988! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist de tv-ontvanger geactiveerd. Laat je ons weten of het is gelukt?
Dag, ik krijg beide foutmeldingen. Heb al gereset, heb nu wel alle zenders, maar krijg tussendoor steeds de foutmeldingen in beeld. Graag advies'/hulp.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Emveetee, Wij kunnen ervoor zorgen dat de foutmeldingen verdwijnen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ook het CAS-ID nummer van de tv-ontvanger hebben we nodig. Wil je dit nummer toevoegen aan opmerkingen in het profiel? Dan fixen we het zo spoedig mogelijk. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Enige tijd gelden een nieuw digitenne kastje geplaatst in ons chalet. Toen ontvingen we alle zenders.
Nu alleen 1,2,3. Zenders opnieuw opzoeken of tv op NPO 1 laten staan heeft niet geholpen.
gGraag hulp bij het verkrijgen van weer alle zenders.
gr Annette

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Hallo,
Wij krijgen nu na een aantal dagen ook de E016-0 foutcode. Zou dit ook voor ons opgelost kunnen worden? Alle gegevens staan al in mijn profiel.
Bvd
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Annette,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Admin: Samengevoegd met centraal topic

Reageer