Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Badge
Goedemiddag,
hierbij wou ik eerst even zeggen dat jullie klantenservice om te schamen is, ik heb nu al 3 keer een uur aan de telefoon gezeten en nog steeds geen medewerker aan de telefoon gekregen! Ik heb nu al een week geen tv aangezien hij een foutcode geef van E150-O en dat me abonnement niet geactiveerd is en aangezien er niemand is die mijn te woord staat zou ik toch echt graag weer televisie kunnen kijken .

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Nu alle zenders tot onze beschikking!
Top!
Badge
sorry maar zo duidelijk vind ik dit bericht niet, en aangezien ik al 3 keer een uur zit te wachten tot ik een medewerker van de klantenservice aan de telefoon heb en de verbinding door jullie elke keer verbroken word zit ik nu alsnog een week lang zonder televisie ! Het is om te schamen hoe jullie met klanten van de kpn omgaan
Badge
En heb me casnummer meegestuurd in het forum profiel
Reputatie 7
Badge +20
Ik krijg de error code E016 -0 bij Digitenne. NPO1,2 , 3 en lokale zender krijg wel. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets lukt.
Wat nu ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Tom Sijffers Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag,
hierbij wou ik eerst even zeggen dat jullie klantenservice om te schamen is, ik heb nu al 3 keer een uur aan de telefoon gezeten en nog steeds geen medewerker aan de telefoon gekregen! Ik heb nu al een week geen tv aangezien hij een foutcode geef van E150-O en dat me abonnement niet geactiveerd is en aangezien er niemand is die mijn te woord staat zou ik toch echt graag weer televisie kunnen kijken .sorry maar zo duidelijk vind ik dit bericht niet, en aangezien ik al 3 keer een uur zit te wachten tot ik een medewerker van de klantenservice aan de telefoon heb en de verbinding door jullie elke keer verbroken word zit ik nu alsnog een week lang zonder televisie ! Het is om te schamen hoe jullie met klanten van de kpn omgaan

Hallo @Chiaratamara Erg vervelend dat je dit probleem hebt én dat je via de telefoon niemand te spreken krijgt. Zoals je ziet heb ik je bericht samengevoegd met dit groter topic: er zijn meer mensen die dit probleem hebben, helaas. Het probleem komt vaker voor en is gelukkig vrij eenvoudig te verhelpen. Ik kan de ontvanger activeren. Ik zie wel dat er nog twee ander ontvangers actief zijn: klopt dat? Gebruik je deze ook allebei? Kun je de laatste drie cijfers van de betreffende id-nummers noteren?
Badge
goedeavond, ja klopt in heb 2 ontvangers nu en gebruik ze inderdaad allebei alleen doen ze het beide ook niet ! Waar kan ik mijn id nummers vinden? Staat dat op het kastje ? 823 en 929 als ik het goed heb staat alleen sm nummer bij

vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
@Chiaratamara Even voor de duidelijkheid: je hebt drie nieuwe digitenne-ontvangers? Want ik zie dat er twee geregistreerd staan. Wil je ze alle drie gebruiken? Zou je mij de volledige CAS ID-nummers willen doorgeven? Zou je dat in een privébericht willen doen? Ik hoor graag van je!
Badge
Hoi bart, ik heb een nieuw kastje meegekregen van de kpn en de andere moet ik terug brengen aangezien ik al week geen tv had hebben ze me een nieuwe gegeven ! Ik zal je de cas nummers door sturen van beide die nu aangesloten zijn op mijn tv’s . Ik ga even kijken hoe ik een prive bericht kan sturen naar jou.
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk. Je wilt er dus twee blijven gebruiken? De CAS ID's staan op het kastje en als in mijn vorige bericht op privébericht klikt komt het helemaal goed.
Badge
Als ik op prive bericht druk en op het pennetje komt mijn bericht in het openbaar te staan dus ik het lukt mijn niet om prive bericht te sturen 🤦🏻‍♀️
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Chiaratamara Ik heb via (het mislukte 😉 ) privébericht de twee CAS ID's zien staan. Ik heb de twee ontvangers met de ID's die je daar vermeldde (eindigend op 415 en 507) een reset gegeven. Deze ontvangers heb je aangesloten, toch? Zou je willen kijken of ze het doen en desnoods de zenders opnieuw willen inladen? Ze zouden het zo al moeten doen. Die derde ontvanger ga je dus naar ons retour sturen?
Badge
super heel blij mee ze doen het allebei 🙂 bedankt voor het helpen hiermee , en dat andere kastje breng ik morgen naar de kpn winkel voor retour !
Na een week op nieuwe digitenne kastje alleen npo 1 2 3
En foutcode E 016-0
Wat is er loos ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wij bezitten 2 digitenne kastjes, 1 is prima de andere geeft alleen maar de NPO kanalen weer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik ontvang alleen NPO1,2 en 3. Andere zenders worden afgedaan met Foutcode EO16-0.
Hoe te handelen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb sinds kort een nieuwe Digitenne gekregen, na een week deden alle zenders behalve npo 1,2 & 3 het niet meer. Als ik naar een andere zender (b.v RTL 4) wil gaan staat er foutmelding: e016-0 en staat erbij dat ik geen abonnement voor deze zenders heb.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20
Na een week op nieuwe digitenne kastje alleen npo 1 2 3
En foutcode E 016-0
Wat is er loos ?



Het is een administratief probleem, dat helaas nog wel eens optreedt. Ik heb jullie reacties in het grote topic gezet, waar zoals je ziet meer klanten zich melden. Ik kan dit vrij eenvoudig voor je oplossen, maar ik heb wel enkele gegevens van je nodig.

@Henniedammen , @Kees de Jong , @De geit, @S.provaas : willen jullie je KPN Forum profiel voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Ook wil ik graag het CAS ID van de ontvanger hebben, waar je deze foutcode op ziet. Die vind je op de sticker op de ontvanger zelf. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo bart
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb gebeld met de klanten service 0800 0402
En deze hebben het meteen opgelost
Het draait als een zonnetje alle zenders perfecte ontvangst
Groet
Hennie
Reputatie 1
Badge
Ook hier foutcode e 016
Reputatie 1
Badge
Ook mijn buren..zonder computer geen ontvangst. Komen uit amsterdam ajax fan en...........geen goede avond voor een storing.
Zij hebben het kastje ook een week. Heeft het goed gedaan atennesignaal ook
Heb hun gegevens cas nr in het profiel vermeld. Ben benieuwd of zij ajax vanavond kunnen zien winnen 😊😊😊😆
Reputatie 7
Badge +21
@Risselman, oef ik hoop dat ik nog op tijd ben (het begint echt net). Ik heb het CAS-ID nummer opnieuw toegevoegd. Kunnen ze de ontvanger even opnieuw opstarten?
mijn ontvangst kwaliteit is 100% . ik ontvang 33 televisie zenders maar krijg geen beeld ,
wel een melding foutcode E016-0 .hoe kan ik het probleem oplossen?
Reputatie 7
Badge +21
@BenNel, dat is niet de bedoeling. De foutcode geeft aan dat het administratief niet helemaal in orde is. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het CAS-ID nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

Na een week op nieuwe digitenne kastje alleen npo 1 2 3
En foutcode E 016-0
Wat is er loos ?

Het is een administratief probleem, dat helaas nog wel eens optreedt. Ik heb jullie reacties in het grote topic gezet, waar zoals je ziet meer klanten zich melden. Ik kan dit vrij eenvoudig voor je oplossen, maar ik heb wel enkele gegevens van je nodig.

@Henniedammen , @Kees de Jong , @De geit, @S.provaas : willen jullie je KPN Forum profiel voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Ook wil ik graag het CAS ID van de ontvanger hebben, waar je deze foutcode op ziet. Die vind je op de sticker op de ontvanger zelf. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Gedaan!

Reageer