Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@S.provaas Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw gegevens bijgewerkt. Zou je willen kijken of de ontvanger inmiddels weet werkt. Mocht het nog niet werken, dan zal je de ontvanger moeten resetten. Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +28
Kunnen jullie @Lasdra aan beeld helpen?


Ik heb zijn privé-gegevens weggehaald. Als het goed is staat alles nu in zijn profiel.

Ontvangen bericht:
Beste,
Ik heb gisteren zoals gevraagd de ontbrekende gegevens ingevuld bij mijn persoonlijke gegevens maar nog niets vernomen.
weet niet of ik het goed gedaan hebt hier nogmaals e.e.a,
oude kastje is terug gestuurd naar alphen aan de rijn
mijn TV staat op NPO1 en zet ik niet meer uit in de hoop dat die een activatie signaal ontvangt
gaat om foutmelding E-017-0 en E-150-0 met vermelding activeren, heeft het een paar dagen goed gedaan.
bellen lukt niet, dat geef ik na 30 minuten op.

Ik weet het niet wat ik verder kan doen. Rij morgen maar weer naar Strijnsas (140 km) om de kijken of die het doet, je weet nooit.

Groet Ton Leenards
Reputatie 7
Badge +28
@Lasdra : Heb je inmiddels beeld?

En anders zit het hem in je ontvangst. In dat geval, speel met de plaats van je antenne om dat te optimaliseren. Daarnaast kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook software-updates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Reputatie 7
Badge +21
@Lasdra : Heb je inmiddels beeld?

Lasdra heeft in een privebericht laten weten dat het inmiddels weer werkt;

"Ben vanmiddag naar mijn boot gereden en na even aan uit zetten en scannen deed die het prima."
Digitenne 2 maanden niet gebruikt. Krijg nu alleen nog NPO 1,2,3 en lokale zender te zien. Graag advies.
Reputatie 7
Badge +21
@Krommie dat is niet de bedoeling! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Reputatie 1
Badge
Goedendag ik heb nu 2 kastjes welke wel binnen een week waren aangesloten maar die geen vol uur hebben gedraaid.
Nu krijg ik alleen melding niet geactiveerd.
Hoe krijg ik deze weer aan de gang
Reputatie 7
Badge +21
@Risselman, ik heb je in dit topic eerder al geholpen (voor de buren op de camping). Voor jou geldt hetzelfde proces denk ik! Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw gegevens en beide CAS-ID nummers? Dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Digitenne zxv7200 storing op zenders 4-28
zenders 1-3 en 201-208 oké
vandaag nieuw ontvangen is de ZXV7200 al aangemeld in het KPN systeem
plaats Waddinxveen Zuid Holland

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kosien,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Wij krijgen steeds de melding uw abonnement is nog niet geactiveerd
alles al geprobeerd
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Kosien, kun je de gegevens die Noordzee vraagt nog aanvullen aan je profiel? Als je daarna een reactie stuurt zorg ik dat de ontvanger wordt geactiveerd.
Nieuwe kastje heeft ongeveer een week goed gefunctioneerd. Nu foutmeldingen E150-0 en E017-0.
Via internet geen oplossing gevonden en de servicelijn is NIET bereikbaar.
Hoe op te lossen? ( administratief?)
Het Forumformulier is ingevuld/aangevuld.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @A.N., ik heb je vraag samengevoegd met dit centrale topic. Ik zie dat je nét contact hebt gehad met een collega, zo'n 10 minuten geleden. Werkt de ontvanger weer?

@Anja1965: Ik zoek uit wat er aan de hand is. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en het CAS ID nummer van de ontvanger? Je vindt die op de onderkant van de ontvanger, dat kun je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten onderaan. Kun je een reactie sturen als dat is gebeurd?
Hoi @A.N., ik heb je vraag samengevoegd met dit centrale topic. Ik zie dat je nét contact hebt gehad met een collega, zo'n 10 minuten geleden. Werkt de ontvanger weer?

@Anja1965: Ik zoek uit wat er aan de hand is. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en het CAS ID nummer van de ontvanger? Je vindt die op de onderkant van de ontvanger, dat kun je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten onderaan. Kun je een reactie sturen als dat is gebeurd?

Ik heb gegevens ingevuld
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik zag niet direct een probleem dus ik heb de TV-ontvanger opnieuw geactiveerd. Kun je controleren of het werkt? Een herstart kan nodig zijn.

Als het nog niet werkt heb ik nog twee vragen:
  • Werken NPO 1-3 wel?
  • Als je naar Menu > abonnementsstatus gaat, staat het Basis pakket daar dan actief?
Hier ook dit probleem. Heb forumprofiel ingevuld.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Wendy! Ik begrijp dat dit om Digitenne bij een "Direct Online pakket" gaat, ter overbrugging van een verhuizing. Ik kan dit niet zelf activeren maar heb een afdeling aangestuurd om dit in orde te maken. Dit wordt morgen geregeld!
Reputatie 2
sinds we een nieuwe digitene gekregen hebben is er niks dan gezeik met de zenders.
en nu komt er ook nog eens steeds een fout code dat mijn abonnement niet goed zou zijn ben er nu na 4 maanden wel een beetje klaar mee😈hoe kan de nu met de vorige nooit last gehad

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Heb foutcode melding E150-0.
wilt u mijn abbonoment opnieuw activeren heb al gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is. Heb al wel de nieuwe ontvanger.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge
Ook hier problemen met nieuwe kastje van Digitenne. En volgens klantenservice was alles okay. Maar hij had het zelfs nog over een smartcard ondanks dat ik aantal keren hebben gezegd dat ik een nieuw kastje heb zinder smartcard. Casnummer (....)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
sinds we een nieuwe digitene gekregen hebben is er niks dan gezeik met de zenders.
en nu komt er ook nog eens steeds een fout code dat mijn abonnement niet goed zou zijn ben er nu na 4 maanden wel een beetje klaar mee😈hoe kan de nu met de vorige nooit last gehad

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Halllo @Misty1964 Da's behoorlijk jammer, natuurlijk. Welke foutcode krijg je? Is dat één van de codes die je in de titel van dit topic ziet staan? (ik heb je topic samengevoegd met dit topic, omdat ik vermoed dat dit het geval is). Als dat zo is lees ik graag welke het is. Ik kan dit waarschijnlijk redelijk makkelijk oplossen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je klantnummer én het CAS-ID van je ontvanger? Dan kan ik je verder helpen. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Ook hier problemen met nieuwe kastje van Digitenne. En volgens klantenservice was alles okay. Maar hij had het zelfs nog over een smartcard ondanks dat ik aantal keren hebben gezegd dat ik een nieuw kastje heb zinder smartcard. Casnummer (....)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Gegevens zijn aangevuld in profiel
Reputatie 7
Badge +20
Heb foutcode melding E150-0.
wilt u mijn abbonoment opnieuw activeren heb al gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is. Heb al wel de nieuwe ontvanger.

@Evdoorn1993 Dat doe ik graag. Ik heb wel gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen aanvullen met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je klantnummer en het CAS-ID van je ontvanger? Dan ga ik voor je aan de slag!

Ook hier problemen met nieuwe kastje van Digitenne. En volgens klantenservice was alles okay. Maar hij had het zelfs nog over een smartcard ondanks dat ik aantal keren hebben gezegd dat ik een nieuw kastje heb zinder smartcard.
@Maasdam Dat is niet goed, natuurlijk. Wat zijn de problemen precies? Zie je een foutcode, of speelt er iets anders? Klopt het dat je ondertussen ook via de telefoon contact hebt gehad?
Badge

Heb foutcode melding E150-0.
wilt u mijn abbonoment opnieuw activeren heb al gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is. Heb al wel de nieuwe ontvanger.
@Evdoorn1993 Dat doe ik graag. Ik heb wel gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen aanvullen met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je klantnummer en het CAS-ID van je ontvanger? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ook hier problemen met nieuwe kastje van Digitenne. En volgens klantenservice was alles okay. Maar hij had het zelfs nog over een smartcard ondanks dat ik aantal keren hebben gezegd dat ik een nieuw kastje heb zinder smartcard.@Maasdam Dat is niet goed, natuurlijk. Wat zijn de problemen precies? Zie je een foutcode, of speelt er iets anders? Klopt het dat je ondertussen ook via de telefoon contact hebt gehad?

Foutcode E017-0 en E150-0. Ja, heb telefonisch contact gehad maar ze konden mij niet helpen. Kan wel ned 1, 2 en 3 ontvangen maar geen overige zenders. En bij abonnement instelling staat fox en basis abonnement op NEE. En wij hebben ook gewoon fox (normaal gesproken). Vorige week nieuwe kastje geïnstalleerd en tot gisterenavond normaal kunnen kijken. Volgens klantenservice ligt het aan de antenne maar die staat gewoon op 100%

Reageer