Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Krijg steeds een foutcode E017-0 dat mijn abbonement niet is geactiveerd

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 1
inmiddels is bij mij alles weer in werking. Wel nadat de 3 ontvangers op 13 juli jl. zijn omgeruild voor 3 nieuwe TV ontvangers, die met een koerier werden gebracht,
Men kon vanuit de centrale bij KPN kennelijk niet de oude opstarten.
Gezien alle discussie op dit forum moet ik constateren dat de omwisseling in deze laatste!! regio niet vlekkeloos verloopt. Na de omwisseling bij de vorige regio's hadden de kinderziekten er m.i. al uit moeten zijn,
Nu nog even op mijn profiel de nieuwe CAS ID nummers invoeren en erop vertrouwen dat alles blijft werken en het dus niet na een dag of tien weer allemaal uitvalt,
Nadat eerst 2 van de 3 cas nrs het niet deden en deze door jullie geactiveerd zijn, is nu de 3de cas er mee gekapt. Ook nu weer opnieuw opgestart en ruim een uur aangelaten, maar helaas. Graag deze ook activeren. Foutcodes E150-0 en E017-0 => geen activatie. Abonnement is vorige week al ingegaan dus dat kan het niet zijn en andere 2 cas doen het nu wel goed. Aan en uit zetten werkt ook niet. Graag hulp. Ontvanger nrs staan in mijn profiel.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Deze foutcode heb ik dus ook.. ben nu al 4 dagen bezig.. wel 1.2.3 en tv Oost.. rest van de zenders dus niet. eergisteren 2x gebeld.... KPN moet digitenne activeren. kunnen wij niet.. zij de telefoniste.. Zou gedaan worden en dan maximaal binnen 24 uur moet ik de andere zenders kunnen ontvangen. Nou... niet dus.... Ergelijk Ergelijk.... dat iemand niet de juiste info geeft of dat er niet gedaan wordt wat men beloofd !! Vandaag ook 2 x gebeld... ; u wordt doorverbonden met 1 van onze medewerkers.... Tja.. dus niet... op scherm staat; in de wacht... Echt KPN een heel slechte kwalijke kwestie dit... Ongehoord klungelig gedoe en grote ergernis voor de klant !! Los het op !! Ga zo wie zo ... als dit nog langer duurt.. Niets betalen !!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Samengevoegd ok, maar wordt er wel wat aan gedaan? de standaard oplossingsadviezen heb ik tot in den treure uitgeprobeerd, maar niets werkt. Ook RF27 niet, deze geeft 7 TCV zenders en 15 radio zenders. welke het uiteraard ook niet doen. De cas-id moet volgens mij gewoon geactiveerd worden net als de andere 2, die het nu nog steeds doen. al houd ik wel mijn vingers gekruist, want echt vertrouwenswekkend is het tot op heden niet.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Bert Waters, de eerste twee stonden er netjes in, de derde heb ik nu ook aangemeld.

@GerardGr de derde is ook geactiveerd en zou het nu moeten doen. Excuses voor het gemak!
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb via privé-berichten verzoekjes gekregen om de ontvangers een zetje te geven van @Mia Ejil en @Thabrew .

Wil één van de moderators hun helpen aan beeld?

En ook voor @Jos Reinders graag....
Heb sinds een week de nieuwe digitenne kast heeft ongeveer 1,5 week gewerkt en opeens geen zenders behalve 1, 2 en 3 wat is de oplossing hiervoor

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
Hallo het verzoek is me hier even te melden. Ik zie foutcodes e150-0 en 170 op mijn 3 week terug ontvangen 2e digitenne kastje. de eerste week liet ie alles goed zien nu alleen nog ned 123 en de foutcodes op de andere zenders.
hij vind de zenders en de gidsprogrammas laat ie wel zien maar de profs zelf niet
Reputatie 7
Badge +20
Krijg steeds een foutcode E017-0 dat mijn abbonement niet is geactiveerd
@Spyki Ik heb je opmerking in dit algemene topic geplaatst. Het is administratief probleem, dat ik gelukkig eenvoudig voor je kan verhelpen. Ik heb enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Ook wil ik graag het CAS ID van je ontvanger (s) hebben. Dat vind je op de ontvanger zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Deze foutcode heb ik dus ook.. ben nu al 4 dagen bezig.. wel 1.2.3 en tv Oost.. rest van de zenders dus niet. eergisteren 2x gebeld.... KPN moet digitenne activeren. kunnen wij niet.. zij de telefoniste.. Zou gedaan worden en dan maximaal binnen 24 uur moet ik de andere zenders kunnen ontvangen. Nou... niet dus.... Ergelijk Ergelijk.... dat iemand niet de juiste info geeft of dat er niet gedaan wordt wat men beloofd !! Vandaag ook 2 x gebeld... ; u wordt doorverbonden met 1 van onze medewerkers.... Tja.. dus niet... op scherm staat; in de wacht... Echt KPN een heel slechte kwalijke kwestie dit... Ongehoord klungelig gedoe en grote ergernis voor de klant !! Los het op !! Ga zo wie zo ... als dit nog langer duurt.. Niets betalen !!
Hallo @Xalodia Het is wel erg jammer om te horen dat dit je zoveel tijd, moeite en frustratie kost. Het is een probleem dat vaker voorkomt; er gaat iets mis in het activatieproces. Dat is vrij eenvoudig te verhelpen. Ik begrijp dat dit bij jou helaas niet zo is. Dan help ik je graag verder en is het hopelijk zo opgelost. Ook voor jou deze vraag: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Ook wil ik graag het CAS ID van je ontvanger (s) hebben. Dat vind je op de ontvanger zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Heb sinds een week de nieuwe digitenne kast heeft ongeveer 1,5 week gewerkt en opeens geen zenders behalve 1, 2 en 3 wat is de oplossing hiervoor
Hallo @Willybrusse Zoals je ziet is dit een bekend probleem. Ik ga het voor je oplossen. Vul je jouw KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Ook wil ik graag het CAS ID van je ontvanger (s) hebben. Dat vind je op de ontvanger zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo het verzoek is me hier even te melden. Ik zie foutcodes e150-0 en 170 op mijn 3 week terug ontvangen 2e digitenne kastje. de eerste week liet ie alles goed zien nu alleen nog ned 123 en de foutcodes op de andere zenders. hij vind de zenders en de gidsprogrammas laat ie wel zien maar de profs zelf niet
@Thabrew Yes, welkom. Je hebt je gegevens al ingevuld, zie ik. Da's mooi. Wel heb ik nog het CAS ID van je nieuwe ontvanger nodig. Wil je deze ook vermelden in je KPN Forum profiel ? Dan kan ik voor je aan de slag.

@Mia Ejil Bij jou speelt dit probleem ook, begrijp ik van @Noordzee ? Ik zie dat je alle gegevens al in je Forum Profiel hebt vermeld. Ik heb je ontvanger vanuit hier opnieuw aangemeld. Aan jou de vraag de ontvanger even te resetten, de zenders opnieuw te zoeken en de ontvanger vervolgens een uurtje op NPO 1 te laten staan. Dan zou alles moeten werken. Laat je het weten.

@Jos Reinders Bij jou speelde er al het nodige, lees ik in het topic dat je hebt aangemaakt. Het lijkt er inderdaad op dat het probleem dat je nu ervaart hetzelfde als de mensen in dit algemene topic. Collega @Susan_ , die jouw topic in behandeling heeft, is op de hoogte en ze gaat er naar kijken!
Badge
Hoi, ik heb Mn CAS inmiddels ingevuld in het vakje persoonlijke mededelingen
We krijgen het bericht te zien van de fout code plus dat digitenne niet zou zijn geactiveerd.
Wij wonen aan ***
***
T Brandsen
klantnummer ***
cas is nr ***
Als het goed is kunnen jullie ons helpen aan de hand van deze gegevens.

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi, ik heb Mn CAS inmiddels ingevuld in het vakje persoonlijke mededelingen
Yes, @Thabrew Ik heb het verwerkt. Voor jou nu dezelfde opdracht. 😉 Wil je de ontvanger resetten, de zenders opnieuw te zoeken en de ontvanger vervolgens een uurtje op NPO 1 te laten staan? Dan zou alles moeten werken
Reputatie 7
Badge +30
@TBrandsen, welkom! Klopt het dat je op dit moment in de winkel staat? Dan doe ik nog even niets! Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Ik krijg op mijn nieuwe digitenne kastje de code e017.
Kan nu alleen 1,2 en 3 kijken
Reputatie 7
Badge +20
Ik krijg op mijn nieuwe digitenne kastje de code e017.
Kan nu alleen 1,2 en 3 kijken

Hallo @An12 Zoals je in dit topic ziet komt dit probleem vaker voor. Ik kan het voor je oplossen, maar dan heb ik enkele gegevens van je nodig. Vul je jouw KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Ook wil ik graag het CAS ID van je ontvanger (s) hebben. Dat vind je op de ontvanger zelf. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Goede morgen
Ik maak een melding voor een oudere vrouw hier op de camping
Jos Wilbrink, haar klant nummer heeft ze niet hier bij zich en haar cas nummer is

Zij krijgt nu de foutcode E016-0 op haar ontvanger en als ik bij abonnee kijk staat er bij basis nee.
Hierdoor alleen zenders 1,2,3 , kunt u dit corrigeren voor haar?
Groeten John Los
(...)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Hallo @Jos Wilbrink, welkom op het forum! Dank voor de gegevens, Ik zie hier dat er eerder vanmiddag contact is geweest. De ontvanger staat hier (nu) goed geregistreerd. Mits de antenne goed uitgericht staat en deze het signaal goed binnenkrijgt zou het nu moeten werken. Als dat niet zo is, experimenteer dan eens met de plaatsing van de antenne, en zorg dat de ontvanger minimaal een uur aanstaat op een van de NPO's.
Badge
Hoi Erik
Ik heb contact gehad met 0800 en daar kwamen ze er achter dat er 2 ontvangers vermeld stonden ,dit is gecorrigeerd en alles werkt nu weer .
Bbedankt en fijn weekend
Badge
Goedenavond,

Sinds een week heb ik het nieuwe digitenne kastje en zoals bij meerdere doet hij het nu niet meer en krijg ik de foutcode E016-0. Zou een moderator dit op kunnen lossen? Ik heb mijn profiel volledig ingevuld.

Bij voorbaat dank,
Jos Hulsebosch
@Chakatank . Dank voor de gegevens. Ik ben gelijk begonnen en heb je CAS id geactiveerd. Het kan nog een half uurtje duren maar daarna zou het goed moeten werken. Zo niet, laat het ons weten! 🙂
Badge
De kast 1 week goed gedaan
en geeft nu foutcode e017-0 en e150-0

ook zenderlijst opnieuwe gescand

admin: topic verplaatst naar verzameltopic
Hoi @Noppes . Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst.
Erg hinderlijk dat het nu niet meer werkt. Zoals je in dit topic kunt lezen heeft dat een oorzaak die we vaak relatief makkelijk kunnen oplossen.
Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven? Kun je in het vrije veld het zogenaamde CAS id zetten? Op die manier kan ik of een collega je digitenne activeren.
Badge
Profiel aangevuld
Dank daarvoor, @Noppes . Ik heb nog één ding van je nodig. Kun je onderop het kastje kijken. Daar staat een zogenaamd CAS id. Die heb ik nodig. Kun je die onderin je profiel invullen en mij weer een seintje geven? Het nummer begint meestal met 46

Reageer