Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn Ferry!

@Iban welkom! Top dat je je gegevens al ingevuld hebt. Ik zie dat het CAS ID niet geactiveerd was en heb dit bij dezen gedaan. De ontvanger zou het nu moeten doen!

@Atjuh jij ook van harte welkom! Ik vind op het adres wat je in je profiel hebt staan twee klantnummers waarvan één op jouw naam. Daar staan echter geen Digitenne diensten op? Op het adres wat onder 'persoonlijke opmerkingen' staat zie ik ook geen Digitenne diensten. Wil je het klantnummer in je profiel zetten? Dan kan ik verder op speurtocht 🙂.
Ik krijg foutcode E150-0 en E017-0 op mijn nieuwe digitenne aansluiting.
En heb alleen kanaal 1,2 en 3
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Rstoppel, welkom! Het zou moeten werken, maar ik hem 'm geheractiveerd voor de zekerheid. Wil je het nog eens proberen en anders de stappen in het startbericht van dit topic nog eens doorlopen?
@Marcia_Beste @Marcia_, bedankt voor je antwoord! Ik heb meer informatie toegevoegd aan mijn profiel. Ik hoop dat het helpt.
Reputatie 7
Badge +20
@Atjuh Dat helpt zeker! Ik heb de ontvanger met het door jou genoemde CAS ID vanuit hier een 'zetje' gegeven. Zou je de ontvanger eens willen resetten en de zenders opnieuw willen zoeken? Daarna kun je ontvanger een uurtje op NPO 1 laten staan. Dan zou alles weer keurig moeten werken. Laat je het weten?
Hebben nu digitenne op de camping. Dinsdag deden alle zenders het en nu alleen 1,2 en 3. Wat te doen? Kan iemand helpen.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
@Atjuh Dat helpt zeker! Ik heb de ontvanger met het door jou genoemde CAS ID vanuit hier een 'zetje' gegeven. Zou je de ontvanger eens willen resetten en de zenders opnieuw willen zoeken? Daarna kun je ontvanger een uurtje op NPO 1 laten staan. Dan zou alles weer keurig moeten werken. Laat je het weten?
Het is gelukt, ik heb weer beeld. Bedankt @Bart_ en @Marcia_! 😄
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Danoontje2206, Welkom hier. We kunnen je hier helpen, maar lees dat een collega van de klantenservice het al gefikst heeft. Als dit niet het geval is, hoor ik het graag en dan help ik je alsnog.
Beste moderator, Heb sinds een paar weken een compleet nieuw setje van Digitenne en sta daarmee op de camping in NoordHolland. Vandaag proberen te activeren, lukt niet. abo nagekeken, is betaald. Bij het zenderophalen steeds dezelfde fout E016 Npo 123 ontvang ik wel ! De KPN stappenplannen uitgevoerd maar werkt niet. staat er misschien iets niet goed in de KPN administratie ? op de digitennedoos staat een nummer (...) Hopend op hulp !
Ik ga je helpen, @Gravelster Dit is inderdaad een bekend probleem, waarbij er iets net niet goed gaat met de activatie van de ontvanger. Ik kan dat oplossen en dat CAS ID-nummer heb ik daar inderdaad bij nodig. Ik heb ook nog je je huisnummer en je klantnummer nodig. Wil je deze nog in je KPN Forum profiel zetten?Ik heb het CAS nummer ingevuld, en nu?
Hallo @Bakker80 Je krijgt deze foutcode ook, begrijp ik? Het CAS ID is inderdaad noodzakelijk, maar ik heb uiteraard ook je postcode, huisnummer, naam en klantnummer nodig. Wil je deze nog in je KPN Forum profiel zetten?Ik heb het CAS nummer ingevuld, en nu?
@Bert Waters Bij jou werkt gelukkig alles alweer precies zoals het moet!Hallo, Ik heb een nieuw digitenne abonnement afgesloten en heb tot op heden alleen 1,2,3 en regionale zenders en als ik naar bv rtl4 zap krijg ik de foutcode E016-0 Signaalkwalitijd rond de 90% En bij basis abonnementen staat :Nee CAS en klantnummer staan in mij profile. Mvg, Tom
Ha @Digitommie Bij jou zit het net iets anders. Je hebt een nieuw abonnement afgesloten en dat wordt pas officieel actief op 26 juli. Ik kan dat helaas niet versnellen, dus je zult tot deze datum moeten wachten. Als je je ontvanger activeert en de zenders hebt gezocht, laat dan de ontvanger even een uur op NPO 1 staan. Dat zou deze foutcode moeten voorkomen. Mocht je er op een later moment toch tegenaan lopen, dan herstel ik het natuurlijk voor je.


Hallo daar, ook vandaag alleen 1.2.3 , ik heb van alles geprobeerd. Denk dat er aan jullie kan nog wat moet worden geactiveerd.

Mvg,
Tom
Reputatie 7
Badge +19
@Digitommie, Daar lijkt het wel op. Ik heb je CAS-ID geactiveerd. Kun je controleren of alles nu werkt?
Hoi Marina,

Het werkt. Super bedankt voor de snelle reactie.

Mvg,
Tom
Reputatie 7
Badge +19
@Digitommie, Mooi zo! Geen dank hoor 🙂 Ik wens je heel veel plezier van je Digitenne abonnement.
Hebben nu digitenne op de camping. Dinsdag deden alle zenders het en nu alleen 1,2 en 3. Wat te doen? Kan iemand helpen.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic


is opgelost door je collega! Blij mee!
Ik ervaar ook steeds problemen met mijn Digitenne ontvanger.

Sinds kort heb ik een ZXV7200 ontvanger gekregen en nu krijg ik steeds foutmeldingen als ik zenders wil kijken; E170-0 en E150-0.
De ontvanger geeft ook aan dat ik geen abonnement zou hebben.

Ik heb het CAS-Nummer in de Persoonlijke Opmerkingen geplaatst zoals aangegeven in dit forum.

Hopelijk is het probleem snel opgelost.

Alvast bedankt!
@John-2927 : Dank voor de gegevens. Ik heb het gelijk in het systeem ingevoerd en aan mijn kant lijkt het nu in orde. Kun jij dat bevestigen?
Hier ook de foutmelding e150-0

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Nath1973! Sorry voor de late reactie. Klopt het dat je net contact hebt opgenomen met de helpdesk? Ik zie dat beide ontvangers nu goed staan geactiveerd. Als je nog wel problemen hebt, laat het direct weten.
Welkom @Nath1973! Sorry voor de late reactie. Klopt het dat je net contact hebt opgenomen met de helpdesk? Ik zie dat beide ontvangers nu goed staan geactiveerd. Als je nog wel problemen hebt, laat het direct weten.
Ja het is opgelost na de 1e keer bellen zou het met 1 uur werken. Dit was niet het geval, heb toen weer gebeld en bleek dat de instelling bij jullie goed stond maar deze niet doorgestuurd was naar de digitenne
Net de digitenne aangesloten, meerdere keren geprobeerd maar krijg elke keer een foutmelding.

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Ook ik heb last van hetzelfde euvel, 1e week ging goed, daarna e170-0. Hoop dat dit ook snel gefixed kan worden.
Reputatie 7
Badge +28
@qwerty35: Welkom! Hier ging iets inderdaad niet goed. Het zou nu moeten werken, kun je het nog eens proberen? Als je nog een foutmelding krijgt moet het weer werken na een herstart.

@Lindamengers1964: Ook welkom hier 🙂 Ik heb je bericht samengevoegd met dit centrale topic. Welke foutcode krijg je te zien? Kun je het CAS ID (staat op de onderkant van de ontvanger) nog toevoegen aan je profiel in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"?
@qwerty35: Welkom! Hier ging iets inderdaad niet goed. Het zou nu moeten werken, kun je het nog eens proberen? Als je nog een foutmelding krijgt moet het weer werken na een herstart.

@Lindamengers1964: Ook welkom hier 🙂 Ik heb je bericht samengevoegd met dit centrale topic. Welke foutcode krijg je te zien? Kun je het CAS ID (staat op de onderkant van de ontvanger) nog toevoegen aan je profiel in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"?


Hoi Joran,

De zenders zijn weer zichtbaar, dank je voor de snelle actie/reactie.
Wilt u mijn kastje ook zsm aanmelden en activeren

hartelijk dank



*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ovelha, Normaal gesproken is het opnieuw activeren van het CAS-ID nummer heel gemakkelijk. Op jouw adres zie ik meerdere Digitenne abonnementen. Hoeveel ontvangers heb je daadwerkelijk in gebruik? Ervaar je met de andere ontvangers hetzelfde probleem? Zou je onder opmerkingen in het forumprofiel willen aangeven welke CAS-ID nummers wel werken en welke niet? Zo voorkom ik dat ik onnodig andere ontvanger deactiveer.
Badge
Hi, na eerste aanmelding nieuwe kastje wekte het zonder problemen. Na 2 weken krijg ik nu melding e150-0. Alleen nog ned 1.2 en 3. Ik heb twee kastjes en de andere geen problemen. Graag oplossing.

Get.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reageer