Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Hoi @Reuver-Verhoef, deze foutcode kunnen wij oplossen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en het CAS ID nummer van de ontvanger? Die vind je op een sticker op de onderkant en mag je in het veld "Persoonlijke opmerkingen" zetten. Als je een reactie stuurt zodra dit is gebeurt activeer ik de ontvanger op afstand.

@Joran De gegevens zijn ingevuld.
Reputatie 7
Badge +28
@RdW69: De ontvanger leek al geactiveerd. Ik heb het nog eens gedaan, kun je testen of het werkt? Probeer eventueel een herstart en laat de ontvanger een uur aan staan. Een van deze drie acties moet het verhelpen :)

@Reuver-Verhoef: Ik loop bij jou tegen een probleem aan bij de ontvanger eindigend op 704. Ik krijg die niet goed in de administratie. Ik heb onze techneuten aangestuurd om dit in orde te maken waardoor het iets langer gaat duren. Zodra ik terugkoppeling heb hoor je het. De andere ontvanger lijkt al wel te werken, klopt dat? Als dat niet het geval is, probeer dan ook een herstart en laat de ontvanger even een uur aan staan.

-edit- Terugkoppeling kwam vrijwel direct. Beide ontvangers zijn nu geactiveerd. Kun je de ontvanger eindigend op 704 een uur aan laten staan? TV hoeft verder niet aan te staan. Als je nog problemen merkt, laat het direct weten.
Badge
ik krijg een foutcode E017-0. abbonement is niet geactiveerd. Hij heeft het wel gedaan maar maar hield er mee op. Kun je mij nakijken of alles goed staat bij jullie. V.G.Hans

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Badge
Help we hebben opeens alleen nog maar NPO 1 2 en 3

Admin: foto verwijderd
Badge
Ja hij doet het!!! Superbedankt!
@joran Het werkt weer! Bedankt.

NB: alleen foxsport1 geeft nog foutmelding E160-0, of zit die alleen gratis in het iTV pakket?
Reputatie 7
Hallo @Paridon, welkom op hier op het forum. De CAS-id is actief, zou je het nog eens willen proberen?

Hay @sousa01, welkom. Dat wil ik graag voor je nakijken. Wil je daarvoor ook het CAS-id invullen in je forumprofiel?
De titel zegt het al. Aangezien jullie telefonisch niet te benaderen zijn, dan maar op deze manier. Het zou fijn zijn als dit opgelost zou kunnen worden.

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Ik vrees dat dit een gebed zonder end gaat worden. Telefonisch niet te bereiken, en hier vlot het ook niet echt. Ik word er niet echt vrolijk van. Met geld afschrijven zijn jullie wel bijzonder rap.

Admin: post verplaatst naar centraal topic
Hoi heb ook deze foutcode
kan nergens vinden hoe dit op te lossen alleen 1 2 en 3 Kan iemand dit doen voor mij

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Badge
hij doet het weer. standaard abonnement stond uit en is weer gereset
Reputatie 7
Hay @Jeweettog, welkom op het KPN forum. Raar dat je via de klantenservice niemand aan de lijn krijgt. Ik help je hier graag mee. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen? Vergeet daarbij niet het CAS-id in te vullen, dan kan ik die meteen aanmelden. Post je hier een nieuw bericht als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
@Nadia

Done.
Reputatie 7
@Jeweettog, ik ben ook done! Wil je de tuner opstarten?
Gedaan.
Reputatie 7
Badge +19
@Jeweettog, Mooi! Aangezien je verder geen toelichting geeft ga ik ervan uit dat alles weer werkt, anders hoor ik het graag 🙂
Heb nieuwe ontvanger geïnstalleerd. Digitenne zendt geen commerciële zender meer uit na een week. Ontvang wel NPO 1,2,3.
heb als wel opnieuw zenders geïnstalleerd.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Joke99, Welkom op het forum. Ik probeer je ontvanger te activeren, maar dit lukt niet. Dit komt omdat ik de melding krijg dat nog niet alle ontvangers op jouw adres zijn omgeruild. Klopt dat? In dit geval laat ik alle ontvangers omruilen. Daarna kan ik pas je nieuwe ontvanger activeren. Als dit niet klopt, hoor ik ook graag van je.

@Louis61, Zou jij je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Onder opmerkingen kun je het CAS-ID nummer van de betreffende ontvanger(s) vermelden zodat ik ze kan activeren.
Foutcode E016-0 bij installeren nieuwe Digitenne ontvanger. 'geen abonnement' voor deze zenders ??? (muv1,2,3 + regionaal)

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Tis al opgelost
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Guitara, Bedankt voor je berichtje. Ik heb je ontvanger opnieuw geactiveerd. Kun je kijken of je nu alle zenders wel ziet?

@Louis61, Fijn om te lezen dat het al opgelost is. Als je toch nog vragen hebt, hoor ik het ook graag. Anders wens ik je een fijne avond.
Hoi Marina, super, ik zie alle zenders, dank en groet, Guitara
Badge
goedendag
we hebben een probleempje met een digitenne ontvanger...er staat een melding dat het account niet is geactiveerd
op de bovenetage doet de andere ontvanger het wel
alle zenders worden met zoeken gevonden dus de antenne staat goed....hoe los ik dit op???
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, @bmpronk! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Zou je daar nog, in het veld 'persoonlijke opmerking' het CAS ID van de ontvanger die het niet doet willen vermelden? Dan kunnen we dit voor je nakijken.
Badge
oké dat zal ik even doen

Reageer