Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wijnand Burggraaf, Welkom hier. We kunnen ervoor zorgen dat de foutcode verdwijnt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Daarnaast heb ik het CAS-ID nummer(s) van de betreffende ontvanger(s) nodig. Zou je die willen plaatsen onder opmerkingen? Dan activeer ik je ontvanger(s) opnieuw.
Badge
Ingevuld... We wachten af... En alvast bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wijnand Burggraaf, Je ontvanger heb ik opnieuw geactiveerd. Kun je controleren of het nu wel werkt?
Goede middag,

Ook hier foutmeldingen E017-0 en E150-0

Geen ontvangst van NPO1,2 en 3

Mvg
Reputatie 7
Badge +19
@WimAardoom Je ontvanger heb ik opnieuw geactiveerd. Kun je controleren of alles nu goed gaat?
Tot zover perfect.

Dankjewel
Reputatie 3
Badge
Hallo Marina, hij doet het nog steeds niet maar het probleem is gevonden. Een medewerker van kpn heeft waarschijnlijk per abuis mijn abonnement stopgezet. Er is nu een nieuw digitennekastje onderweg. Er is een nieuw abonnement aangemaakt.
Reputatie 7
Badge +21
@Lord53, we wachten even af hoe de situatie is als je de ontvanger die bij het nieuwe abonnement hoort ontvangt en installeert! Laat je het even weten? 😉
Goedendag,

Ook bij mij helaas de foutmelding E150 en E017.
Heb een week alle zenders kunnen kijken en nu alleen nog maar NPO 1,2,3.
Alles gereset en opnieuw ingesteld zonder succes!

Zouden jullie er even naar kunnen kijken, gegevens staan in profiel.

Mvg,

Ramon
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Ramibami, welkom! Top dat je al je gegevens al in je profiel hebt gezet! Het CAS ID was al wel geactiveerd, dus ik heb hem geheractiveerd. Hopelijk werkt het nu weer naar behoren als je 'm even uit en aan zet.
Ik heb hier ook last van! Kan iemand mij verder helpen? :)

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Goedemiddag! Ik probeer momenteel hetzelfde probleem te verhelpen bij mijn oma’s Digitenne. Ik heb even haar gegevens in mijn eigen forumprofiel gezet, inclusief CAS-id. Ze wist alleen haar klantennummer niet.

Hopelijk kunnen jullie ‘vanaf die kant’ zien wat er mis is, en het verhelpen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Jill10 , welkom! Staat Digitenne ook op jouw naam? Als ik je gegevens opzoek dan zie ik dat er nog een ontvanger met Smartcard actief zou zijn, terwijl ik zie dat je maar één ontvanger geregistreerd hebt staan. Hoe ben je aan deze ontvanger met CAS ID gekomen? Is deze misschien op naam van een van je huisgenoten binnengekomen? Ik kan op jouw naam namelijk op dit moment alleen een nieuwe ontvanger aanvragen. Wil je dat ik dat voor je in orde maak?

@MerijnvanHalm top dat je het voor je oma wilt regelen! Ik zie dat het CAS ID nog niet actief was. Dat heb ik bij dezen alsnog gedaan. Als ze de ontvanger uit en aan zet, zou het nu moeten werken. Anders mag ze even opnieuw uitgebreid zoeken.
@Marcia_ Bedankt voor het activeren, alleen werkt het helaas nog steeds niet. Ook niet na uitgebreid zoeken naar de zenders.
@Marcia_ Het werkt inmiddels!! Heel erg bedankt!
Badge
Foutmelding E150-0 en E017-0. Cas-ID staat in mn profiel. Please oplossen, merci!

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Sinds iets meer dan een week een nieuw digitenne kastje ontvangen. Alles deed goed.
Inmiddels foutmelding E150-0 bij zenders buiten NPO 1, 2, 3.

CAS-nr aan mijn profiel toegevoegd.

Kan de administratie van mijn abonnement hersteld worden?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Sinds iets meer dan een week een nieuw digitenne kastje ontvangen. Alles deed goed.
Inmiddels foutmelding E150-0 bij zenders buiten NPO 1, 2, 3.

CAS-nr aan mijn profiel toegevoegd.

Kan de administratie van mijn abonnement hersteld worden?

Alvast bedankt!

Dat kan ik zeker @VMZ2019 Het door jou vermeldde klantnummer lijkt alleen niet te kloppen. Kun je alle ingevulde gegevens nog even bij langs? En wil je je naam ook vermelden? Dan help ik je verder!

Sinds iets meer dan een week een nieuw digitenne kastje ontvangen. Alles deed goed.
Inmiddels foutmelding E150-0 bij zenders buiten NPO 1, 2, 3.

CAS-nr aan mijn profiel toegevoegd.

Kan de administratie van mijn abonnement hersteld worden?

Alvast bedankt!
Dat kan ik zeker @VMZ2019 Het door jou vermeldde klantnummer lijkt alleen niet te kloppen. Kun je alle ingevulde gegevens nog even bij langs? En wil je je naam ook vermelden? Dan help ik je verder!

Dank voor de snelle reactie @Bart_ ! Gegevens en naam aangepast.
Ik kijk uit naar je antwoord!
Reputatie 7
Badge +20
Dank voor de snelle reactie @Bart_ ! Gegevens en naam aangepast.
Ik kijk uit naar je antwoord!

Yes, dank! Nu klopt het prima. Het probleem komt door een niet goed verwerkte activatie. Ik heb dat nu hersteld. Wil je de ontvanger voor de zekerheid herstarten en de zenders opnieuw opnieuw instellen? Daarna is het belangrijk om de ontvanger een uur op NPO 1 te laten staan. Daarna zal alles werken.
@Marcia_ Alles werkt weer, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +19
Foutmelding E150-0 en E017-0. Cas-ID staat in mn profiel. Please oplossen, merci!

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic


Hoi @SanderKnaapen, Geregeld. Kun je controleren of je alle zenders weer ziet?
Reputatie 7
Hoi @Jill10, naar aanleiding van je privébericht naar Marcia heb ik hier even verder naar gekeken. Het is gelukt om de ontvanger die je hebt gekregen te activeren. Als je hem nu aanzet, zou je weer beeld moeten hebben. Laat hem dan even minimaal een uur op een NPO staan om te zorgen dat de activatie goed blijft hangen.
Hi @Erik_ ,

Ik heb de ontvanger opnieuw opgestart en opnieuw naar zenders gezocht, maar ik krijg weer foutmelding E150-0..

Groet,

Jill
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jill10. Wat vreemd dat je nog steeds geen gebruik kan maken van jouw Digitenne ontvanger. Ik heb zojuist de ontvanger voorzien van de meest recente software. Zou je het nog eens willen proberen? Verder ben ik benieuwd of er een lampje brandt op de antenne.

Reageer