Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

We hadden 1 kastje en 1 kaart voor in de tv. Die moesten worden ingewisseld volgens waarom weet ik niet. De oude dus teruggestuurd. Vervolgens 2 nieuwe kastjes gekregen. Die gaven de foutmelding e 016. Telefonisch contact gehad en de medewerker gaf aan dat er 2 nieuwe kastjes opgestuurd waren . Die hebben wij al, nee opnieuw 2 nieuwe. En dat zijn de nummers die ik heb doorgegeven. Maar die jij noemt 913-2 heb ik nog om terug te sturen staan. Ik heb deze nu even uitgeprobeerd en die doet het.
Reputatie 7
Badge +28
Zonde dat de TV-ontvangers zijn omgeruild door die foutcode. Ik zal dit terugkoppelen aan de medewerker die dat heeft geregeld. Als ik het goed begrijp werken de ontvangers eindigend op 233 en 132. Het makkelijkst lijkt me om die dan te houden en de overige retour te sturen.
Dat vonden wij ook maar er was niets aan te doen. Maar fijn dat mijn kastjes nu werken en inderdaad dan houden we die jij net noemde in je mail. Bedankt voor het oplossen heel fijn 👍fijne avond
Hallo @OvG Ik zag je topic en zoals @P. Grigio al heel terecht aangaf kun je in dit topic terecht. Ik heb je bericht hier dan ook naartoe verplaatst. Dank voor het alvast invullen van alle noodzakelijk gegevens: ik heb je ontvanger meteen kunnen heractiveren. Wil je de ontvanger resetten, de zenders opnieuw zoeken en de ontvanger daarna een uurtje op NPO1 laten staan? Dan zal het werken en blijven werken.
Bedankt .. het werkt perfect 👌
Mijn digitenne ZXV7200 geeft deze foutcode aan.
CAS xxxx

admin: cas id in profiel gezet
Hoi @Jan Stuyt . Leuk je even gesproken te hebben. Ik heb het Cas id zoals we die samen bij elkaar gepuzzeld hebben even in je profiel gezet ;-)
Alles lijkt nu goed te staan. Mocht het onverhoopt toch niet werken, geef hier even een seintje. Dan nemen ik, of een van mijn collega's weer een kijkje!
Ik krijg foutcode E016-0 ook. Zouden jullie dit op willen lossen? Heb de benodigde gegevens ingevuld op mijn profiel. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sjon038, welkom! Fijn dat je je profiel al aangevuld hebt. Ik heb bij dezen het CAS ID geactiveerd. Wil je het nog eens proberen en evt. opnieuw uitgebreid zoeken? Mocht het nog niet lukken, weet je ons te vinden.
Hello can someone help me with this error code that appear on my screen? The error code is E150-0,
My name is Edwin
Postal code: ***
House number: ***
Customer number: ***
CAS ID: ***

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
@edwin_a I have refreshed the CAS-ID number for you. It is probably necessary to reset the receiver. After that you should be able to watch all channels again.☺️
@edwin_aI have refreshed the CAS-ID number for you. It is probably necessary to reset the receiver. After that you should be able to watch all channels again.
Thank you so much it Is working now.
Goedemiddag,

Ik had al een berichtje geplaatst bij Noordzee, maar volgens mij ging dat ergens niet goed.
Bij mij dus hetzelfde probleem, foutcode e-150.
Het werkte 1 week, daarna alleen 1-2-3.
Na alle handelingen, nog geen resultaat, dus graag hulp van jullie kant.

met vriendelijke groeten,
Roger
@PaparozzieYour problem can be solved by posting the following text in the forum with your own info as follows. This information will only be visible to the Moderator. Or you can send a private message with the following information to @Vikash

Hello can someone help me with this error code that appear on my screen? The error code is E150-0,
My name is:
Postal Code:
House number:
Customer number:
CAS ID:
hoi.
Mijn naam is Durandus. Ik heb sinds kort een nieuw digitenne kastje. Ik krijg alleen NPO 1 2 3 te zien. Foutcode E017-0 zag ik op het scherm. Ik heb het CAS-ID nummer bij mijn profiel gezet. Hoe nu verder?
bedankt alvast
Hallo @Sjon038, welkom! Fijn dat je je profiel al aangevuld hebt. Ik heb bij dezen het CAS ID geactiveerd. Wil je het nog eens proberen en evt. opnieuw uitgebreid zoeken? Mocht het nog niet lukken, weet je ons te vinden.

Goedenavond,

Werkt nog steeds niet, ook niet na uitgebreid zoeken. Nog steeds foutcode E016-0
Reputatie 7
Badge +21
@Paparozzie, ik heb het CAS-ID nummer toegevoegd en een refresh gegeven. Wil je het nogmaals testen?

@Durandus, bedankt voor de gegevens. In jouw administratie staat dat er nog geen ruiling heeft plaatsgevonden. Dat veroorzaakt helaas het probleem! Ik heb de achterliggende afdeling gemaild of zij het willen aanpassen het het CAS-ID nummer handmatig willen toevoegen. Ik ga er vanuit dat het alsnog snel opgelost gaat worden begin volgende week (vandaag helaas niet omdat het zondag is en de afdeling niet aanwezig is).

@Sjon038, dat is vreemd! Echter, als ik jouw gegevens erbij pak (in een ander systeem) zie ik dat je Digitenne hebt opgezegd. Je hebt in plaats daarvan nu een tweede HD tv-ontvanger aangevraagd. Klopt dat? Want dan zou het niet zo heel erg vreemd zijn dat hij niet meer werkt..
Dat klopt wel, maar zou handig zijn als het 1 pas geactiveerd zou worden als het ander gedeactiveerd is. Maar dit werkt dus schijnbaar niet zo?
Reputatie 7
Badge +21
Dat klopt wel, maar zou handig zijn als het 1 pas geactiveerd zou worden als het ander gedeactiveerd is. Maar dit werkt dus schijnbaar niet zo?

Zou je de Digitenne ontvanger nog eens willen resetten? Ik heb het Cas-ID gerefresht en de software geüpdatet van de tv-ontvanger. Laat je ons weten of dit het probleem heeft verholpen?
@Susan_
Bedankt alvast

Dat klopt wel, maar zou handig zijn als het 1 pas geactiveerd zou worden als het ander gedeactiveerd is. Maar dit werkt dus schijnbaar niet zo?Zou je de Digitenne ontvanger nog eens willen resetten? Ik heb het Cas-ID gerefresht en de software geüpdatet van de tv-ontvanger. Laat je ons weten of dit het probleem heeft verholpen?

Gereset en opnieuw uitgebreid gezocht naar zenders, maar nog steeds dezelfde foutmelding.
Weet niet wat er is gebeurd, maar het werkt nu! Bedankt!
Badge
Hallo,

Na activatie van de digitenne na 1 week inderdaad nog alleen NPO 1,2 & 3

Gegevens zijn toegevoegd aan het profiel, kunt u mij verder helpen.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Mattheu, welkom op het forum! Top dat je je gegevens al had ingevuld: ik heb het CAS ID bij dezen geactiveerd. Het zou nu dan ook moeten werken. Mocht het nog niet werken, probeer dan eens om nogmaals uitgebreid te zoeken. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.
Beste KPN,
zie mijn persoonlijk profiel.
ik heb code E150-0. Kunt u dit oplossen aub.

Hans

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer